niet met je eten spelen hehquote:
Volgens mij is hier weinig meer te doen, ik had vanmorgen in de kop. Keuken, wc, badkamer en woonkamer schoon, gestoft gezogen en gedweild. Balkon schoongemaakt en ramen gelapt achter.quote:
Juist wel, weet je hoe leukquote:
met stampotten kun je leuk bouwenquote:
OMG supermanquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij is hier weinig meer te doen, ik had vanmorgen in de kop. Keuken, wc, badkamer en woonkamer schoon, gestoft gezogen en gedweild. Balkon schoongemaakt en ramen gelapt achter.
Hele deltawerken zeker?quote:
ja en dan de jus laten stromenquote:
Steek je niet eens even je vinger in de dijk?quote:
Ik ben er dus voor de rest van de zomer ook wel even klaar mee, moge dat duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG supermanSymph gaat volgende week mijn badkamer doen
De rest doe ik morgen en donderdag hopelijk
hoezo vroegerquote:
neequote:Op dinsdag 19 april 2011 17:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Steek je niet eens even je vinger in de dijk?
quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben er dus voor de rest van de zomer ook wel even klaar mee, moge dat duidelijk zijn.
Moet je weer eens doenquote:
dan kom ik hem wel opetenquote:
Maar ik kook nooit stamppot, en als ik het bij mijn moeder doe (waar wel altijd hollandse kost op tafel staat) krijg ik op mijn kop.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Teleurstellend
[..]
Moet je weer eens doen
schreeuw haarquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar ik kook nooit stamppot, en als ik het bij mijn moeder doe (waar wel altijd hollandse kost op tafel staat) krijg ik op mijn kop.
Dan gaan wij een keer stamppot eten en deltawerken bouwenquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar ik kook nooit stamppot, en als ik het bij mijn moeder doe (waar wel altijd hollandse kost op tafel staat) krijg ik op mijn kop.
smakelijk saraquote:
Het is zijn mammie, niet schreeuwenquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
schreeuw haar![]()
dat hoort nml bij stampot
Eerst een keer tajine.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan gaan wij een keer stamppot eten en deltawerken bouwen
regel zelf maar een taartquote:
Dat doe ik ook niet meer. Mama is leif.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
schreeuw haar![]()
dat hoort nml bij stampot
moet ze maar niet stom doen met stampot moet je speulenquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is zijn mammie, niet schreeuwen![]()
Daar kunnen we vast ook mee knutselenquote:
Moet ik een taart voor je bakken in ruil voor spulletjes?quote:
quote:
Ik bak verdomd lekkere taarten. Overigens door een foutje die ik vroeger maakte en er maar in heb gehouden. Wat een luchtige cake iets hoort te zijn, word bij mij heel dicht en zwaar. Maar lekkah lekkah.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Myr, wil je voor mij ook een taart bakken?
Wat voor spulletjes?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar kunnen we vast ook mee knutselen
[..]
Moet ik een taart voor je bakken in ruil voor spulletjes?Ik wil wel een appeltaart voor je maken?
heb je niet toevallig nog een toetsenbord overquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar kunnen we vast ook mee knutselen
[..]
Moet ik een taart voor je bakken in ruil voor spulletjes?Ik wil wel een appeltaart voor je maken?
MAchtige taart.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik bak verdomd lekkere taarten. Overigens door een foutje die ik vroeger maakte en er maar in heb gehouden. Wat een luchtige cake iets hoort te zijn, word bij mij heel dicht en zwaar. Maar lekkah lekkah.
Voor symphquote:
Nee, maar symph misschien welquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb je niet toevallig nog een toetsenbord over![]()
of boxjes voor de pc
zal ik zeker doen moet nog weten wat jullie allemaal nog nodig hebben hequote:Op dinsdag 19 april 2011 17:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor symph
[..]
Nee, maar symph misschien welHelp me herinneren
![]()
ik durf nietquote:
klieder ze rockyquote:
ik ben oud en verlegenquote:
Dat weet ik ook niet precies meer nuquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zal ik zeker doen moet nog weten wat jullie allemaal nog nodig hebben he![]()
en ook nog wat wok nodig heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |