Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Dat is wel ff wennen zekerquote:Op maandag 18 april 2011 21:59 schreef PriemGirl het volgende:
Was trouwens best een grappige eerste ontmoeting voor mijn ouders.. Ik was 'vergeten' te melden dat vriendlief zo groot was.. Dus toen we aan kwamen gewandeld hoorde ik mijn moeder tegen mijn pa fluisteren 'nondeju wat is ie groot; amai!' (ja ik ben Belg)
Moest stiekem wel lachen..
"Doe ut zellufquote:Op maandag 18 april 2011 22:02 schreef PriemGirl het volgende:
Grote mannen zijn handig*"doe eens op die kast poetsen daar..."
Maak je niet dik (hihi ik zei dik)quote:
ik klaag ook niet, althans niet daar overquote:Op maandag 18 april 2011 22:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met mijn lengte, kan meestal er wel over heen kijken
Dat vind mijn ma dus ookquote:Op maandag 18 april 2011 22:02 schreef PriemGirl het volgende:
Concerten en andere grote massa's is het ook een uitkomst.quote:Op maandag 18 april 2011 22:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met mijn lengte, kan meestal er wel over heen kijken
Gewoon elk nieuw deel er meteen in, is het fijnstequote:
Dat zeker, raak je elkaar niet zo snel kwijtquote:Op maandag 18 april 2011 22:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Concerten en andere grote massa's is het ook een uitkomst.
"Maar ik kan niet bij niequote:
Had je langer geschat dan mij toen bij de meet, lol.quote:
Ik ook, vooral handig op mobielquote:Op maandag 18 april 2011 22:04 schreef DaMart het volgende:
O, weer een nieuwe... eigenlijk begin ik dat reeksengebeuren toch steeds handiger te vinden.
Kennelijk dus nietquote:Op maandag 18 april 2011 22:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Had je langer geschat dan mij toen bij de meet, lol.
Bis Later en succes Toekquote:Op maandag 18 april 2011 22:04 schreef Toekito het volgende:
ik ben 1.79!
Ben nu klaar dus gauw naar Muck![]()
We kunnen in ieder geval je schoenen bovenop de kast verstoppen!quote:Op maandag 18 april 2011 22:02 schreef PriemGirl het volgende:
Dan geven ze me gewoon een trappetje aan. Luie krengen.quote:Op maandag 18 april 2011 22:02 schreef PriemGirl het volgende:
Dat ben ik ook al!quote:Op maandag 18 april 2011 22:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maak je niet dik (hihi ik zei dik)
Oh, jeuj!quote:Op maandag 18 april 2011 22:04 schreef Toekito het volgende:
ik ben 1.79!
Ben nu klaar dus gauw naar Muck![]()
Bekvam van de IKEAquote:Op maandag 18 april 2011 22:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan geven ze me gewoon een trappetje aan. Luie krengen.
Die is gek, ik laat je die gewoon zelf pakkenquote:Op maandag 18 april 2011 22:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan geven ze me gewoon een trappetje aan. Luie krengen.
ik ookquote:Op maandag 18 april 2011 22:04 schreef DaMart het volgende:
O, weer een nieuwe... eigenlijk begin ik dat reeksengebeuren toch steeds handiger te vinden.
Kijk, je leert het nog wel!quote:Op maandag 18 april 2011 22:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wilde een foute opmerking maken, maar ik doe het niet.
Ik houd van lekker eten, kan ik er wat aan doenquote:
GMTAquote:Op maandag 18 april 2011 22:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wilde een foute opmerking maken, maar ik doe het niet.
Ik ookquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 22:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die is gek, ik laat je die gewoon zelf pakken
gezellig al die "vollere" mensen samen (meldt zich ook)quote:
We hebben geen idee of dat zo is, gezien de opmerkingen niet genoemd worden!quote:
en ze kunnen goed je dekbedovertrek schuddenquote:Op maandag 18 april 2011 22:02 schreef PriemGirl het volgende:
Ja, er goed van genietenquote:Op maandag 18 april 2011 22:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik houd van lekker eten, kan ik er wat aan doen
Bentofotooooooquote:Op maandag 18 april 2011 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Bento voor morgen gevuldHet paste net
En nu zo naar bed denk ik![]()
quote:Op maandag 18 april 2011 22:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gezellig al die "vollere" mensen samen (meldt zich ook)
tuste Marijkequote:Op maandag 18 april 2011 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2011 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
We hebben geen idee of dat zo is, gezien de opmerkingen niet genoemd worden!
quote:
Morgen bij daglichtquote:
ja..maar geen zin inquote:Op maandag 18 april 2011 22:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik houd van lekker eten, kan ik er wat aan doen
Trusten Marijkequote:Op maandag 18 april 2011 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trusten Priemquote:Op maandag 18 april 2011 22:08 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Ik ga lekker douchen en mijn bed in duiken.
Truste mensen
Stevig ook goed?quote:Op maandag 18 april 2011 22:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gezellig al die "vollere" mensen samen (meldt zich ook)
Is voor mij ook beter en vooral om te gaan slapenquote:Op maandag 18 april 2011 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trusten PGquote:Op maandag 18 april 2011 22:08 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Ik ga lekker douchen en mijn bed in duiken.
Truste mensen
Oh oepsquote:Op maandag 18 april 2011 22:08 schreef Pheno het volgende:
Kut, reed alleen net langs de mensendieck en ik wist dat ik vandaag iets vergeten was. De hele therapiesessie dus.
Dat ziet er het beste uitquote:
Oepsquote:Op maandag 18 april 2011 22:08 schreef Pheno het volgende:
Kut, reed alleen net langs de mensendieck en ik wist dat ik vandaag iets vergeten was. De hele therapiesessie dus.
Ik vind koken leuk. Morgen Indiase curryquote:
Ja, zoiets zei ik ook. en een vloek. Nou ja, ben haar al aan het mailen.quote:
Ik vind eten leuk. Tot morgenquote:Op maandag 18 april 2011 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind koken leuk. Morgen Indiase curry
Buikjesquote:Op maandag 18 april 2011 22:10 schreef JJH het volgende:
Ik vind koken soms leuk, misschien heb ik juist daarom wel een buikje.
Ik toch meer het etenquote:Op maandag 18 april 2011 22:10 schreef JJH het volgende:
Dan ben ik in Amsterdam, lekker in de filequote:
Ik kan niet koken, misschien heb ik daarom juist.... hé, ik zie een linkquote:Op maandag 18 april 2011 22:10 schreef JJH het volgende:
Meer file nodig?quote:Op maandag 18 april 2011 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan ben ik in Amsterdam, lekker in de file
Eten is ook tof, maar na je dienst nog even een shoarmaatje halen een een uur later naar bed gaan (zoals gister) is niet heel handig.quote:
Lekker zelf weten, als jij je daar beter bij voeltquote:Op maandag 18 april 2011 22:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
En toch wil ik groten deels de mijne kwijt
quote:
Ik eet gewoon teveel rotzooi.quote:Op maandag 18 april 2011 22:10 schreef JJH het volgende:
Zachterquote:Op maandag 18 april 2011 22:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
![]()
echt tien keer liever n buikje dan n sixpack
omg, JA!quote:Op maandag 18 april 2011 22:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
![]()
Doe ik ook, vooral daarom, maar het gaat ook wel de goede kant op somsquote:Op maandag 18 april 2011 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lekker zelf weten, als jij je daar beter bij voelt
datquote:
Strakke buikjes juist.quote:Op maandag 18 april 2011 22:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
![]()
Want in een 5 liter vat gaat meer dan in 6 blikjesquote:Op maandag 18 april 2011 22:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
![]()
Ik drink toch al niet, dus dat boeit niet.quote:Op maandag 18 april 2011 22:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Want in een 5 liter vat gaat meer dan in 6 blikjes
quote:
die groene is zwanger hoop ikquote:
Er is hoop voor mequote:Op maandag 18 april 2011 22:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
![]()
Ah, onzekere puber.quote:Op maandag 18 april 2011 22:13 schreef RockNijntje het volgende:
Deze buikjes.. Wacht, het ligt niet aan de buikjes op deze foto
[ afbeelding ]
Nasty, maar dat is ook gewoon de manier van kleding. Ik heb wel dikkere mensen gezien die er toch nog wel mooi uitzagen.quote:
Dat dusquote:Op maandag 18 april 2011 22:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nasty, maar dat is ook gewoon de manier van kleding. Ik heb wel dikkere mensen gezien die er toch nog wel mooi uitzagen.
Nee, die linker dan.quote:Op maandag 18 april 2011 22:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die groene is zwanger hoop ik
Maar jij bent dan weer breed! Sixpack, ha, daar lach jij om, eightpacks ftw!quote:
Het is één pot nat.quote:
Hij zit achter zijn scherm, dan is dat andersquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 22:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daten ik kan ook niet omgaan met iemand die heel erg op zn eten let
ik doe dat zelf niet zo en vind het irritant als mijn partner dat wel zou doen.
Je eet geen sushiquote:Op maandag 18 april 2011 22:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik eet alles en veel, maar buikje, ho maar...
quote:
Aan wie van de vrouwen die is ingegaan op je 'Hoi, neuken?' heb je die druiper overgehouden? Dan sla ik die wel over!quote:
net begonnenquote:
Ik ben jaloers.quote:Op maandag 18 april 2011 22:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Goedzooo! Je gaat vooruit!quote:
Dat kon ik 5 jaar geleden ook.quote:Op maandag 18 april 2011 22:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel hoorquote:
Whut, dat vind ik gewoon mooi.quote:
Foto?quote:Op maandag 18 april 2011 22:12 schreef JJH het volgende:
Begrijp ik trouwens nou goed dat er hier een klein legertje vrouwen achter mijn buikje aanholt?![]()
Dat heb ik nog nooie meegemaakt.
Broeken kopen.quote:Op maandag 18 april 2011 22:18 schreef Pheno het volgende:
Ik ga deze weken nog iig elke dag trainen. Er moet echt iets aan gebeuren, ik pas in geen enkele broek meer
Sinds ik ben gestopt met sporten, moet ik de riem een gaatje strakker zettenquote:Op maandag 18 april 2011 22:18 schreef Pheno het volgende:
Ik ga deze weken nog iig elke dag trainen. Er moet echt iets aan gebeuren, ik pas in geen enkele broek meer
NAISE!quote:
Bij mij zakken ze meer van m'n kont afquote:Op maandag 18 april 2011 22:18 schreef Pheno het volgende:
Dat maakt me niet gezonderquote:
Komt bekend voor, alleen bij mij gebeurd dat de andere kant opquote:Op maandag 18 april 2011 22:18 schreef Pheno het volgende:
Tuurlijk wil ik dat. Ben nu op cs dus bijna thuis!quote:Op maandag 18 april 2011 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, jeuj!![]()
![]()
![]()
Knuffel haar even voor me, wil je?
het altijd gevaarlijke CSquote:Op maandag 18 april 2011 22:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
Tuurlijk wil ik dat. Ben nu op cs dus bijna thuis!
Ja, maar op mijn eten gaan letten verrek ik ook. Koolhydratentellen is al een dagtaak op zich.quote:Op maandag 18 april 2011 22:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sinds ik ben gestopt met sporten, moet ik de riem een gaatje strakker zetten.
Godsamme zeg, zijn jullie daar nou NOG mee bezig?quote:Op maandag 18 april 2011 22:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aan wie van de vrouwen die is ingegaan op je 'Hoi, neuken?' heb je die druiper overgehouden? Dan sla ik die wel over!
Jeujquote:Op maandag 18 april 2011 22:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
Tuurlijk wil ik dat. Ben nu op cs dus bijna thuis!
Wel als je ze in Japan gaat halen en daar heen gaat met de fiets.quote:
Spreek voor jezelf. Alleen de jagers hier!quote:Op maandag 18 april 2011 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godsamme zeg, zijn jullie daar nou NOG mee bezig?
Ik kan de hele hottentottententententoonstellingsterreinen op mijn buik schrijven, wat is je punt?quote:
Dan kom ik toch in de problemen, onderwaterfietsen is niet mijn sterkste punt.quote:Op maandag 18 april 2011 22:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wel als je ze in Japan gaat halen en daar heen gaat met de fiets.
Zwemmen is ook goed voor jequote:Op maandag 18 april 2011 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan kom ik toch in de problemen, onderwaterfietsen is niet mijn sterkste punt.
lopen paar zatte turkse wijven irritant te doen. Verder wel okquote:
zal ik maar niet vertellen wat er allemaal op mijn buik pastquote:Op maandag 18 april 2011 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kan de hele hottentottententententoonstellingsterreinen op mijn buik schrijven, wat is je punt?
Waterfietsen, wij als nederland hebben er genoeg gestuurd. Of dacht je dat wij geld gingen sturenquote:Op maandag 18 april 2011 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan kom ik toch in de problemen, onderwaterfietsen is niet mijn sterkste punt.
Kan je ook de plattegrond van de tentoonstelling op je buik tekenen? Anders hebben we er NOG niks aan namelijk.quote:Op maandag 18 april 2011 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kan de hele hottentottententententoonstellingsterreinen op mijn buik schrijven, wat is je punt?
Plus dat ze mijn lengtemaat daar niet eens hebbenquote:Op maandag 18 april 2011 22:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wel als je ze in Japan gaat halen en daar heen gaat met de fiets.
Niet letterlijk.quote:Op maandag 18 april 2011 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar niet in de zee van japan.. die geeft nu licht in het donker enzoquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan je ook de plattegrond van de tentoonstelling op je buik tekenen? Anders hebben we er NOG niks aan namelijk.
Kan je zien waar je naar toe moetquote:Op maandag 18 april 2011 22:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar niet in de zee van japan.. die geeft nu licht in het donker enzo
Dat is wel makkelijk in het donker.quote:Op maandag 18 april 2011 22:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Mja, ook al zoietsquote:Op maandag 18 april 2011 22:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ja, en anders past dat wel op mijn billenquote:Op maandag 18 april 2011 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan je ook de plattegrond van de tentoonstelling op je buik tekenen? Anders hebben we er NOG niks aan namelijk.
Dan mag jij een foto van mijn tietenquote:
quote:
Konijnen die vetgemest voor Kerst wordenquote:Op maandag 18 april 2011 22:23 schreef RockNijntje het volgende:
Schema's die zeggen dat ik 1.48 moet zijn om dit als gezond gewicht te hebben
Je bent te lang? Of te dun?quote:Op maandag 18 april 2011 22:23 schreef RockNijntje het volgende:
Dus je moet aankomen?quote:Op maandag 18 april 2011 22:23 schreef RockNijntje het volgende:
Handigquote:Op maandag 18 april 2011 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Plus dat ze mijn lengtemaat daar niet eens hebbenSchoenenwinkels hebben daar ook geen maat stoomboot overigens. Ook leuk zijn de sandalen in de ryokans: die zijn dus standaard 8 maten te klein
quote:Schema's die zeggen dat ik 2.48 moet zijn om dit als gezond gewicht te hebben
Jij bent nog in je puberteit, niet op letten!quote:Op maandag 18 april 2011 22:23 schreef RockNijntje het volgende:
Nee, dat is de deurhoogte daar, dat geeft mij gegarandeerd hoofdpijn!quote:
iddquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 22:23 schreef Koen66 het volgende:
vissen uit japan worden geheid snel populair in aquaria, scheelt lampjes plaatsen
Beetje overdreven okeequote:
Scheelt ook in leeftijd met de meesten.quote:
Hoeveel weeg je dan?quote:Op maandag 18 april 2011 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje overdreven okee![]()
Maar ik ben wel veel te zwaar ja
quote:Op maandag 18 april 2011 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar je bent dus zo'n "ik eet niet want hu vet" kind?quote:
quote:
Ik vreet veeeeeelste veel en slecht...quote:Op maandag 18 april 2011 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar je bent dus zo'n "ik eet niet want hu vet" kind?
Klopt, toen was ik 105. Okee, 105,5.quote:Op maandag 18 april 2011 22:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt? Dat leek niet zo de laatste keer dat ik je zag.
Maar dat typ je er allemaal weer uit!lquote:Op maandag 18 april 2011 22:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vreet veeeeeelste veel en slecht...
idd, dan is ie zwaarder dan ikquote:Op maandag 18 april 2011 22:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt? Dat leek niet zo de laatste keer dat ik je zag.
echt nietquote:
Ik ook niet. Ja, in de keuken, maar zo ver gaat die nietquote:Op maandag 18 april 2011 22:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik heb geen weegschaal.
Ookquote:
Oei, volgens het schema heb je dan zelfs overgwicht als je 2 meter bentquote:
Ik kan er wel op gaan zitten, maar dat overleeft ie niet.quote:Op maandag 18 april 2011 22:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ja, in de keuken, maar zo ver gaat die niet
Morgen dan toch echt maar weer werken...quote:
Niets mis mee toch, als ik soms de huidige jeugd zie. Damn zijn soms 1.90+quote:
Solliciteer je nou naar een foto van mij op de weegschaal of zo?quote:
Een mini-familiequote:
Welterustenquote:
dan ben ik te kleinquote:
Dan moet ze mij maar niet zienquote:
Veel plezier in F&Fquote:Op maandag 18 april 2011 22:28 schreef sararaats het volgende:
ik heb vandaag de zon geklopt, balletjes in tomatensaus en macaroni gegeten (in die combinatie)
nu ga ik lekker fokken als de beesten
die zal je wel verkeerd hebben ingesteldquote:Op maandag 18 april 2011 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Solliciteer je nou naar een foto van mij op de weegschaal of zo?
Okee ik BEN dan ook 1,93. Overgewicht is duidelijk, maar het valt "mee"quote:Op maandag 18 april 2011 22:27 schreef RockNijntje het volgende:
Oei, volgens het schema heb je dan zelfs overgwicht als je 2 meter bent
De zon geklopt?quote:Op maandag 18 april 2011 22:28 schreef sararaats het volgende:
ik heb vandaag de zon geklopt, balletjes in tomatensaus en macaroni gegeten (in die combinatie)
owww dacht dat je moest van je husbandquote:Op maandag 18 april 2011 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Morgen dan toch echt maar weer werken...
Hey Saraquote:Op maandag 18 april 2011 22:28 schreef sararaats het volgende:
quote:
tmiquote:Op maandag 18 april 2011 22:28 schreef sararaats het volgende:
Jij komt niet boven de 80 zekerquote:Op maandag 18 april 2011 22:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die zal je wel verkeerd hebben ingesteld
Kijk, kijk! Je bent net niet fatquote:Op maandag 18 april 2011 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee ik BEN dan ook 1,93. Overgewicht is duidelijk, maar het valt "mee"
en toeteren als je langs rijdt hequote:
oww dan ben je technisch gezien slanker dan ikquote:Op maandag 18 april 2011 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee ik BEN dan ook 1,93. Overgewicht is duidelijk, maar het valt "mee"
Ik ben morgen nog vrij.quote:Op maandag 18 april 2011 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en toeteren als je langs rijdt he![]()
![]()
Ik zit op het randje van naar overtoch er inquote:Op maandag 18 april 2011 22:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kijk, kijk! Je bent net niet fat![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 april 2011 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oww dan ben je technisch gezien slanker dan ik
Fijn, ik ben 'fat'quote:Op maandag 18 april 2011 22:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Ja hoi mede-fatquote:
als in zonnebad. ik bedoel dat ik op FOK! zit en ga postracen (tot zover dat nog lukt)quote:
Oh, dat geloof ik nietquote:
ik zit op het randjequote:Op maandag 18 april 2011 22:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vrouwen vinden het altijd wel fijn om tegen een beetje buik aan te schurken. Zeggen zequote:Op maandag 18 april 2011 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oww dan ben je technisch gezien slanker dan ik
Rechts staan de M en boven het gewicht in KGquote:Op maandag 18 april 2011 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
godver.
nou moet ik gaan zitten omrekenen
Ik ben niet grootquote:
Ik ben groterquote:Op maandag 18 april 2011 22:31 schreef sararaats het volgende:
ik ben 1m51,5 en weeg 52 kg.
dus niet zeuren hé
Doe je goedquote:Op maandag 18 april 2011 22:31 schreef sararaats het volgende:
ik ben 1m51,5 en weeg 52 kg.
dus niet zeuren hé
Alleen dat al is een reden om een keer naar Japan te gaan, wil iedereen met me op de foto.quote:Op maandag 18 april 2011 22:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben niet grootJa, in japan, maar daarom is dat liedje er ook!
Moet ik daar wel trots op zijn?quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 22:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben niet grootJa, in japan, maar daarom is dat liedje er ook!
Ondergewicht ook nietquote:Op maandag 18 april 2011 22:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, want overweight of fat zijn is niet leuk.
Dat gebeurde bij mij ookquote:Op maandag 18 april 2011 22:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Alleen dat al is een reden om een keer naar Japan te gaan, wil iedereen met me op de foto.
quote:Op maandag 18 april 2011 22:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat gebeurde bij mij ookZijn we in Hakone, op een piratenschip met allemaal kinderen, de ene na de ander moest met me op de foto
Nee, PUB is niets voor haar, daar horen obesitaspubertjes te zitten.quote:
geen idee, ik heb geen weegschaal hequote:
Ik gok trouwens hoe zwaar ik ben hoor.quote:Op maandag 18 april 2011 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zit op grens ''overweigt' en ''fat''
Jij zou daar een prima reisleider zijnquote:Op maandag 18 april 2011 22:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Alleen dat al is een reden om een keer naar Japan te gaan, wil iedereen met me op de foto.
In PUB praten ze alleen maar over seksquote:Op maandag 18 april 2011 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, PUB is niets voor haar, daar horen obesitaspubertjes te zitten.
is da sarcastisch bedoeld?quote:
Ja, hier tenminste niet!quote:Op maandag 18 april 2011 22:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
In PUB praten ze alleen maar over seks
Ik heb geen paraplu nodig.quote:Op maandag 18 april 2011 22:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jij zou daar een prima reisleider zijn
Ehm...ehm...quote:
Ik bedoel dat ik best wel klein benquote:Op maandag 18 april 2011 22:34 schreef sararaats het volgende:
[..]
is da sarcastisch bedoeld?
ondanks al de pillen blijf ik slank
ik heb heel lang moeten doen om op het juiste gewicht te komen, ik was vroeger anorexiamager omdat ik een viesneus was.
nu eet ik veel beter omdat ik leren eten heb op school. nogal wiedes als je een opleiding voor hulpkok volgde.
Reisleiderquote:Op maandag 18 april 2011 22:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jij zou daar een prima reisleider zijn
ik ben minimaal zo erg hoorquote:Op maandag 18 april 2011 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ehm...ehm...
Okee. Ik ben de dikkerd hier
Die lui hebben ook geen paraplu, een megafoon is voldoendequote:Op maandag 18 april 2011 22:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb geen paraplu nodig.
Alleen is het denk ik wel een minpuntje dat ik geen Japans spreek.
Oke oke, ik ga wel hoorquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ehm...ehm...
Okee. Ik ben de dikkerd hier
Voor onsquote:Op maandag 18 april 2011 22:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb geen paraplu nodig.
Alleen is het denk ik wel een minpuntje dat ik geen Japans spreek.
OMG, dat lijkt me zo gaaf!quote:Op maandag 18 april 2011 22:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die lui hebben ook geen paraplu, een megafoon is voldoende
Daar ejaculeren ze al tijdens het posten?quote:
quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben minimaal zo erg hoor
en jij oogt stukken slanker dan ondergetekende
quote:Op maandag 18 april 2011 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zit op grens ''overweigt' en ''fat''
Topics over spermahemdenquote:Op maandag 18 april 2011 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar ejaculeren ze al tijdens het posten?
Dit gaat een leuke TT worden, ik voel het!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |