Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ik had de verkeerde gequotedquote:Op maandag 18 april 2011 22:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik best wel klein ben
Ze heeft zich de hele ochtend ingehouden voor Marijke, nu mag ze he!quote:
ik eet redelijk wat, sport niet, en blijf al jaren stabielquote:Op maandag 18 april 2011 22:37 schreef Pheno het volgende:
Ik eet niet veel, sport best vaak en nog kom ik aan. Dat is het enige wat ik kan zien aan de broekmaat
Je zweet knoflook?quote:Op maandag 18 april 2011 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja Pheno over die knoflookgarnalen gistern
Toch een combinatie niet goed ergens.quote:Op maandag 18 april 2011 22:37 schreef Pheno het volgende:
Ik eet niet veel, sport best vaak en nog kom ik aan. Dat is het enige wat ik kan zien aan de broekmaat
Ik sport niet en val afquote:Op maandag 18 april 2011 22:37 schreef Pheno het volgende:
Ja, meer mensen hebben die mazzel. Had ik dat op school en zo ook maar gehad, dan was het misschien allemaal een stuk leuker geweestquote:Op maandag 18 april 2011 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik eet redelijk wat, sport niet, en blijf al jaren stabiel
quote:
ach ja, maar 15 kilo lichter ben ik niet ineens lelijk hoorquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik eet redelijk wat, sport niet, en blijf al jaren stabiel
Dat dacht vroeger een schoolarts van mij ook totdat ik vertelde wat ik op een dag atquote:
maar ik blijf stabiel TE ZWAAR, zeker niet gezond dus.quote:Op maandag 18 april 2011 22:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, meer mensen hebben die mazzel. Had ik dat op school en zo ook maar gehad, dan was het misschien allemaal een stuk leuker geweest
Van wie? Kim Clijsters?quote:
Ik dacht dat jij lang en dun wasquote:Op maandag 18 april 2011 22:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Echt, loop qua eten een week met mij mee, en je komt aan.
quote:
Garnalen die kunnen blijven zwemmenquote:
Dat is ie ookquote:Op maandag 18 april 2011 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij lang en dun was
quote:
maar dat zeg ik heul nietquote:Op maandag 18 april 2011 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ach ja, maar 15 kilo lichter ben ik niet ineens lelijk hoor
We hadden het nog over mijn buikje, en mijn eetpatroon is de horror voor diëtisten.quote:Op maandag 18 april 2011 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
vertel mij watquote:Op maandag 18 april 2011 22:41 schreef JJH het volgende:
[..]
We hadden het nog over mijn buikje, en mijn eetpatroon is de horror voor diëtisten.
Dat is ie ookquote:Op maandag 18 april 2011 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
doe effe normaal. ik had me serieus uitgehongerd omdat de pesterijen op school zo hard escaleerden.quote:
ja, daarvoooooooor dacht ik dat jij lang en dun wasquote:Op maandag 18 april 2011 22:41 schreef JJH het volgende:
[..]
We hadden het nog over mijn buikje, en mijn eetpatroon is de horror voor diëtisten.
Geen idee wat het is, maarquote:
Oké, als jij dat vind.quote:Op maandag 18 april 2011 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is ie ookNiet magerdun maar gewoon slank
![]()
Ik kan er ook wat vanquote:Op maandag 18 april 2011 22:41 schreef JJH het volgende:
[..]
ik welquote:Op maandag 18 april 2011 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lang wel, en dun vroeger. Te dun ook.quote:Op maandag 18 april 2011 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, daarvoooooooor dacht ik dat jij lang en dun was
Ja buikJE jaquote:Op maandag 18 april 2011 22:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk dat je heel trots op jezelf mag zijn als je dat overwonnen hebtquote:Op maandag 18 april 2011 22:42 schreef sararaats het volgende:
[..]
doe effe normaal. ik had me serieus uitgehongerd omdat de pesterijen op school zo hard escaleerden.
met een buikje naar eigen zeggenquote:Op maandag 18 april 2011 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is ie ookNiet magerdun maar gewoon slank
![]()
vertel mij wat over pesterijenquote:Op maandag 18 april 2011 22:42 schreef sararaats het volgende:
[..]
doe effe normaal. ik had me serieus uitgehongerd omdat de pesterijen op school zo hard escaleerden.
Ja, maar dat is echt een schattig buikjequote:Op maandag 18 april 2011 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
met een buikje naar eigen zeggen![]()
Op welke leeftijd was dat? Lang last van gehad?quote:Op maandag 18 april 2011 22:42 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik hoop zo dat je een klein beetje kunt rusten...quote:
Zal ik dan ook maar evenquote:
Hoi en welterusten.quote:
als ik nou een vrouw had die me zou motiveren dan was die 10/15 kg er ook zo afquote:
Succes wokquote:
Je pest me al genoegquote:
ben ik ook.quote:Op maandag 18 april 2011 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik denk dat je heel trots op jezelf mag zijn als je dat overwonnen hebtQua psychiatrische aandoeningen is een eetstoornis het meest hardnekkig en het meest dodelijk... Dus good for you
Hence thequote:Op maandag 18 april 2011 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dat is echt een schattig buikjeNiets diks aan
![]()
Hup, lucht je hart tegen haar en ga samen op dieetquote:Op maandag 18 april 2011 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik nou een vrouw had die me zou motiveren dan was die 10/15 kg er ook zo af
Maar daar krijg ik hooguit opmerkingen van 'je bent te dik en eet te ongezond'
Vervolgens zou ik dan moeten afvallen terwijl zij vrolijk blijft doorvreten, terwijl ze veel dikker is dan ik en daardoor ook ongezond is
Je moet het niet voor een ander doen of daar je motivatie uit halen. Dat werkt niet.quote:Op maandag 18 april 2011 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vervolgens zou ik dan moeten afvallen terwijl zij vrolijk blijft doorvreten, terwijl ze veel dikker is dan ik en daardoor ook ongezond is
Nou, ik benader jou het grootste deel van de tijd alleen maar positiefquote:
Koen! Niet ALLES ligt aan je vrouw hequote:Op maandag 18 april 2011 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, maar een beetje support help zekerquote:Op maandag 18 april 2011 22:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet het niet voor een ander doen of daar je motivatie uit halen. Dat werkt niet.
Echt wel! Onder de plak!quote:Op maandag 18 april 2011 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Koen! Niet ALLES ligt aan je vrouw he
Waren ze ookquote:Op maandag 18 april 2011 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Owwwwww
dar ziet er ernstig lekker uit
Nope, maar zie bij reactie op Myr. Als je het al niet eens kan opbrengen om als support dan niet als ik weinig eet onder m'n neus te gaan schransenquote:Op maandag 18 april 2011 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Koen! Niet ALLES ligt aan je vrouw he
Motiveren is prettig, maar te erg gemotiveerd worden is ook niet tof... Mijn ex verbood me ieder klein extraatje zo'n beetje...quote:Op maandag 18 april 2011 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het begon op m'n twaalfde en eindigde op m'n 21 stequote:Op maandag 18 april 2011 22:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op welke leeftijd was dat? Lang last van gehad?
Je kent me nietquote:Op maandag 18 april 2011 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, ik benader jou het grootste deel van de tijd alleen maar positief
quote:
ze mag eten wat ze wil, maar een beetje support als ik wel zou willen afvallen zou dat d'r sierenquote:Op maandag 18 april 2011 22:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Motiveren is prettig, maar te erg gemotiveerd worden is ook niet tof... Mijn ex verbood me ieder klein extraatje zo'n beetje...Dat werd oon ongezond
Jan Paparazzi eens goed de waarheid vertelt? Kinderachtig programma overigens, maar dat is geheel Robert jensen en co.quote:Op maandag 18 april 2011 22:47 schreef sararaats het volgende:
[..]
het begon op m'n twaalfde en eindigde op m'n 21 ste
daarna nog wel last gehad van telefoonterreur maar ons ma heeft dat opgelost.
Ik zou juist laten zien dat ik het lekker wel konquote:Op maandag 18 april 2011 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nope, maar zie bij reactie op Myr. Als je het al niet eens kan opbrengen om als support dan niet als ik weinig eet onder m'n neus te gaan schransen
Kattenterreurquote:Op maandag 18 april 2011 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh god, de katten vreten iets uit en dat hoor ik vanaf bed, dus maar even kijken
quote:Op maandag 18 april 2011 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh god, de katten vreten iets uit en dat hoor ik vanaf bed, dus maar even kijken
garnalen in knoflook sausquote:
Je moet motivatie halen uit de mensen die juist wel eten. Tenminste dat deed ik altijd, maar mijn sicke mind overdreef altijd nog al. Maar als mijn ouders aan de pizza zaten terwijl ik een dieet soepje naar binnen lepelde, kon ik daar alleen maar van genieten.quote:Op maandag 18 april 2011 22:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze mag eten wat ze wil, maar een beetje support als ik wel zou willen afvallen zou dat d'r sieren
ik met een stukkie komkommer en zij met een zak chips op de bank, dat zou ik dus nooit doenquote:Op maandag 18 april 2011 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zou juist laten zien dat ik het lekker wel kon
NAISE!quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
gedabt?quote:Op maandag 18 april 2011 22:49 schreef sararaats het volgende:
de Frasier heeft vandaag niets anders gedaan dan geslapen hihi
volgens mij heeft hij wel in m'n kruidentuintje gedabt.
Koen vraagt support, geef het hem!quote:Op maandag 18 april 2011 22:49 schreef Barretje80 het volgende:
Jullie gaan wel weer lekker snel
Max Payne kijken en de KSC bijhouden zit er niet in vanavond
quote:Op maandag 18 april 2011 22:49 schreef JJH het volgende:
Zwolle wint van Sparta, met tien man in Rotterdam met 1-2. Eredivisie komt nu heul dichtbij![/voetbal]
Hebben ze hier ook weleens een handje van.quote:Op maandag 18 april 2011 22:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
die van ons kwam net naar binnen rennen en begon ons zomaar kopjes te geven en nou wil hij constant gekriebelt worden
Dat kan bij mij nog steedsquote:Op maandag 18 april 2011 22:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Lang wel, en dun vroeger. Te dun ook.
Je kon m'n ribben tellen.
knap, dat lukt mij dus niet!quote:Op maandag 18 april 2011 22:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet motivatie halen uit de mensen die juist wel eten. Tenminste dat deed ik altijd, maar mijn sicke mind overdreef altijd nog al. Maar als mijn ouders aan de pizza zaten terwijl ik een dieet soepje naar binnen lepelde, kon ik daar alleen maar van genieten.
Waarom zou je dat niet doen?quote:Op maandag 18 april 2011 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik met een stukkie komkommer en zij met een zak chips op de bank, dat zou ik dus nooit doen
Samen sta je sterk en als je dat al niet voor je partner over hebt (nogmaals, ze mag doen wat ze zelf wil maar een beetje support mag ik toch wel vragen)
Keihard gescheten jeweetz. Dat de munt je om de oren vliegt en de bieslook slap gaat hangen!quote:
erg genoeg kan ik tegenwoordig niet meer zoveel knoflook etenquote:Op maandag 18 april 2011 22:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
NAISE!
Ik heb dit weekend zoveel knoflook op, dat ik naar een kebabzaak stink.Maar het was wel onwijs lekker.
Ik ben wel blij dat ik daar van af ben, iets meer 'body' in je overhemd of shirt is wel lekker.quote:Op maandag 18 april 2011 22:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kan bij mij nog steeds
Muck wilde er altijd xylofoon op spelen
quote:Op maandag 18 april 2011 22:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kan bij mij nog steeds
Muck wilde er altijd xylofoon op spelen
zoiets ja. het was overingens m'n ex beste vriendin. de tweezak.quote:Op maandag 18 april 2011 22:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jan Paparazzi eens goed de waarheid vertelt? Kinderachtig programma overigens, maar dat is geheel Robert jensen en co.
van z'n VROUW...quote:
Ah, je lijkt op zijn vrouw, nu moet ie weer op zoek naar een andere e-love.quote:Op maandag 18 april 2011 22:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
van z'n VROUW...
ik ben sowieso niet echt het supportive type
Als zij zou willen afvallen zal ik d'r op alle mogelijke manieren steunenquote:Op maandag 18 april 2011 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet doen?
Het is jammer dat ze je dan niet kan steunen, maar je zou het voor jezelf moeten doen, en dan kan je veel hoor
Waarom niet?quote:Op maandag 18 april 2011 22:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
erg genoeg kan ik tegenwoordig niet meer zoveel knoflook eten
quote:
Het viel mee, een fliebeltje in een gootje en dat maakte herriequote:
Ehm, dat klinkt bijna eetstoornis achtig of in elk geval erg ongezondquote:Op maandag 18 april 2011 22:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet motivatie halen uit de mensen die juist wel eten. Tenminste dat deed ik altijd, maar mijn sicke mind overdreef altijd nog al. Maar als mijn ouders aan de pizza zaten terwijl ik een dieet soepje naar binnen lepelde, kon ik daar alleen maar van genieten.
Ja, je mag het vragen, maar zij mag ook nee zeggen toch? Als zij tevreden is met hoe zij nu is, waarom zou zij dan moeten afvallen?quote:Op maandag 18 april 2011 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik met een stukkie komkommer en zij met een zak chips op de bank, dat zou ik dus nooit doen
Samen sta je sterk en als je dat al niet voor je partner over hebt (nogmaals, ze mag doen wat ze zelf wil maar een beetje support mag ik toch wel vragen)
Lentequote:Op maandag 18 april 2011 22:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
die van ons kwam net naar binnen rennen en begon ons zomaar kopjes te geven en nou wil hij constant gekriebelt worden
hij komt tegenwoordig s'nachts naar boven en dan wil hij hier binnen blijven slapenquote:Op maandag 18 april 2011 22:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Hebben ze hier ook weleens een handje van.
quote:Op maandag 18 april 2011 22:52 schreef sararaats het volgende:
[..]
gegraven. wij noemen dat dabben.
ik had net oregano en basilicum geplant
Damn, ik ben af met tien voor taal.quote:Op maandag 18 april 2011 22:52 schreef sararaats het volgende:
[..]
gegraven. wij noemen dat dabben.
ik had net oregano en basilicum geplant
quote:Op maandag 18 april 2011 22:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij komt tegenwoordig s'nachts naar boven en dan wil hij hier binnen blijven slapen![]()
en hij is naar hier gekomen om te laten verwilderen
Volgens mij best wel hoor, maar dan wel eentje die eerlijk en confronterend kan zijn en dat is soms ook heel goedquote:Op maandag 18 april 2011 22:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
van z'n VROUW...
ik ben sowieso niet echt het supportive type
Nee, ze is juist NIET tevreden maar wil er niets aan doen / voor laten.quote:Op maandag 18 april 2011 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, je mag het vragen, maar zij mag ook nee zeggen toch? Als zij tevreden is met hoe zij nu is, waarom zou zij dan moeten afvallen?Begrijp me niet verkeerd, ik snap wat je bedoelt en een beetje rekening houden met is natuurlijk niet te veel gevraagd, maar alles laten omdat jij zo nodig iets wilt is natuurlijk ook een beetje drastisch, toch?
Als je wilt afvallen, moet je dat doenquote:Op maandag 18 april 2011 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als zij zou willen afvallen zal ik d'r op alle mogelijke manieren steunen
Maar dat zal wel aan m'n behulpzame aard liggen... Ach ik verwacht gewoon teveel van anderen I guess
En daar zit bij mij het probleem ook, ik wil ook wel een sixpack, maar ik wil niet echt.quote:Op maandag 18 april 2011 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je wilt afvallen, moet je dat doen
Ik heb 6 maanden lang twee maaltijden per keer staan koken omdat dat wat ik at niet gegeten werd door mijn ex![]()
Dus ik at heul weinig en vet-arm en bakte tegelijkertijd zijn vette vlees enzo.
En aan het eind van de rit was er toch bijna 25 kilo af bij mij![]()
Als je het echt wilt, ben je sterker dan je denkt![]()
het er af HOUDEN daarentegen![]()
![]()
![]()
Ehm, om heel eerlijk te zijn zou ik daar niet zo goed tegen kunnenquote:Op maandag 18 april 2011 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, ze is juist NIET tevreden maar wil er niets aan doen / voor laten.
Sterker nog, ze accepteert liever 10 jaar eerder dood te gaan (want suikerziekte) dan het eten er voor te laten en te moeten, god betere, SPORTEN
Ze is vijftien, wat is dat?quote:
is niet zo leuk voor de klantenquote:
1e vereiste van afvallen is het echt willen, en wat dat betreft zit ik er geestelijk ook niet echt zo lekker in momenteel dat ik dat erbij kan hebben I'm afraidquote:Op maandag 18 april 2011 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je wilt afvallen, moet je dat doen
Ik heb 6 maanden lang twee maaltijden per keer staan koken omdat dat wat ik at niet gegeten werd door mijn ex![]()
Dus ik at heul weinig en vet-arm en bakte tegelijkertijd zijn vette vlees enzo.
En aan het eind van de rit was er toch bijna 25 kilo af bij mij![]()
Als je het echt wilt, ben je sterker dan je denkt![]()
het er af HOUDEN daarentegen![]()
![]()
![]()
frasierquote:
Al je klanten ook knoflook geven, dan ruikt niemand er meer wat van!quote:Op maandag 18 april 2011 22:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is niet zo leuk voor de klanten
Schattigquote:
Waarom wil je een sixpack?quote:Op maandag 18 april 2011 22:56 schreef JJH het volgende:
[..]
En daar zit bij mij het probleem ook, ik wil ook wel een sixpack, maar ik wil niet echt.
Wilskracht heb ik zat, ik ben al tot twee keer toe cold turkey gestopt met roken, en de derde keer zit er in de nabije toekomst aan te komen.
Echt? Ik vond het best een logisch gevoel. Het is toch fijn als je de verleiding kan weerstaan. Ik voelde me daardoor altijd wel sterk.quote:Op maandag 18 april 2011 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ehm, dat klinkt bijna eetstoornis achtig of in elk geval erg ongezond![]()
Nee, eerder niet fijn.quote:Op maandag 18 april 2011 22:57 schreef RockNijntje het volgende:
Mensen die slapen in jogingbroeken vreemd vinden
komt hij ook nietquote:
Ja, dat zeg ik. Als je het echt wilt dan kan je hetquote:Op maandag 18 april 2011 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1e vereiste van afvallen is het echt willen, en wat dat betreft zit ik er geestelijk ook niet echt zo lekker in momenteel dat ik dat erbij kan hebben I'm afraidDus ff niet nu, maar in de toekomst zeker, want ik wil m'n leven niet verkorten door teveel te vreten
Er moet wel wat van af, broeken te strak, die buik die voorzichtigjes over een pantalon heen hangt.quote:Op maandag 18 april 2011 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom wil je een sixpack?
Het was hier toch echt minstens 4-1 voor buikjes![]()
Ah ja, wilskracht genoeg om te stoppen dus...![]()
Dat had ik met eten![]()
Maar met roken is me gelukt en dat is nog steeds zo
quote:
Jij gaat niet in een joggingbroek slapenquote:Op maandag 18 april 2011 22:57 schreef RockNijntje het volgende:
Mensen die slapen in joggingbroeken vreemd vinden
quote:Op maandag 18 april 2011 22:54 schreef Pheno het volgende:
Oma van _A_: je bent dikker gewordenJa, I know. Kudt.
Nou, als jij dat vindt, wat let jequote:
ik heb net n hardlooptrainingsschema uitgeprintquote:Op maandag 18 april 2011 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik. Als je het echt wilt dan kan je het![]()
Dan steun ik je wel, we beginnen op 1 mei
Nja, wat jij wiltquote:Op maandag 18 april 2011 22:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Er moet wel wat van af, broeken te strak, die buik die voorzichtigjes over een pantalon heen hangt.
Ik wil ook, maar dan eigenlijk al eerderquote:Op maandag 18 april 2011 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb geen pyamas, dus als ik ergens slaap heb ik altijd een trainingsbroek bij me.quote:Op maandag 18 april 2011 22:57 schreef RockNijntje het volgende:
Mensen die slapen in joggingbroeken vreemd vinden
Niet zoveel zorgen maken Koen. Andere dingen hebben nu prioriteiten en dat is helemaal niet erg.quote:Op maandag 18 april 2011 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1e vereiste van afvallen is het echt willen, en wat dat betreft zit ik er geestelijk ook niet echt zo lekker in momenteel dat ik dat erbij kan hebben I'm afraidDus ff niet nu, maar in de toekomst zeker, want ik wil m'n leven niet verkorten door teveel te vreten
Als ik er dan wel aan toe benquote:Op maandag 18 april 2011 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
Kom, gaan we met z'n allen naar het dieettopicquote:Op maandag 18 april 2011 22:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb net n hardlooptrainingsschema uitgeprintik begin donderdag
Ja, die is tenminste eerlijk. In plaats van die uitwijkmanoeuvres van sommigenquote:
nee, da's een plaatje van internet.quote:Op maandag 18 april 2011 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SchattigIs die poes in je ava ook van jou?
jij hebt tenminste een mooie motivatie nuquote:Op maandag 18 april 2011 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil ook, maar dan eigenlijk al eerderEn ik denk dat ik met kindjes en Peter in huis me ook weer veel beter kan beheersen, dus da;s een mooie kickstart
ik ookquote:Op maandag 18 april 2011 22:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb geen pyamas, dus als ik ergens slaap heb ik altijd een trainingsbroek bij me.
Ik ook eerder, maar dan kan ik ook zwemmen en dan kan Koen er even aan wennen dat we beginnenquote:Op maandag 18 april 2011 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil ook, maar dan eigenlijk al eerderEn ik denk dat ik met kindjes en Peter in huis me ook weer veel beter kan beheersen, dus da;s een mooie kickstart
k geef hem een knuffel, dat lijkt me heul lief?quote:Op maandag 18 april 2011 22:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet jij niet lief doen voor je game-collega?![]()
doe niet zo engquote:Op maandag 18 april 2011 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom, gaan we met z'n allen naar het dieettopic![]()
![]()
quote:Op maandag 18 april 2011 22:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb net n hardlooptrainingsschema uitgeprintik begin donderdag
Waarom niet?quote:Op maandag 18 april 2011 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij gaat niet in een joggingbroek slapen
quote:Op maandag 18 april 2011 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Oh?quote:Op maandag 18 april 2011 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij hebt tenminste een mooie motivatie nu
Ik heb volgens mij ook geen passende pyjama's meerquote:Op maandag 18 april 2011 22:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb geen pyamas, dus als ik ergens slaap heb ik altijd een trainingsbroek bij me.
Als je geen twee stoelen hoeft te reserveren zit je goed.quote:Op maandag 18 april 2011 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh?Welke dan? Ja, passen in de gordel van het vliegtuig
Ik kan sowieso zwemmen want ik heb een badpakquote:Op maandag 18 april 2011 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook eerder, maar dan kan ik ook zwemmen en dan kan Koen er even aan wennen dat we beginnen
Goed plan, maar ik val dus niet af door sportenquote:Op maandag 18 april 2011 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
een vent bij je waar je echt voor wil gaan en de kriebels in je buikquote:Op maandag 18 april 2011 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh?Welke dan? Ja, passen in de gordel van het vliegtuig
Ze weten niet hoe dik ik ben, dus dat wordt al spannendquote:Op maandag 18 april 2011 23:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je geen twee stoelen hoeft te reserveren zit je goed.
quote:
Ehm. Ja. Ik heb ook een badpakquote:Op maandag 18 april 2011 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan sowieso zwemmen want ik heb een badpak
als het dadelijk lekker standweer wordt een keer een strandmeetquote:Op maandag 18 april 2011 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan sowieso zwemmen want ik heb een badpak
Ik vond dat echt meevallen hoor.quote:Op maandag 18 april 2011 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Z
[..]
Ze weten niet hoe dik ik ben, dus dat wordt al spannend![]()
Ik ook niet hoor, met voeding kan ik het meeste doenquote:Op maandag 18 april 2011 23:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goed plan, maar ik val dus niet af door sportenOok zo demotiverend om dan de cijfers bij te moeten houden
Maar die vent vindt mij goed zoals ik ben, iets wat ik heel lang gemist heb, dus voor hem hoef ik het niet te doenquote:Op maandag 18 april 2011 23:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een vent bij je waar je echt voor wil gaan en de kriebels in je buik
slaap ze symquote:
Dit keer was het niet eens mijn schuld.quote:Op maandag 18 april 2011 23:02 schreef Solique het volgende:
Zo, ben er weer. Wat heb ik gemist?
Oh, gaat weer over gewicht enzo. pff
mijn vrouw past straks ook wel in 1 stoelquote:Op maandag 18 april 2011 23:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vond dat echt meevallen hoor.
In ieder geval echt niet in de buurt van die twee stoelen!
dat dusquote:Op maandag 18 april 2011 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar die vent vindt mij goed zoals ik ben, iets wat ik heel lang gemist heb, dus voor hem hoef ik het niet te doen![]()
Dat zie je verkeerd: seks met billen!quote:Op maandag 18 april 2011 23:02 schreef Solique het volgende:
voor de mensen die willen meedoenquote:
nee, maar als je er zelf voor wil gaan en je relatie zit lekker gaat het toch makkelijkerquote:Op maandag 18 april 2011 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, met voeding kan ik het meeste doenEn misschien eet jij wel gewoon te weinig waardoor je lijf alles opslaat?
[..]
Maar die vent vindt mij goed zoals ik ben, iets wat ik heel lang gemist heb, dus voor hem hoef ik het niet te doen![]()
ja jaquote:Op maandag 18 april 2011 23:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit keer was het niet eens mijn schuld.
quote:
Sorryquote:Op maandag 18 april 2011 23:02 schreef Solique het volgende:
Geen idee, maar te weinig? Tien rollen sushi en een zooi nigiri is niet weinigquote:Op maandag 18 april 2011 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, met voeding kan ik het meeste doenEn misschien eet jij wel gewoon te weinig waardoor je lijf alles opslaat?
[..]
donkere kleding in combinatie met kortharige witte hondenquote:
Ik heb het andersomquote:
Had KGH een seksdate opeens ofzo?quote:Op maandag 18 april 2011 23:04 schreef Koen66 het volgende:
wanneer staat nu de volgende (grote) meet op de agenda na cancellen 18/6
Donkere bank met donkere katten werkt ook niet, je ziet altijd allesquote:
Geen idee, maakt mij niet uit.quote:Op maandag 18 april 2011 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SorryWaar zullen we het eens over hebben?
Dat ben je niet! Jij bent stevigquote:
ik heb het gevondenquote:Op maandag 18 april 2011 23:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen idee, maakt mij niet uit.
Weet toch al dat ik te zwaar ben, al heb ik het laatste half jaar wel flink wat verloren.
Ik zal eens kijken.quote:Op maandag 18 april 2011 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb het andersomMaar plakrollers van de H&M
Nee, maar doorgaans overdag eet jij niet veel volgens mij. Doe eens een gemiddeld dagmenu?quote:Op maandag 18 april 2011 23:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, maar te weinig? Tien rollen sushi en een zooi nigiri is niet weinig
quote:
Ja, echt, die zijn geweldigquote:
Hoeveel ben je kwijt als ik vragen mag?quote:Op maandag 18 april 2011 23:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen idee, maakt mij niet uit.
Weet toch al dat ik te zwaar ben, al heb ik het laatste half jaar wel flink wat verloren.
Whehe, beter dan helemaal pyjama-loosquote:
Ik slaap altijd alleen in een shirtquote:Op maandag 18 april 2011 23:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whehe, beter dan helemaal pyjama-loos
Als ik thuis ben? Niets.quote:Op maandag 18 april 2011 23:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
5 in het laatste half jaar ofzo, kan er nog wel 5 af.quote:Op maandag 18 april 2011 23:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoeveel ben je kwijt als ik vragen mag?
en waarom is dat danquote:Op maandag 18 april 2011 23:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heerlijkquote:Op maandag 18 april 2011 23:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
quote:
quote:
Datquote:
Wauw goed hoorquote:Op maandag 18 april 2011 23:07 schreef Solique het volgende:
[..]
5 in het laatste half jaar ofzo, kan er nog wel 5 af.
Hoeraaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 18 april 2011 23:08 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens pilletjes in nemen en op bed liggen. Gisteren een nieuw record: 5 uur slaap. Progressie
Op naar de 6quote:Op maandag 18 april 2011 23:08 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens pilletjes in nemen en op bed liggen. Gisteren een nieuw record: 5 uur slaap. Progressie
Hier juist geen shirtquote:Op maandag 18 april 2011 23:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik slaap altijd alleen in een shirtHeerlijk
Ehm. Ja.quote:Op maandag 18 april 2011 23:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vind het zelf te veel, gaat er ook niet al te makkelijk van af door dat chronische gedoe aan mijn knieën en enkels.quote:Op maandag 18 april 2011 23:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wauw goed hoorDat zou je echt voor jezelf moeten doen, want dik ben je niet, hooguit stevig.
Het moet echt goed vriezen wil ik een shirt aantrekken.quote:Op maandag 18 april 2011 23:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Dat![]()
als het niet te koud is...
Ik ben een beetje een koukleumquote:Op maandag 18 april 2011 23:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Het moet echt goed vriezen wil ik een shirt aantrekken.
Ik ben juist iets te warmbloedig... behalve als mijn voeten buiten de dekens stekenquote:Op maandag 18 april 2011 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben een beetje een koukleum
quote:Op maandag 18 april 2011 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben een beetje een koukleum
Lastig is datquote:Op maandag 18 april 2011 23:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Vind het zelf te veel, gaat er ook niet al te makkelijk van af door dat chronische gedoe aan mijn knieën en enkels.
ik word heel warm vlak voordat ik in slaap val en als ik net slaapquote:Op maandag 18 april 2011 23:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben juist iets te warmbloedig... behalve als mijn voeten buiten de dekens steken.
Ik ben 's nachts echt een kacheltje, bloedheetquote:Op maandag 18 april 2011 23:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik word heel warm vlak voordat ik in slaap val en als ik net slaapdaarna koel ik weer af
Mijn voeten stralen kouquote:Op maandag 18 april 2011 23:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben juist iets te warmbloedig... behalve als mijn voeten buiten de dekens steken.
slaap zequote:
ik in me boxerquote:Op maandag 18 april 2011 23:13 schreef Solique het volgende:
Zit nu al in een t-shirt en korte broek.
In belgie koelt het wel af, maar NL nietquote:Op maandag 18 april 2011 23:16 schreef sararaats het volgende:
ik heb nog steeds een deken op m'n dekbed. hier koelt het 's nachts nogal af.
ik had beter nog een flanellen dekbed gelegd. tedju.
Van de week werd ik heel raar wakker... ik was warm, alleen mijn linkerarm was ijskoudquote:Op maandag 18 april 2011 23:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik word heel warm vlak voordat ik in slaap val en als ik net slaapdaarna koel ik weer af
slaap ze koenquote:Op maandag 18 april 2011 23:16 schreef Koen66 het volgende:
ben ik weer
ik ga eens tandenpoetsen en naar zolder verhuizen
enen evt
voor diegenen die gaan slapen
geen last vanquote:Op maandag 18 april 2011 23:16 schreef sararaats het volgende:
ik heb nog steeds een deken op m'n dekbed. hier koelt het 's nachts nogal af.
ik had beter nog een flanellen dekbed gelegd. tedju.
nee, ik ga verhuizen, kom zo terug,quote:
quote:
Omdat lekker koud op je warme lichaamquote:Op maandag 18 april 2011 23:17 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb altijd koude handen en voeten, maar daar merk ik eigenlijk niks meer van
Maar waarom vinden jongens koude handen leuk?![]()
Niet dubbel gelegen ofzo? Of onder de deken vandaan...quote:Op maandag 18 april 2011 23:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van de week werd ik heel raar wakker... ik was warm, alleen mijn linkerarm was ijskoud.
Okeequote:Op maandag 18 april 2011 23:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Omdat lekker koud op je warme lichaam
sweet dreams suikertjequote:
Ik weet dat ookquote:Op maandag 18 april 2011 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ik weet nu trouwens hoe et is om geen 16 te zijn
Leg ik je in het volgende topic wel uitquote:
Okequote:Op maandag 18 april 2011 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leg ik je in het volgende topic wel uit
Alweer bijna vol inderdaad!quote:Op maandag 18 april 2011 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leg ik je in het volgende topic wel uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |