Dat wel, maar het blijft ranzig!quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee.
KIJK UIT EEN ENORM DIKKE GAST MET BIJNA NIKS AAN EN GRIJS KROEZEND BORSTHAAR!!
en dan had jij nog steeds geklikt![]()
beertjequote:Op dinsdag 19 april 2011 19:45 schreef Panda72 het volgende:
Wat een prachtig weer was het vandaag. En wie moest weer de hele dag werken. Nou ja het paasweekend word het ook mooi gelukkig. Lekker vrij maandag daar heb ik zo'n behoefte aan.
pedroquote:
Klopt. Maar niet ALLE ellende in de wereld is mijn schuldquote:
Dat zou wat zijn zeg.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt. Maar niet ALLE ellende in de wereld is mijn schuld
Linkjes zijn per definitie onbekend, je weet nooit wat er achter schuil gaat.quote:
Ga je één of twee weken die kant op?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja ruim 2 weken weekend
en als we terugkomen uit Portugal
nee johquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Linkjes zijn per definitie onbekend, je weet nooit wat er achter schuil gaat.
Nee we zijn een week fulltime plaatgenoot en 30 april gaan we naar Portugalquote:
Lekkah.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee we zijn een week fulltime plaatgenoot en 30 april gaan we naar Portugal
173.000 Nederlanders vinden dat seksuele uitbuiting van kinderen moet stoppenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:51 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.nufoto.nl/fotos/203244/stop-seksuele-uitbuiting-.html
Dat brunetje mag wel langs komen hoor
Ja hee. Dat haal ik niet meerquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee we zijn een week fulltime plaatgenoot en 30 april gaan we naar Portugal
o stond er ook nog tekst ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
173.000 Nederlanders vinden dat seksuele uitbuiting van kinderen moet stoppen![]()
Lees: 15,8 miljoen Nederlanders vinden het wel prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |