Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
papadag op zaterdagquote:
dat is op! Weet niet wat Muck gekookt heb en dat zie ik rond half 11 pas.quote:
rotterdammertquote:Op maandag 18 april 2011 21:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat is op! Weet niet wat Muck gekookt heb heeft en dat zie ik rond half 11 pas.
'Muck heb'quote:Op maandag 18 april 2011 21:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat is op! Weet niet wat Muck gekookt heb en dat zie ik rond half 11 pas.
hell yeahquote:
Feedbackquote:Op maandag 18 april 2011 21:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
http://www.feedback.nl/sh(...)sie/cajons/100005822
heerlijke winkel
Ik hoofdpijnquote:
quote:
Oh, valt meequote:
Heb ik nu al een paar dagenquote:Op maandag 18 april 2011 21:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook een beetjewaardoor bij jou?
Hier door het slapen, nou ja meer het gebrek er aanquote:Op maandag 18 april 2011 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb ik nu al een paar dagenWeet niet waardoor...
ik heb dat altijd als ik me in mn achterhoofd druk maak om dingenquote:Op maandag 18 april 2011 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb ik nu al een paar dagenWeet niet waardoor...
naar bedje danquote:Op maandag 18 april 2011 21:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier door het slapen, nou ja meer het gebrek er aan
Ik denk ik ookquote:Op maandag 18 april 2011 21:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb dat altijd als ik me in mn achterhoofd druk maak om dingen
ja ik geloof dat je bij ons sowieso ontslagvergoeding krijgt gelukkig...quote:Op maandag 18 april 2011 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat een gedoe... Laat je wel goed voorlichten over je rechten he?
En wil iedereen die een kaartje wil mij dan even het adres pmen?
quote:Op maandag 18 april 2011 21:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk ik ookMaar komt wel goed
Nou ja en sowieso heb je rechten in dit soort situatiesquote:Op maandag 18 april 2011 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik geloof dat je bij ons sowieso ontslagvergoeding krijgt gelukkig...
Maar toch... we zijn bezig om zwanger te worden, straks ben ik zwanger en dan ben ik ontslagen... En dan is een baan vinden moeilijkWant niemand neemt een zwangere aan denk ik
Dus ik hoop dat ik zwanger ben deze maand, dan kan ik het zeggen, en mogen ze me pas NA de zwangerschapsverlof ontslaan
Hoezo alleen ze?quote:Op maandag 18 april 2011 21:10 schreef PriemGirl het volgende:
Hier ook iemand die enorme hoofdpijn krijgt als ze stress heeft
Niet zo vreemd hequote:Op maandag 18 april 2011 21:10 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb dagen pijn in mijn kop, hoe zou dat toch komen.....
quote:Op maandag 18 april 2011 21:10 schreef wel.o.k het volgende:
Ik denk door ehm, de ontspannen situatie waarin je zit?quote:Op maandag 18 april 2011 21:10 schreef wel.o.k het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2011 21:10 schreef wel.o.k het volgende:
niet hequote:
o, zou dat het zijnquote:Op maandag 18 april 2011 21:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk door ehm, de ontspannen situatie waarin je zit?![]()
Of het is toch dat rattengifquote:
Jij bent je opmerkingen vandaagquote:
Jup helaas wel.. Hoor het te vaakquote:Op maandag 18 april 2011 21:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja en sowieso heb je rechten in dit soort situatiesBen je lid van een bond of heb je rechtsbijstand?
En officieel mag je niet geweigerd worden ivm zwangerschap, maar ja in de praktijk ligt dat anders ja...
Zal je vrouw leuk vindenquote:
zoetjes ftwquote:Op maandag 18 april 2011 21:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o noesgeen suiker meer in de koffie
quote:
Sorryquote:
Verstandig, straks drogeert ze jequote:Op maandag 18 april 2011 21:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o noesgeen suiker meer in de koffie
oogdruppels?quote:Op maandag 18 april 2011 21:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo altijd weer dat rattengif, kan men niet eens origineler zijn?
Zo blijft de sfeer er wel inquote:
die zijn anders ook heul niet gezondquote:
kleine witte pilletjes....quote:
ik ken een taart waar ik niet dik van word, is dat dan wel gezond?quote:Op maandag 18 april 2011 21:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die zijn anders ook heul niet gezond
* RockNijntje gaat kijkenquote:
Ja en ergens snap ik het, ergens niet... Natuurlijk moet je voor vervanging zorgen, maar zwangerschappen horen erbij en in principe wordt het verlof door de overheid betaald...quote:Op maandag 18 april 2011 21:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup helaas wel.. Hoor het te vaakEn ik weet dat mijn baas ook huiverig is voor als ik 'zwanger' wordt. Alhoewel hij weet dat dat ooit komt (en hij er zich wel bij neer legt).
Maar ja..Ik zit in een behoorlijk mannenwereldje..
quote:Op maandag 18 april 2011 21:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ken een taart waar ik niet dik van word, is dat dan wel gezond?
[..]
Dat moet welquote:Op maandag 18 april 2011 21:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Sorryquote:
Sorryquote:
Oh okquote:Op maandag 18 april 2011 21:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee joh
Ik wil je nog heeeel lang houden
Sterkte manquote:Op maandag 18 april 2011 21:17 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k gaat even onderduiken
duim voor me
quote:
quote:
neemt nog even snel een likje van suikertaartjequote:
Sterktequote:Op maandag 18 april 2011 21:17 schreef wel.o.k het volgende:
duim voor me
quote:Op maandag 18 april 2011 21:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
neemt nog even snel een likje van suikertaartje
Sterkte manquote:Op maandag 18 april 2011 21:17 schreef wel.o.k het volgende:
duim voor me
is in je eigen belang boyquote:
Is primaquote:
Oh jammerquote:Op maandag 18 april 2011 21:19 schreef TheFamousMan het volgende:
Hè bassie, ben m'n ID kwijt
Goedenavond, wonderschone individuen
Alles is voor Bassiequote:Op maandag 18 april 2011 21:19 schreef TheFamousMan het volgende:
Dat is niet slimquote:Op maandag 18 april 2011 21:19 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik heb 'm sowieso al nooit bij me, maar ik het is al wel weer een tijdje geleden dat ik 'm voor het laatst gezien hebquote:
duim voor me
ik bescherm je welquote:Op maandag 18 april 2011 21:17 schreef wel.o.k het volgende:
duim voor me
Sterkte!quote:Op maandag 18 april 2011 21:17 schreef wel.o.k het volgende:
duim voor me
Mogen wij zo zien?quote:Op maandag 18 april 2011 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady gaat het omnomnom filmpje uppen van Koen
Same herequote:Op maandag 18 april 2011 21:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik heb 'm sowieso al nooit bij me, maar ik het is al wel weer een tijdje geleden dat ik 'm voor het laatst gezien heb
Stalker.quote:Op maandag 18 april 2011 21:20 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb al best veel KSC'ers op Hyves gevonden, alleen weten ze dat niet allemaal
ik heb geen portemonneequote:Op maandag 18 april 2011 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier ook maar dat is omdat ik te lui ben om hem uit mijn portemonnee te halen
Wil je me de link pmmen? Kan nu niet kijken @zkh.quote:Op maandag 18 april 2011 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady gaat het omnomnom filmpje uppen van Koen
het was meer om de vraag van Trev..waarom zou je het zeggen als wij het niet mogen zien?quote:
Ik denk zoals de meeste. los in tukquote:Op maandag 18 april 2011 21:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waar laat je je geld, pinpasjes, andere belangrijke pasjes enzo dan?
Dat is bijna net zo sneu als van die mensen die een hyves aanmaken voor hun huisdier ofzo.quote:Op maandag 18 april 2011 21:23 schreef Koen66 het volgende:
hahaha ik zag een vriendensuggestie in Hyves voor Peter en Marijke
Dacht voor een momentje dat jullie een gezamelijke Hyves hadden
Om ons te plagenquote:Op maandag 18 april 2011 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het was meer om de vraag van Trev..waarom zou je het zeggen als wij het niet mogen zien?
meesten doen datquote:Op maandag 18 april 2011 21:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk zoals de meeste. los in tuk
Ik geef nooit geld uit, dus heb het ook nooit bij me, en als ik het al nodig heb, doe ik het gewoon in m'n broekzak. Pinpas is al maanden geblokkeerd omdat m'n iPhone 'm had verneukt, en m'n belangrijke pasjes heb ik nooit bij mequote:Op maandag 18 april 2011 21:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waar laat je je geld, pinpasjes, andere belangrijke pasjes enzo dan?
Whehehehe geen Hyves voor mij meerquote:Op maandag 18 april 2011 21:23 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2011 21:23 schreef Koen66 het volgende:
Dat dus... Ik ben een eigen persoonquote:Op maandag 18 april 2011 21:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is bijna net zo sneu als van die mensen die een hyves aanmaken voor hun huisdier ofzo.
Wat is een tuk?quote:Op maandag 18 april 2011 21:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk zoals de meeste. los in tuk
metoo,quote:
gelukkig welquote:Op maandag 18 april 2011 21:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Dat dus... Ik ben een eigen persoon
Gewoon los in de broekzak, dat hebben er veelquote:Op maandag 18 april 2011 21:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat is een tuk?
En ik denk niet dat dat "de meeste" zijn. Over het algemeen heeft iedereen wel een portemonnee.
FNVquote:Op maandag 18 april 2011 21:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja en sowieso heb je rechten in dit soort situatiesBen je lid van een bond of heb je rechtsbijstand?
En officieel mag je niet geweigerd worden ivm zwangerschap, maar ja in de praktijk ligt dat anders ja...
omdat ik wel vaker wat zeg om een beetje bij te blijvenquote:Op maandag 18 april 2011 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het was meer om de vraag van Trev..waarom zou je het zeggen als wij het niet mogen zien?
Ben je zwanger?quote:Op maandag 18 april 2011 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
FNV![]()
Ja maar ik ben ook wel weer zo iemand die bij een solli vertel dat ik zwanger benEerlijkheid is belangrijk
Mee eensquote:Op maandag 18 april 2011 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
FNV![]()
Ja maar ik ben ook wel weer zo iemand die bij een solli vertel dat ik zwanger benEerlijkheid is belangrijk
Hide ya kids, hide ya Koenquote:
Win voor de situatie zich aandoet advies in, laat je niet verrassenquote:Op maandag 18 april 2011 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
FNV![]()
En dan lekker 1 keer in de zoveel tijd al het oude er uit doenquote:Op maandag 18 april 2011 21:29 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een normale portemonnee met alle pasjes erin, mijn ID en mijn oude treinkaartjes, gewoon omdat ik dat tof vind. En net genoeg contanten om een bus of iets te betalen als mijn chip onverwachts leeg is.
Alles laten zitten tot ik een nieuwe portemonnee koop. Dan gooi ik de troep wel weg. Hoewel ik de oude treinkaartjes wel weer in de nieuwe zou doen. Maar er zitten nu ook allemaal bonnetjes in, die mogen wel weg eigenlijk.quote:Op maandag 18 april 2011 21:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dan lekker 1 keer in de zoveel tijd al het oude er uit doen
Leukquote:
nee dat nietquote:
Heeft hij van mijquote:Op maandag 18 april 2011 21:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
LeukHij heeft echt schattige oogjes
"spinazie" ja!quote:
quote:
Dat wel natuurlijk. Maar dat is wel lastiger dan.quote:Op maandag 18 april 2011 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee dat niet![]()
Maar ik denk wel dat ik ontslagen word, en als ik eventueel daarna zwanger ben, en ik ga solliciteren, dan vind ik wel dat ik daar eerlijk over moet zinn
Hij is leukquote:
Was het wel gezellig?quote:Op maandag 18 april 2011 21:33 schreef JJH het volgende:
Zooo, dat was weer een fijne voor de telefoonrekening.
Vandaag nietquote:Op maandag 18 april 2011 21:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
"spinazie" ja!![]()
wat een lekker joch
quote:
Meestal welquote:Op maandag 18 april 2011 21:35 schreef Solique het volgende:
Zo, koffie is weg gewerkt. En weer een topic verder natuurlijk.
[..]
Hij is leuk
Op Hyves? Deed ik alquote:Op maandag 18 april 2011 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
Zegt er ook nog even iemand iets over mijn pimp?![]()
[/dramaqueenmodus]
Plaats er dan wat vanquote:Op maandag 18 april 2011 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[/dramaqueenmodus]
Wat voor pimp?quote:Op maandag 18 april 2011 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[/dramaqueenmodus]
ik heb het ff druk dus nog niet gekeken, sorry. Zit maar met 2 man hier,quote:Op maandag 18 april 2011 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[/dramaqueenmodus]
Lees de laatste regel onder de site:quote:Op maandag 18 april 2011 21:36 schreef TheFamousMan het volgende:
Waarom heet de Royal Bank Of Scotland eigenlijk http://nig.com/
*leest eerste regel van de sitequote:Op maandag 18 april 2011 21:36 schreef TheFamousMan het volgende:
Waarom heet de Royal Bank Of Scotland eigenlijk http://nig.com/
quote:Op maandag 18 april 2011 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[/dramaqueenmodus]
Wie ken jij daar?quote:
Of krols zijnquote:
zo'n Spongebobquote:
Ah coolquote:Op maandag 18 april 2011 21:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Iemand daar op het moment in zijn vrachwaggel rijd.
Ja!quote:
Euhm, ergens.quote:Op maandag 18 april 2011 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of krols zijnMan oh man, mijn katten zijn helemaal door het dolle heen
Hoe is het met het muisje zonder neus?
quote:Op maandag 18 april 2011 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah coolMet die vriend met wie je mee gaat rijden?
zijn ze weer lekker bezigquote:Op maandag 18 april 2011 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of krols zijnMan oh man, mijn katten zijn helemaal door het dolle heen
Hoe is het met het muisje zonder neus?
Dat ie nog niet in stukjes door je huis ligtquote:Op maandag 18 april 2011 21:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Euhm, ergens.
Vast onder de bank of achter de tv.
Nicequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Dat valt me echt mee.quote:Op maandag 18 april 2011 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ie nog niet in stukjes door je huis ligt![]()
[..]
Nice
Ik moet ook vaak mijn pa helpen met hun bedquote:Op maandag 18 april 2011 21:41 schreef littledrummergirl het volgende:
gezochtiemand die wel een mega dekbed goed in n mega overtrek kan krijgen.. groot bed is leuk
maar dat opmaken
Wil je m'n trucje proberen?quote:Op maandag 18 april 2011 21:41 schreef littledrummergirl het volgende:
gezochtiemand die wel een mega dekbed goed in n mega overtrek kan krijgen.. groot bed is leuk
maar dat opmaken
Echt als je dat in het echt doet dan dan danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is toch niet zo moeilijk?quote:Op maandag 18 april 2011 21:41 schreef littledrummergirl het volgende:
maar dat opmaken
bloemetjes,lentequote:Op maandag 18 april 2011 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[/dramaqueenmodus]
ik ben te kleinquote:
quote:
ik vind het ook nogal een uhhhhh kloteklusquote:Op maandag 18 april 2011 21:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben te kleint kreng is te breed
Dat is het zekerquote:Op maandag 18 april 2011 21:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind het ook nogal een uhhhhh kloteklus
Ik ben 2m.quote:Op maandag 18 april 2011 21:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben te kleint kreng is te breed
Ok, dekbedovertrek binnenstebuiten keren, handen er insteken (in de hoeken), pak het dekbed bij de hoeken en draai dan de hoes om. Even schudden, hoeken van het dekbed onderin de hoes goed doen en nog een keer schudden en dan zou het klusje geklaard moeten zijnquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt als je dat in het echt doet dan dan dan
Pahhahaha... Duly notedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik bedoelde natuurlijk: Wa stoere vent !!
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op maandag 18 april 2011 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ok, dekbedovertrek binnenstebuiten keren, handen er insteken (in de hoeken), pak het dekbed bij de hoeken en draai dan de hoes om. Even schudden, hoeken van het dekbed onderin de hoes goed doen en nog een keer schudden en dan zou het klusje geklaard moeten zijn
Ik ga het de volgende keer zo proberenquote:Op maandag 18 april 2011 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ok, dekbedovertrek binnenstebuiten keren, handen er insteken (in de hoeken), pak het dekbed bij de hoeken en draai dan de hoes om. Even schudden, hoeken van het dekbed onderin de hoes goed doen en nog een keer schudden en dan zou het klusje geklaard moeten zijn
Hup, kopen danquote:Op maandag 18 april 2011 21:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
http://www.muziekmegastore.nl/NIEUW-SPONGEBOB-Gitaren![]()
Zo doe ik het ook altijd.quote:Op maandag 18 april 2011 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ja dat lukt me met n kleine welquote:Op maandag 18 april 2011 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of er gewoon mee in gaanquote:Op maandag 18 april 2011 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
kom maar ff mn zak erin schudden danquote:
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuughe bed!quote:Op maandag 18 april 2011 21:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja dat lukt me met n kleine welmaar met dit ding niet.... hijs 240x220 en ik maar 185
jupquote:
'maar' 1.85quote:Op maandag 18 april 2011 21:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja dat lukt me met n kleine welmaar met dit ding niet.... hijs 240x220 en ik maar 185
Ik kom het een keertje doen als ik in de buurt ben, goed?quote:Op maandag 18 april 2011 21:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kom maar ff mn zak erin schudden dan
Ik 183 en mijn dekbed is net zo grootquote:Op maandag 18 april 2011 21:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wapperenquote:Op maandag 18 april 2011 21:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
in vergelijking met dat huge dekenzak gevaarte jaquote:
Hehe.. Ja... ik ken hetquote:Op maandag 18 april 2011 21:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik dacht dat jij 'little' wasquote:Op maandag 18 april 2011 21:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Volgens mij welquote:Op maandag 18 april 2011 21:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat was een ukelele ook alweer?
G-C-E-A?
quote:
die van mij is even groot, ik ben 1.68 (quote:Op maandag 18 april 2011 21:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
in vergelijking met dat huge dekenzak gevaarte ja
quote:Op maandag 18 april 2011 21:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hehe.. Ja... ik ken hetEn ik ben 1m65.. + dekbed moet bovenin precies goed zijn! Ik kan er niet tegen als overtrek hoger komt dan dekbed..
Dus dan sta ik daar met die hoeken in mijn handen en middenstuk in mijn mond te flapperen
Maar wel dezelfde dikte gehouden?quote:
Zo klein ben jij dus nietquote:Op maandag 18 april 2011 21:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:
Giantdrummergirlquote:Op maandag 18 april 2011 21:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
in vergelijking met dat huge dekenzak gevaarte ja
Hout zet uit als het nat word.quote:Op maandag 18 april 2011 21:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar wel dezelfde dikte gehouden?
ja bovenop het bed staan schudden omdat ie anders alsnog weer op de grond hangtquote:Op maandag 18 april 2011 21:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hehe.. Ja... ik ken hetEn ik ben 1m65.. + dekbed moet bovenin precies goed zijn! Ik kan er niet tegen als overtrek hoger komt dan dekbed..
Dus dan sta ik daar met die hoeken in mijn handen en middenstuk in mijn mond te flapperen
Whehequote:Op maandag 18 april 2011 21:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Hout zet uit als het nat word.
Wacht.....
Dat is best klein hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Exactlyquote:Op maandag 18 april 2011 21:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja bovenop het bed staan schudden omdat ie anders alsnog weer op de grond hangt
quote:Op maandag 18 april 2011 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die van mij is even groot, ik ben 1.68 () en ik kan het ook
quote:Op maandag 18 april 2011 21:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is best klein hoor.Jij bent dan ook gewoon een reusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
slaap lekkerquote:Op maandag 18 april 2011 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hou het niet meer bij
Slaap lekker allemaal enzo
Slaap Lekker LLquote:Op maandag 18 april 2011 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hou het niet meer bij
truste lovelyquote:Op maandag 18 april 2011 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hou het niet meer bij
quote:Op maandag 18 april 2011 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hou het niet meer bij
Trusten LLquote:Op maandag 18 april 2011 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hou het niet meer bij
Daar kom ik echt weinig tot nooitquote:Op maandag 18 april 2011 21:51 schreef Koen66 het volgende:
gaaf, een irritante collega heeft me zelfs gewist van Hyves
Ik dacht eerder dit:quote:
Iemand moet de lampen in het plafond kunnen vervangenquote:Op maandag 18 april 2011 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij bent dan ook gewoon een reus
Dat kan ik ook welquote:Op maandag 18 april 2011 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iemand moet de lampen in het plafond kunnen vervangen.
is me op de meet niet eens opgevallen dat je zo groot bentquote:Op maandag 18 april 2011 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 april 2011 21:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik dacht eerder dit:
[ afbeelding ]
En een felgroene uke![]()
Waarom neemt hij niet een deel van jou voeteneinde?quote:Op maandag 18 april 2011 21:51 schreef PriemGirl het volgende:
Truste LoLa
Ons bed is 220 L x 200 B. Wij gaan wellicht een nog groter bed kopen aangezien vriendlief niet goed kan liggen (Hij is dus 2m en voeten liggen tegen het 'hout' aan het uiteinde.. En ja ik ben dus 1.65)
Of plafonds sauzen.quote:Op maandag 18 april 2011 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat komt doordat mijn bovenlichaam langer is dan mijn benen... of zoiets... dan lijk ik kleinerquote:Op maandag 18 april 2011 21:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is me op de meet niet eens opgevallen dat je zo groot bent
Omdat ik misschien wel klein ben... Maar toch veel ruimte wilquote:Op maandag 18 april 2011 21:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom neemt hij niet een deel van jou voeteneinde?
No problem. Ik smelt als ik die foto's doorkijk!quote:
Jijquote:
Klinkt bekend dat kleintjes ruimte willenquote:Op maandag 18 april 2011 21:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Omdat ik misschien wel klein ben... Maar toch veel ruimte wil*gooit benen altijd alle kanten op*
ja iddquote:Op maandag 18 april 2011 21:51 schreef PriemGirl het volgende:
Truste LoLa
Ons bed is 220 L x 200 B. Wij gaan wellicht een nog groter bed kopen aangezien vriendlief niet goed kan liggen (Hij is dus 2m en voeten liggen tegen het 'hout' aan het uiteinde.. En ja ik ben dus 1.65)
De versie is gaaf:quote:Op maandag 18 april 2011 21:52 schreef littledrummergirl het volgende:
nick komt trws van dit liedje![]()
vroegah toen ik klein was en net op n trommeltje kon spelen moest ik dat met kerst altijd spelen in de kerk en op school enzo
Gewoon omdat jullie dat leuk vinden, probleem opgelostquote:Op maandag 18 april 2011 21:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
No problem. Ik smelt als ik die foto's doorkijk!
Zit met 1 of andere babbelkoning al een half uur. Die gast weet niet waarom zijn router 194 ip-adressen geeft terwijl wij hem 92 adressen geven.
quote:Op maandag 18 april 2011 21:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
No problem. Ik smelt als ik die foto's doorkijk!
Zit met 1 of andere babbelkoning al een half uur. Die gast weet niet waarom zijn router 194 ip-adressen geeft terwijl wij hem 92 adressen geven.
Nee, maar dat komt vast nog wel een keer van pasquote:Op maandag 18 april 2011 21:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb jouw plafonds toch niet gesausd? :i
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Het is gelukkig geen 'uitstekend' uiteinde.. Ik bedoel: Uiteinde ligt iets lager dan de matras zelf. Dus hij gooit zijn voeten vaak buiten het bed; maar raakt daarmee dat hout dus (wat 's morgens een mooie aftekening geeft op zijn voetenquote:Op maandag 18 april 2011 21:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja iddik heb ook n hekel aan bedden met n voeteneinde. ik schuif altijd nogal rond in mn slaap
en dan kom ik klem te liggen aan de onderkant en das stom
metoo (1m84)quote:Op maandag 18 april 2011 21:55 schreef Solique het volgende:
Gelukkig ben ik maar klein dan (in vergelijking)
ja iddquote:
Hoe lang ben je dan?quote:Op maandag 18 april 2011 21:55 schreef Solique het volgende:
Gelukkig ben ik maar klein dan (in vergelijking)
quote:Op maandag 18 april 2011 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar dat komt vast nog wel een keer van pas
Ik meld me vast ziek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou nee want die loser blijkt gewoon via wifi op verbinding van ziggo te zitten en dat die werkt of niet kan ik niet testen!quote:
1m86 maar, dus valt allemaal best mee.quote:
Kom ik aan met mijn maar 1m82quote:Op maandag 18 april 2011 21:58 schreef Solique het volgende:
[..]
1m86 maar, dus valt allemaal best mee.
Die Engelse uitspreaak. Pawrampampam.quote:
Denk hetquote:Op maandag 18 april 2011 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet je hem zelf nog in elkaar zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |