In wat voor bak?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus als er eentje in zo'n bak rond loopt dan zet jij hem dus niet buiten?
Je hoeft er niet bang voor te zijn om het niet prettig te vinden een muis in huisquote:
Dat snap ik maar dat is meestal wel het gevalquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je hoeft er niet bang voor te zijn om het niet prettig te vinden een muis in huis
Ik denk dat ik wel weet wat je bedoelt. Maar als iemand anders zich opwerpt om die bak naar buiten te zetten, dan laat ik het doen, jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo'n blauwe bak waar de groente in zit
Kan zo geen afbeelding vinden
Wat ga je met Bos doen?quote:
Heb ik vandaag nog gedaanquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel weet wat je bedoelt. Maar als iemand anders zich opwerpt om die bak naar buiten te zetten, dan laat ik het doen, ja.
het was Belgacom maar nu ben ik in m'n eigen huisje met SNEL INTERNET.quote:
Yippiequote:Op dinsdag 19 april 2011 20:38 schreef sararaats het volgende:
[..]
het was Belgacom maar nu ben ik in m'n eigen huisje met SNEL INTERNET.
Toen ik nog bij Gran Dorado werkte, waren er ook vaak muizen. Een keer zag ik er eentje een stofzuiger in kruipen... die heeft vervolgens 10 minuten aan gestaan, en toen zaten er rode vlekken in de stofzuigerzak... maar de muis was tenminste wegquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb ik vandaag nog gedaan, toen ik hem buiten zette dacht ik nog waarom liet ik hem nou niet aan een van de dames zien
het bos, of is Bos81 tegenwoordig al een zelfstandig naamwoord?quote:
Dat is gemeenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen ik nog bij Gran Dorado werkte, waren er ook vaak muizen. Een keer zag ik er eentje een stofzuiger in kruipen... die heeft vervolgens 10 minuten aan gestaan, en toen zaten er rode vlekken in de stofzuigerzak... maar de muis was tenminste weg.
ergerlijk als je zo lang moet wachten eer de pagina geladen is.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen ik nog bij Gran Dorado werkte, waren er ook vaak muizen. Een keer zag ik er eentje een stofzuiger in kruipen... die heeft vervolgens 10 minuten aan gestaan, en toen zaten er rode vlekken in de stofzuigerzak... maar de muis was tenminste weg.
Ik ken het, heb ik op het werk met mobiel, het gaat dan zo traagquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:41 schreef sararaats het volgende:
[..]
ergerlijk als je zo lang moet wachten eer de pagina geladen is.
ik heb Expressnet van Telenet
ik wist niet dat Belgacom zo traag ging.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ken het, heb ik op het werk met mobiel, het gaat dan zo traag
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:42 schreef sararaats het volgende:
de Frasier vangt de muizen en legt ze meestal voor de deur maar m'n schoonzus heeft er zo'n schrik van.
dus de mama ruimt ze op
Voeeeeeehooooet, WAKKER WORDENquote:
Mijn werkplek onveilig maken!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat had die muis jou dan misdaan dan je hoog uit een beetje laten schrikken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |