en ze kunnen goed je dekbedovertrek schuddenquote:Op maandag 18 april 2011 22:02 schreef PriemGirl het volgende:
Grote mannen zijn handig*"doe eens op die kast poetsen daar..."
Ja, er goed van genietenquote:Op maandag 18 april 2011 22:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik houd van lekker eten, kan ik er wat aan doen
Bentofotooooooquote:Op maandag 18 april 2011 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Bento voor morgen gevuldHet paste net
En nu zo naar bed denk ik![]()
quote:Op maandag 18 april 2011 22:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gezellig al die "vollere" mensen samen (meldt zich ook)
tuste Marijkequote:Op maandag 18 april 2011 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2011 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
We hebben geen idee of dat zo is, gezien de opmerkingen niet genoemd worden!
quote:
Morgen bij daglichtquote:
ja..maar geen zin inquote:Op maandag 18 april 2011 22:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik houd van lekker eten, kan ik er wat aan doen
Trusten Marijkequote:Op maandag 18 april 2011 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trusten Priemquote:Op maandag 18 april 2011 22:08 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Ik ga lekker douchen en mijn bed in duiken.
Truste mensen
Stevig ook goed?quote:Op maandag 18 april 2011 22:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gezellig al die "vollere" mensen samen (meldt zich ook)
Is voor mij ook beter en vooral om te gaan slapenquote:Op maandag 18 april 2011 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trusten PGquote:Op maandag 18 april 2011 22:08 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Ik ga lekker douchen en mijn bed in duiken.
Truste mensen
Oh oepsquote:Op maandag 18 april 2011 22:08 schreef Pheno het volgende:
Kut, reed alleen net langs de mensendieck en ik wist dat ik vandaag iets vergeten was. De hele therapiesessie dus.
Dat ziet er het beste uitquote:
Oepsquote:Op maandag 18 april 2011 22:08 schreef Pheno het volgende:
Kut, reed alleen net langs de mensendieck en ik wist dat ik vandaag iets vergeten was. De hele therapiesessie dus.
Ik vind koken leuk. Morgen Indiase curryquote:
Ja, zoiets zei ik ook. en een vloek. Nou ja, ben haar al aan het mailen.quote:
Ik vind eten leuk. Tot morgenquote:Op maandag 18 april 2011 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind koken leuk. Morgen Indiase curry
Buikjesquote:Op maandag 18 april 2011 22:10 schreef JJH het volgende:
Ik vind koken soms leuk, misschien heb ik juist daarom wel een buikje.
Ik toch meer het etenquote:Op maandag 18 april 2011 22:10 schreef JJH het volgende:
Dan ben ik in Amsterdam, lekker in de filequote:
Ik kan niet koken, misschien heb ik daarom juist.... hé, ik zie een linkquote:Op maandag 18 april 2011 22:10 schreef JJH het volgende:
Meer file nodig?quote:Op maandag 18 april 2011 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan ben ik in Amsterdam, lekker in de file
Eten is ook tof, maar na je dienst nog even een shoarmaatje halen een een uur later naar bed gaan (zoals gister) is niet heel handig.quote:
Lekker zelf weten, als jij je daar beter bij voeltquote:Op maandag 18 april 2011 22:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
En toch wil ik groten deels de mijne kwijt
quote:
Ik eet gewoon teveel rotzooi.quote:Op maandag 18 april 2011 22:10 schreef JJH het volgende:
Zachterquote:Op maandag 18 april 2011 22:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
![]()
echt tien keer liever n buikje dan n sixpack
omg, JA!quote:Op maandag 18 april 2011 22:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
![]()
Doe ik ook, vooral daarom, maar het gaat ook wel de goede kant op somsquote:Op maandag 18 april 2011 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lekker zelf weten, als jij je daar beter bij voelt
datquote:
Strakke buikjes juist.quote:Op maandag 18 april 2011 22:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
![]()
Want in een 5 liter vat gaat meer dan in 6 blikjesquote:Op maandag 18 april 2011 22:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
![]()
Ik drink toch al niet, dus dat boeit niet.quote:Op maandag 18 april 2011 22:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Want in een 5 liter vat gaat meer dan in 6 blikjes
quote:
die groene is zwanger hoop ikquote:
Er is hoop voor mequote:Op maandag 18 april 2011 22:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |