Klopt, toen was ik 105. Okee, 105,5.quote:Op maandag 18 april 2011 22:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt? Dat leek niet zo de laatste keer dat ik je zag.
Maar dat typ je er allemaal weer uit!lquote:Op maandag 18 april 2011 22:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vreet veeeeeelste veel en slecht...
idd, dan is ie zwaarder dan ikquote:Op maandag 18 april 2011 22:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt? Dat leek niet zo de laatste keer dat ik je zag.
echt nietquote:
Ik ook niet. Ja, in de keuken, maar zo ver gaat die nietquote:Op maandag 18 april 2011 22:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik heb geen weegschaal.
Ookquote:
Oei, volgens het schema heb je dan zelfs overgwicht als je 2 meter bentquote:
Ik kan er wel op gaan zitten, maar dat overleeft ie niet.quote:Op maandag 18 april 2011 22:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ja, in de keuken, maar zo ver gaat die niet
Morgen dan toch echt maar weer werken...quote:
Niets mis mee toch, als ik soms de huidige jeugd zie. Damn zijn soms 1.90+quote:
Solliciteer je nou naar een foto van mij op de weegschaal of zo?quote:
Een mini-familiequote:
Welterustenquote:
dan ben ik te kleinquote:
Dan moet ze mij maar niet zienquote:
Veel plezier in F&Fquote:Op maandag 18 april 2011 22:28 schreef sararaats het volgende:
ik heb vandaag de zon geklopt, balletjes in tomatensaus en macaroni gegeten (in die combinatie)
nu ga ik lekker fokken als de beesten
die zal je wel verkeerd hebben ingesteldquote:Op maandag 18 april 2011 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Solliciteer je nou naar een foto van mij op de weegschaal of zo?
Okee ik BEN dan ook 1,93. Overgewicht is duidelijk, maar het valt "mee"quote:Op maandag 18 april 2011 22:27 schreef RockNijntje het volgende:
Oei, volgens het schema heb je dan zelfs overgwicht als je 2 meter bent
De zon geklopt?quote:Op maandag 18 april 2011 22:28 schreef sararaats het volgende:
ik heb vandaag de zon geklopt, balletjes in tomatensaus en macaroni gegeten (in die combinatie)
owww dacht dat je moest van je husbandquote:Op maandag 18 april 2011 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Morgen dan toch echt maar weer werken...
Hey Saraquote:Op maandag 18 april 2011 22:28 schreef sararaats het volgende:
quote:
tmiquote:Op maandag 18 april 2011 22:28 schreef sararaats het volgende:
Jij komt niet boven de 80 zekerquote:Op maandag 18 april 2011 22:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die zal je wel verkeerd hebben ingesteld
Kijk, kijk! Je bent net niet fatquote:Op maandag 18 april 2011 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee ik BEN dan ook 1,93. Overgewicht is duidelijk, maar het valt "mee"
en toeteren als je langs rijdt hequote:
oww dan ben je technisch gezien slanker dan ikquote:Op maandag 18 april 2011 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee ik BEN dan ook 1,93. Overgewicht is duidelijk, maar het valt "mee"
Ik ben morgen nog vrij.quote:Op maandag 18 april 2011 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en toeteren als je langs rijdt he![]()
![]()
Ik zit op het randje van naar overtoch er inquote:Op maandag 18 april 2011 22:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kijk, kijk! Je bent net niet fat![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 april 2011 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oww dan ben je technisch gezien slanker dan ik
Fijn, ik ben 'fat'quote:Op maandag 18 april 2011 22:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kijk, kijk! Je bent net niet fat![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ja hoi mede-fatquote:
als in zonnebad. ik bedoel dat ik op FOK! zit en ga postracen (tot zover dat nog lukt)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |