Dan kom ik toch in de problemen, onderwaterfietsen is niet mijn sterkste punt.quote:Op maandag 18 april 2011 22:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wel als je ze in Japan gaat halen en daar heen gaat met de fiets.
Zwemmen is ook goed voor jequote:Op maandag 18 april 2011 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan kom ik toch in de problemen, onderwaterfietsen is niet mijn sterkste punt.
lopen paar zatte turkse wijven irritant te doen. Verder wel okquote:
zal ik maar niet vertellen wat er allemaal op mijn buik pastquote:Op maandag 18 april 2011 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kan de hele hottentottententententoonstellingsterreinen op mijn buik schrijven, wat is je punt?
Waterfietsen, wij als nederland hebben er genoeg gestuurd. Of dacht je dat wij geld gingen sturenquote:Op maandag 18 april 2011 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan kom ik toch in de problemen, onderwaterfietsen is niet mijn sterkste punt.
Kan je ook de plattegrond van de tentoonstelling op je buik tekenen? Anders hebben we er NOG niks aan namelijk.quote:Op maandag 18 april 2011 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kan de hele hottentottententententoonstellingsterreinen op mijn buik schrijven, wat is je punt?
Plus dat ze mijn lengtemaat daar niet eens hebbenquote:Op maandag 18 april 2011 22:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wel als je ze in Japan gaat halen en daar heen gaat met de fiets.
Niet letterlijk.quote:Op maandag 18 april 2011 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar niet in de zee van japan.. die geeft nu licht in het donker enzoquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan je ook de plattegrond van de tentoonstelling op je buik tekenen? Anders hebben we er NOG niks aan namelijk.
Kan je zien waar je naar toe moetquote:Op maandag 18 april 2011 22:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar niet in de zee van japan.. die geeft nu licht in het donker enzo
Dat is wel makkelijk in het donker.quote:Op maandag 18 april 2011 22:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Mja, ook al zoietsquote:Op maandag 18 april 2011 22:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ja, en anders past dat wel op mijn billenquote:Op maandag 18 april 2011 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan je ook de plattegrond van de tentoonstelling op je buik tekenen? Anders hebben we er NOG niks aan namelijk.
Dan mag jij een foto van mijn tietenquote:
quote:
Konijnen die vetgemest voor Kerst wordenquote:Op maandag 18 april 2011 22:23 schreef RockNijntje het volgende:
Schema's die zeggen dat ik 1.48 moet zijn om dit als gezond gewicht te hebben
Je bent te lang? Of te dun?quote:Op maandag 18 april 2011 22:23 schreef RockNijntje het volgende:
Dus je moet aankomen?quote:Op maandag 18 april 2011 22:23 schreef RockNijntje het volgende:
Handigquote:Op maandag 18 april 2011 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Plus dat ze mijn lengtemaat daar niet eens hebbenSchoenenwinkels hebben daar ook geen maat stoomboot overigens. Ook leuk zijn de sandalen in de ryokans: die zijn dus standaard 8 maten te klein
quote:Schema's die zeggen dat ik 2.48 moet zijn om dit als gezond gewicht te hebben
Jij bent nog in je puberteit, niet op letten!quote:Op maandag 18 april 2011 22:23 schreef RockNijntje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |