Waarom niet?quote:Op maandag 18 april 2011 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij gaat niet in een joggingbroek slapen
quote:Op maandag 18 april 2011 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom, gaan we met z'n allen naar het dieettopic![]()
![]()
Oh?quote:Op maandag 18 april 2011 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij hebt tenminste een mooie motivatie nu
Ik heb volgens mij ook geen passende pyjama's meerquote:Op maandag 18 april 2011 22:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb geen pyamas, dus als ik ergens slaap heb ik altijd een trainingsbroek bij me.
Als je geen twee stoelen hoeft te reserveren zit je goed.quote:Op maandag 18 april 2011 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh?Welke dan? Ja, passen in de gordel van het vliegtuig
Ik kan sowieso zwemmen want ik heb een badpakquote:Op maandag 18 april 2011 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook eerder, maar dan kan ik ook zwemmen en dan kan Koen er even aan wennen dat we beginnen
Goed plan, maar ik val dus niet af door sportenquote:Op maandag 18 april 2011 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom, gaan we met z'n allen naar het dieettopic![]()
![]()
een vent bij je waar je echt voor wil gaan en de kriebels in je buikquote:Op maandag 18 april 2011 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh?Welke dan? Ja, passen in de gordel van het vliegtuig
Ze weten niet hoe dik ik ben, dus dat wordt al spannendquote:Op maandag 18 april 2011 23:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je geen twee stoelen hoeft te reserveren zit je goed.
quote:
Ehm. Ja. Ik heb ook een badpakquote:Op maandag 18 april 2011 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan sowieso zwemmen want ik heb een badpak
als het dadelijk lekker standweer wordt een keer een strandmeetquote:Op maandag 18 april 2011 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan sowieso zwemmen want ik heb een badpak
Ik vond dat echt meevallen hoor.quote:Op maandag 18 april 2011 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Z
[..]
Ze weten niet hoe dik ik ben, dus dat wordt al spannend![]()
Ik ook niet hoor, met voeding kan ik het meeste doenquote:Op maandag 18 april 2011 23:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goed plan, maar ik val dus niet af door sportenOok zo demotiverend om dan de cijfers bij te moeten houden
Maar die vent vindt mij goed zoals ik ben, iets wat ik heel lang gemist heb, dus voor hem hoef ik het niet te doenquote:Op maandag 18 april 2011 23:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een vent bij je waar je echt voor wil gaan en de kriebels in je buik
slaap ze symquote:
Dit keer was het niet eens mijn schuld.quote:Op maandag 18 april 2011 23:02 schreef Solique het volgende:
Zo, ben er weer. Wat heb ik gemist?
Oh, gaat weer over gewicht enzo. pff
mijn vrouw past straks ook wel in 1 stoelquote:Op maandag 18 april 2011 23:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vond dat echt meevallen hoor.
In ieder geval echt niet in de buurt van die twee stoelen!
dat dusquote:Op maandag 18 april 2011 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar die vent vindt mij goed zoals ik ben, iets wat ik heel lang gemist heb, dus voor hem hoef ik het niet te doen![]()
Dat zie je verkeerd: seks met billen!quote:Op maandag 18 april 2011 23:02 schreef Solique het volgende:
Zo, ben er weer. Wat heb ik gemist?
Oh, gaat weer over gewicht enzo. pff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |