Ok, dekbedovertrek binnenstebuiten keren, handen er insteken (in de hoeken), pak het dekbed bij de hoeken en draai dan de hoes om. Even schudden, hoeken van het dekbed onderin de hoes goed doen en nog een keer schudden en dan zou het klusje geklaard moeten zijnquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt als je dat in het echt doet dan dan dan
Pahhahaha... Duly notedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik bedoelde natuurlijk: Wa stoere vent !!
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op maandag 18 april 2011 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ok, dekbedovertrek binnenstebuiten keren, handen er insteken (in de hoeken), pak het dekbed bij de hoeken en draai dan de hoes om. Even schudden, hoeken van het dekbed onderin de hoes goed doen en nog een keer schudden en dan zou het klusje geklaard moeten zijn
Ik ga het de volgende keer zo proberenquote:Op maandag 18 april 2011 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ok, dekbedovertrek binnenstebuiten keren, handen er insteken (in de hoeken), pak het dekbed bij de hoeken en draai dan de hoes om. Even schudden, hoeken van het dekbed onderin de hoes goed doen en nog een keer schudden en dan zou het klusje geklaard moeten zijn
Hup, kopen danquote:Op maandag 18 april 2011 21:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
http://www.muziekmegastore.nl/NIEUW-SPONGEBOB-Gitaren![]()
Zo doe ik het ook altijd.quote:Op maandag 18 april 2011 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ja dat lukt me met n kleine welquote:Op maandag 18 april 2011 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of er gewoon mee in gaanquote:Op maandag 18 april 2011 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
kom maar ff mn zak erin schudden danquote:
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuughe bed!quote:Op maandag 18 april 2011 21:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja dat lukt me met n kleine welmaar met dit ding niet.... hijs 240x220 en ik maar 185
jupquote:
'maar' 1.85quote:Op maandag 18 april 2011 21:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja dat lukt me met n kleine welmaar met dit ding niet.... hijs 240x220 en ik maar 185
Ik kom het een keertje doen als ik in de buurt ben, goed?quote:Op maandag 18 april 2011 21:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kom maar ff mn zak erin schudden dan
Ik 183 en mijn dekbed is net zo grootquote:Op maandag 18 april 2011 21:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wapperenquote:Op maandag 18 april 2011 21:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
in vergelijking met dat huge dekenzak gevaarte jaquote:
Hehe.. Ja... ik ken hetquote:Op maandag 18 april 2011 21:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik dacht dat jij 'little' wasquote:Op maandag 18 april 2011 21:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Volgens mij welquote:Op maandag 18 april 2011 21:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat was een ukelele ook alweer?
G-C-E-A?
quote:
die van mij is even groot, ik ben 1.68 (quote:Op maandag 18 april 2011 21:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
in vergelijking met dat huge dekenzak gevaarte ja
quote:Op maandag 18 april 2011 21:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hehe.. Ja... ik ken hetEn ik ben 1m65.. + dekbed moet bovenin precies goed zijn! Ik kan er niet tegen als overtrek hoger komt dan dekbed..
Dus dan sta ik daar met die hoeken in mijn handen en middenstuk in mijn mond te flapperen
Maar wel dezelfde dikte gehouden?quote:
Zo klein ben jij dus nietquote:Op maandag 18 april 2011 21:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:
Giantdrummergirlquote:Op maandag 18 april 2011 21:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
in vergelijking met dat huge dekenzak gevaarte ja
Hout zet uit als het nat word.quote:Op maandag 18 april 2011 21:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar wel dezelfde dikte gehouden?
ja bovenop het bed staan schudden omdat ie anders alsnog weer op de grond hangtquote:Op maandag 18 april 2011 21:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hehe.. Ja... ik ken hetEn ik ben 1m65.. + dekbed moet bovenin precies goed zijn! Ik kan er niet tegen als overtrek hoger komt dan dekbed..
Dus dan sta ik daar met die hoeken in mijn handen en middenstuk in mijn mond te flapperen
Whehequote:Op maandag 18 april 2011 21:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Hout zet uit als het nat word.
Wacht.....
Dat is best klein hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Exactlyquote:Op maandag 18 april 2011 21:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja bovenop het bed staan schudden omdat ie anders alsnog weer op de grond hangt
quote:Op maandag 18 april 2011 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die van mij is even groot, ik ben 1.68 () en ik kan het ook
quote:Op maandag 18 april 2011 21:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is best klein hoor.Jij bent dan ook gewoon een reusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
slaap lekkerquote:Op maandag 18 april 2011 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hou het niet meer bij
Slaap lekker allemaal enzo
Slaap Lekker LLquote:Op maandag 18 april 2011 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hou het niet meer bij
truste lovelyquote:Op maandag 18 april 2011 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hou het niet meer bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |