quote:Op maandag 18 april 2011 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hou het niet meer bij
Slaap lekker allemaal enzo
Trusten LLquote:Op maandag 18 april 2011 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hou het niet meer bij
Slaap lekker allemaal enzo
Daar kom ik echt weinig tot nooitquote:Op maandag 18 april 2011 21:51 schreef Koen66 het volgende:
gaaf, een irritante collega heeft me zelfs gewist van Hyves
Ik dacht eerder dit:quote:
Iemand moet de lampen in het plafond kunnen vervangenquote:Op maandag 18 april 2011 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij bent dan ook gewoon een reus
Dat kan ik ook welquote:Op maandag 18 april 2011 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iemand moet de lampen in het plafond kunnen vervangen.
is me op de meet niet eens opgevallen dat je zo groot bentquote:Op maandag 18 april 2011 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 april 2011 21:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik dacht eerder dit:
[ afbeelding ]
En een felgroene uke![]()
Waarom neemt hij niet een deel van jou voeteneinde?quote:Op maandag 18 april 2011 21:51 schreef PriemGirl het volgende:
Truste LoLa
Ons bed is 220 L x 200 B. Wij gaan wellicht een nog groter bed kopen aangezien vriendlief niet goed kan liggen (Hij is dus 2m en voeten liggen tegen het 'hout' aan het uiteinde.. En ja ik ben dus 1.65)
Of plafonds sauzen.quote:Op maandag 18 april 2011 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat komt doordat mijn bovenlichaam langer is dan mijn benen... of zoiets... dan lijk ik kleinerquote:Op maandag 18 april 2011 21:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is me op de meet niet eens opgevallen dat je zo groot bent
Omdat ik misschien wel klein ben... Maar toch veel ruimte wilquote:Op maandag 18 april 2011 21:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom neemt hij niet een deel van jou voeteneinde?
No problem. Ik smelt als ik die foto's doorkijk!quote:
Jijquote:
Klinkt bekend dat kleintjes ruimte willenquote:Op maandag 18 april 2011 21:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Omdat ik misschien wel klein ben... Maar toch veel ruimte wil*gooit benen altijd alle kanten op*
ja iddquote:Op maandag 18 april 2011 21:51 schreef PriemGirl het volgende:
Truste LoLa
Ons bed is 220 L x 200 B. Wij gaan wellicht een nog groter bed kopen aangezien vriendlief niet goed kan liggen (Hij is dus 2m en voeten liggen tegen het 'hout' aan het uiteinde.. En ja ik ben dus 1.65)
De versie is gaaf:quote:Op maandag 18 april 2011 21:52 schreef littledrummergirl het volgende:
nick komt trws van dit liedje![]()
vroegah toen ik klein was en net op n trommeltje kon spelen moest ik dat met kerst altijd spelen in de kerk en op school enzo
Gewoon omdat jullie dat leuk vinden, probleem opgelostquote:Op maandag 18 april 2011 21:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
No problem. Ik smelt als ik die foto's doorkijk!
Zit met 1 of andere babbelkoning al een half uur. Die gast weet niet waarom zijn router 194 ip-adressen geeft terwijl wij hem 92 adressen geven.
quote:Op maandag 18 april 2011 21:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
No problem. Ik smelt als ik die foto's doorkijk!
Zit met 1 of andere babbelkoning al een half uur. Die gast weet niet waarom zijn router 194 ip-adressen geeft terwijl wij hem 92 adressen geven.
Nee, maar dat komt vast nog wel een keer van pasquote:Op maandag 18 april 2011 21:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb jouw plafonds toch niet gesausd? :i
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Het is gelukkig geen 'uitstekend' uiteinde.. Ik bedoel: Uiteinde ligt iets lager dan de matras zelf. Dus hij gooit zijn voeten vaak buiten het bed; maar raakt daarmee dat hout dus (wat 's morgens een mooie aftekening geeft op zijn voetenquote:Op maandag 18 april 2011 21:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja iddik heb ook n hekel aan bedden met n voeteneinde. ik schuif altijd nogal rond in mn slaap
en dan kom ik klem te liggen aan de onderkant en das stom
metoo (1m84)quote:Op maandag 18 april 2011 21:55 schreef Solique het volgende:
Gelukkig ben ik maar klein dan (in vergelijking)
ja iddquote:
Hoe lang ben je dan?quote:Op maandag 18 april 2011 21:55 schreef Solique het volgende:
Gelukkig ben ik maar klein dan (in vergelijking)
quote:Op maandag 18 april 2011 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar dat komt vast nog wel een keer van pas
Ik meld me vast ziek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou nee want die loser blijkt gewoon via wifi op verbinding van ziggo te zitten en dat die werkt of niet kan ik niet testen!quote:
1m86 maar, dus valt allemaal best mee.quote:
Kom ik aan met mijn maar 1m82quote:Op maandag 18 april 2011 21:58 schreef Solique het volgende:
[..]
1m86 maar, dus valt allemaal best mee.
Die Engelse uitspreaak. Pawrampampam.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |