Ik ook, vooral handig op mobielquote:Op maandag 18 april 2011 22:04 schreef DaMart het volgende:
O, weer een nieuwe... eigenlijk begin ik dat reeksengebeuren toch steeds handiger te vinden.
Kennelijk dus nietquote:Op maandag 18 april 2011 22:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Had je langer geschat dan mij toen bij de meet, lol.
Bis Later en succes Toekquote:Op maandag 18 april 2011 22:04 schreef Toekito het volgende:
ik ben 1.79!
Ben nu klaar dus gauw naar Muck![]()
We kunnen in ieder geval je schoenen bovenop de kast verstoppen!quote:Op maandag 18 april 2011 22:02 schreef PriemGirl het volgende:
Grote mannen zijn handig*"doe eens op die kast poetsen daar..."
Dan geven ze me gewoon een trappetje aan. Luie krengen.quote:Op maandag 18 april 2011 22:02 schreef PriemGirl het volgende:
Grote mannen zijn handig*"doe eens op die kast poetsen daar..."
Dat ben ik ook al!quote:Op maandag 18 april 2011 22:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maak je niet dik (hihi ik zei dik)
Oh, jeuj!quote:Op maandag 18 april 2011 22:04 schreef Toekito het volgende:
ik ben 1.79!
Ben nu klaar dus gauw naar Muck![]()
Bekvam van de IKEAquote:Op maandag 18 april 2011 22:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan geven ze me gewoon een trappetje aan. Luie krengen.
Die is gek, ik laat je die gewoon zelf pakkenquote:Op maandag 18 april 2011 22:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan geven ze me gewoon een trappetje aan. Luie krengen.
ik ookquote:Op maandag 18 april 2011 22:04 schreef DaMart het volgende:
O, weer een nieuwe... eigenlijk begin ik dat reeksengebeuren toch steeds handiger te vinden.
Kijk, je leert het nog wel!quote:Op maandag 18 april 2011 22:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wilde een foute opmerking maken, maar ik doe het niet.
Ik houd van lekker eten, kan ik er wat aan doenquote:
GMTAquote:Op maandag 18 april 2011 22:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wilde een foute opmerking maken, maar ik doe het niet.
Ik ookquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 22:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die is gek, ik laat je die gewoon zelf pakken
gezellig al die "vollere" mensen samen (meldt zich ook)quote:
We hebben geen idee of dat zo is, gezien de opmerkingen niet genoemd worden!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |