naar bedje danquote:Op maandag 18 april 2011 21:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier door het slapen, nou ja meer het gebrek er aan
Ik denk ik ookquote:Op maandag 18 april 2011 21:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb dat altijd als ik me in mn achterhoofd druk maak om dingen
ja ik geloof dat je bij ons sowieso ontslagvergoeding krijgt gelukkig...quote:Op maandag 18 april 2011 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat een gedoe... Laat je wel goed voorlichten over je rechten he?
En wil iedereen die een kaartje wil mij dan even het adres pmen?
quote:Op maandag 18 april 2011 21:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk ik ookMaar komt wel goed
Nou ja en sowieso heb je rechten in dit soort situatiesquote:Op maandag 18 april 2011 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik geloof dat je bij ons sowieso ontslagvergoeding krijgt gelukkig...
Maar toch... we zijn bezig om zwanger te worden, straks ben ik zwanger en dan ben ik ontslagen... En dan is een baan vinden moeilijkWant niemand neemt een zwangere aan denk ik
Dus ik hoop dat ik zwanger ben deze maand, dan kan ik het zeggen, en mogen ze me pas NA de zwangerschapsverlof ontslaan
Hoezo alleen ze?quote:Op maandag 18 april 2011 21:10 schreef PriemGirl het volgende:
Hier ook iemand die enorme hoofdpijn krijgt als ze stress heeft
Niet zo vreemd hequote:Op maandag 18 april 2011 21:10 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb dagen pijn in mijn kop, hoe zou dat toch komen.....
quote:Op maandag 18 april 2011 21:10 schreef wel.o.k het volgende:
Ik denk door ehm, de ontspannen situatie waarin je zit?quote:Op maandag 18 april 2011 21:10 schreef wel.o.k het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2011 21:10 schreef wel.o.k het volgende:
niet hequote:
o, zou dat het zijnquote:Op maandag 18 april 2011 21:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk door ehm, de ontspannen situatie waarin je zit?![]()
Of het is toch dat rattengifquote:
Jij bent je opmerkingen vandaagquote:
Jup helaas wel.. Hoor het te vaakquote:Op maandag 18 april 2011 21:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja en sowieso heb je rechten in dit soort situatiesBen je lid van een bond of heb je rechtsbijstand?
En officieel mag je niet geweigerd worden ivm zwangerschap, maar ja in de praktijk ligt dat anders ja...
Zal je vrouw leuk vindenquote:
zoetjes ftwquote:Op maandag 18 april 2011 21:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o noesgeen suiker meer in de koffie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |