metoo,quote:
gelukkig welquote:Op maandag 18 april 2011 21:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Dat dus... Ik ben een eigen persoon
Gewoon los in de broekzak, dat hebben er veelquote:Op maandag 18 april 2011 21:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat is een tuk?
En ik denk niet dat dat "de meeste" zijn. Over het algemeen heeft iedereen wel een portemonnee.
FNVquote:Op maandag 18 april 2011 21:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja en sowieso heb je rechten in dit soort situatiesBen je lid van een bond of heb je rechtsbijstand?
En officieel mag je niet geweigerd worden ivm zwangerschap, maar ja in de praktijk ligt dat anders ja...
omdat ik wel vaker wat zeg om een beetje bij te blijvenquote:Op maandag 18 april 2011 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het was meer om de vraag van Trev..waarom zou je het zeggen als wij het niet mogen zien?
Ben je zwanger?quote:Op maandag 18 april 2011 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
FNV![]()
Ja maar ik ben ook wel weer zo iemand die bij een solli vertel dat ik zwanger benEerlijkheid is belangrijk
Mee eensquote:Op maandag 18 april 2011 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
FNV![]()
Ja maar ik ben ook wel weer zo iemand die bij een solli vertel dat ik zwanger benEerlijkheid is belangrijk
Hide ya kids, hide ya Koenquote:
Win voor de situatie zich aandoet advies in, laat je niet verrassenquote:Op maandag 18 april 2011 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
FNV![]()
En dan lekker 1 keer in de zoveel tijd al het oude er uit doenquote:Op maandag 18 april 2011 21:29 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een normale portemonnee met alle pasjes erin, mijn ID en mijn oude treinkaartjes, gewoon omdat ik dat tof vind. En net genoeg contanten om een bus of iets te betalen als mijn chip onverwachts leeg is.
Alles laten zitten tot ik een nieuwe portemonnee koop. Dan gooi ik de troep wel weg. Hoewel ik de oude treinkaartjes wel weer in de nieuwe zou doen. Maar er zitten nu ook allemaal bonnetjes in, die mogen wel weg eigenlijk.quote:Op maandag 18 april 2011 21:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dan lekker 1 keer in de zoveel tijd al het oude er uit doen
Leukquote:
nee dat nietquote:
Heeft hij van mijquote:Op maandag 18 april 2011 21:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
LeukHij heeft echt schattige oogjes
"spinazie" ja!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |