Jawel hoorquote:
Whut, dat vind ik gewoon mooi.quote:
Foto?quote:Op maandag 18 april 2011 22:12 schreef JJH het volgende:
Begrijp ik trouwens nou goed dat er hier een klein legertje vrouwen achter mijn buikje aanholt?![]()
Dat heb ik nog nooie meegemaakt.
Broeken kopen.quote:Op maandag 18 april 2011 22:18 schreef Pheno het volgende:
Ik ga deze weken nog iig elke dag trainen. Er moet echt iets aan gebeuren, ik pas in geen enkele broek meer
Sinds ik ben gestopt met sporten, moet ik de riem een gaatje strakker zettenquote:Op maandag 18 april 2011 22:18 schreef Pheno het volgende:
Ik ga deze weken nog iig elke dag trainen. Er moet echt iets aan gebeuren, ik pas in geen enkele broek meer
NAISE!quote:
Bij mij zakken ze meer van m'n kont afquote:Op maandag 18 april 2011 22:18 schreef Pheno het volgende:
Dat maakt me niet gezonderquote:
Komt bekend voor, alleen bij mij gebeurd dat de andere kant opquote:Op maandag 18 april 2011 22:18 schreef Pheno het volgende:
Tuurlijk wil ik dat. Ben nu op cs dus bijna thuis!quote:Op maandag 18 april 2011 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, jeuj!![]()
![]()
![]()
Knuffel haar even voor me, wil je?
het altijd gevaarlijke CSquote:Op maandag 18 april 2011 22:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
Tuurlijk wil ik dat. Ben nu op cs dus bijna thuis!
Ja, maar op mijn eten gaan letten verrek ik ook. Koolhydratentellen is al een dagtaak op zich.quote:Op maandag 18 april 2011 22:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sinds ik ben gestopt met sporten, moet ik de riem een gaatje strakker zetten.
Godsamme zeg, zijn jullie daar nou NOG mee bezig?quote:Op maandag 18 april 2011 22:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aan wie van de vrouwen die is ingegaan op je 'Hoi, neuken?' heb je die druiper overgehouden? Dan sla ik die wel over!
Jeujquote:Op maandag 18 april 2011 22:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
Tuurlijk wil ik dat. Ben nu op cs dus bijna thuis!
Wel als je ze in Japan gaat halen en daar heen gaat met de fiets.quote:
Spreek voor jezelf. Alleen de jagers hier!quote:Op maandag 18 april 2011 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godsamme zeg, zijn jullie daar nou NOG mee bezig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |