Nog 2 nachtjesquote:
ok, maar ben jij er zelf blij mee als je hem niet hebt gekend ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het gedoe begint weer opnieuw als je ook maar een keer contact met hem hebt, zo zegt de hele familie het, dus echt een heel erg dubbel gevoel... En nu hij weer in de buurt woont ga je er toch over nadenken
ik pas vrijdag om 3 uurquote:
Geen idee...quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok, maar ben jij er zelf blij mee als je hem niet hebt gekend ?
Het is je eigen keuze en je ouders kunnen je alleen waarschuwen. Uiteindelijk kan het best meevallen. En jij komt in contact met hem, hoeft de rest dat niet te doen.
Maar wat ga je later tegen je kinderen zeggen als ze vragen naar je opa ?
Vertel je dan een verhaal van horen zeggen, of liever je eigen verhaal ?
ook al weet ik er niet veel meer van af (was te jong)quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:06 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zie wel hoe het loopt... Één persoon uit de familie heeft nog contact met hem, maar volgens hem is ie niet echt veranderdin dat geval hoef ik m'n opa ook echt niet te zien!
Omg, wat klinkt dat vreemd...
Oh dat is wel nog vreemder eigenlijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:07 schreef Joysa het volgende:
Nijntje, ik heb precies hetzelfde met mijn opa.
Hij woont ook hier in het dorp.. geen idee wie het is, misschien komt ie wel dagelijks bij me aan de kassa![]()
Ondanks alle verhalen zou ik best willen weten wie hij is en hoe hij is, maar ik durf niet.
maar waarom durf je niet ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:07 schreef Joysa het volgende:
Nijntje, ik heb precies hetzelfde met mijn opa.
Hij woont ook hier in het dorp.. geen idee wie het is, misschien komt ie wel dagelijks bij me aan de kassa![]()
Ondanks alle verhalen zou ik best willen weten wie hij is en hoe hij is, maar ik durf niet.
Ik heb met open mond zitten kijken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:59 schreef PeZu het volgende:
http://www.flabber.nl/linkdump/video/ultieme-legomachine-8020
lego![]()
![]()
Door alle verhalen enzo.quote:
Ik ben nu een paar keer mijn huis doorgelopen, en ik kan geen ongedierte vinden, dus ik ga er maar van uit dat dat beest naar de buren is gegaan en niet ineens binnenzitquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:56 schreef DaMart het volgende:
Het moet toch niet gekker worden... liep er net op 2 hoog bij mij een muis op balkon... deuren maar weer dicht dus.
okquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Door alle verhalen enzo.
Ga er niet verder op in
hij is echt gaaf jahquote:
Ik had er vandaag ook eentje op het werk gevondenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben nu een paar keer mijn huis doorgelopen, en ik kan geen ongedierte vinden, dus ik ga er maar van uit dat dat beest naar de buren is gegaan en niet ineens binnenzit.
dan heeft er iemandf iets op zijn balkon liggen dat niet zo handig isquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben nu een paar keer mijn huis doorgelopen, en ik kan geen ongedierte vinden, dus ik ga er maar van uit dat dat beest naar de buren is gegaan en niet ineens binnenzit.
Lekkerquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:23 schreef JJH het volgende:
Gadverdamme, Bert spuugt en gaat er gelijk mee zitten spelen.![]()
Mja, ik denk dat de drempel gelukkig net te hoog was voor dat beest... maar dan nog: wat doet een muis op twee hoogquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik had er vandaag ook eentje op het werk gevonden
niet te hoog hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat de drempel gelukkig net te hoog was voor dat beest... maar dan nog: wat doet een muis op twee hoog.
Dat gevoel ken ik al drie weken. Ik ben het beuquote:
Die klimmen gewoon langs een regenpijp o.i.d. omhoogquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat de drempel gelukkig net te hoog was voor dat beest... maar dan nog: wat doet een muis op twee hoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |