Schattigquote:
Waarom wil je een sixpack?quote:Op maandag 18 april 2011 22:56 schreef JJH het volgende:
[..]
En daar zit bij mij het probleem ook, ik wil ook wel een sixpack, maar ik wil niet echt.
Wilskracht heb ik zat, ik ben al tot twee keer toe cold turkey gestopt met roken, en de derde keer zit er in de nabije toekomst aan te komen.
Echt? Ik vond het best een logisch gevoel. Het is toch fijn als je de verleiding kan weerstaan. Ik voelde me daardoor altijd wel sterk.quote:Op maandag 18 april 2011 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ehm, dat klinkt bijna eetstoornis achtig of in elk geval erg ongezond![]()
Nee, eerder niet fijn.quote:Op maandag 18 april 2011 22:57 schreef RockNijntje het volgende:
Mensen die slapen in jogingbroeken vreemd vinden
komt hij ook nietquote:
Ja, dat zeg ik. Als je het echt wilt dan kan je hetquote:Op maandag 18 april 2011 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1e vereiste van afvallen is het echt willen, en wat dat betreft zit ik er geestelijk ook niet echt zo lekker in momenteel dat ik dat erbij kan hebben I'm afraidDus ff niet nu, maar in de toekomst zeker, want ik wil m'n leven niet verkorten door teveel te vreten
Er moet wel wat van af, broeken te strak, die buik die voorzichtigjes over een pantalon heen hangt.quote:Op maandag 18 april 2011 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom wil je een sixpack?
Het was hier toch echt minstens 4-1 voor buikjes![]()
Ah ja, wilskracht genoeg om te stoppen dus...![]()
Dat had ik met eten![]()
Maar met roken is me gelukt en dat is nog steeds zo
quote:
Jij gaat niet in een joggingbroek slapenquote:Op maandag 18 april 2011 22:57 schreef RockNijntje het volgende:
Mensen die slapen in joggingbroeken vreemd vinden
quote:Op maandag 18 april 2011 22:54 schreef Pheno het volgende:
Oma van _A_: je bent dikker gewordenJa, I know. Kudt.
Nou, als jij dat vindt, wat let jequote:
ik heb net n hardlooptrainingsschema uitgeprintquote:Op maandag 18 april 2011 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik. Als je het echt wilt dan kan je het![]()
Dan steun ik je wel, we beginnen op 1 mei
Nja, wat jij wiltquote:Op maandag 18 april 2011 22:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Er moet wel wat van af, broeken te strak, die buik die voorzichtigjes over een pantalon heen hangt.
Ik wil ook, maar dan eigenlijk al eerderquote:Op maandag 18 april 2011 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb geen pyamas, dus als ik ergens slaap heb ik altijd een trainingsbroek bij me.quote:Op maandag 18 april 2011 22:57 schreef RockNijntje het volgende:
Mensen die slapen in joggingbroeken vreemd vinden
Niet zoveel zorgen maken Koen. Andere dingen hebben nu prioriteiten en dat is helemaal niet erg.quote:Op maandag 18 april 2011 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1e vereiste van afvallen is het echt willen, en wat dat betreft zit ik er geestelijk ook niet echt zo lekker in momenteel dat ik dat erbij kan hebben I'm afraidDus ff niet nu, maar in de toekomst zeker, want ik wil m'n leven niet verkorten door teveel te vreten
Als ik er dan wel aan toe benquote:Op maandag 18 april 2011 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
Kom, gaan we met z'n allen naar het dieettopicquote:Op maandag 18 april 2011 22:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb net n hardlooptrainingsschema uitgeprintik begin donderdag
Ja, die is tenminste eerlijk. In plaats van die uitwijkmanoeuvres van sommigenquote:
nee, da's een plaatje van internet.quote:Op maandag 18 april 2011 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SchattigIs die poes in je ava ook van jou?
jij hebt tenminste een mooie motivatie nuquote:Op maandag 18 april 2011 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil ook, maar dan eigenlijk al eerderEn ik denk dat ik met kindjes en Peter in huis me ook weer veel beter kan beheersen, dus da;s een mooie kickstart
ik ookquote:Op maandag 18 april 2011 22:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb geen pyamas, dus als ik ergens slaap heb ik altijd een trainingsbroek bij me.
Ik ook eerder, maar dan kan ik ook zwemmen en dan kan Koen er even aan wennen dat we beginnenquote:Op maandag 18 april 2011 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil ook, maar dan eigenlijk al eerderEn ik denk dat ik met kindjes en Peter in huis me ook weer veel beter kan beheersen, dus da;s een mooie kickstart
k geef hem een knuffel, dat lijkt me heul lief?quote:Op maandag 18 april 2011 22:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet jij niet lief doen voor je game-collega?![]()
doe niet zo engquote:Op maandag 18 april 2011 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom, gaan we met z'n allen naar het dieettopic![]()
![]()
quote:Op maandag 18 april 2011 22:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb net n hardlooptrainingsschema uitgeprintik begin donderdag
Waarom niet?quote:Op maandag 18 april 2011 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij gaat niet in een joggingbroek slapen
quote:Op maandag 18 april 2011 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Oh?quote:Op maandag 18 april 2011 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij hebt tenminste een mooie motivatie nu
Ik heb volgens mij ook geen passende pyjama's meerquote:Op maandag 18 april 2011 22:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb geen pyamas, dus als ik ergens slaap heb ik altijd een trainingsbroek bij me.
Als je geen twee stoelen hoeft te reserveren zit je goed.quote:Op maandag 18 april 2011 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh?Welke dan? Ja, passen in de gordel van het vliegtuig
Ik kan sowieso zwemmen want ik heb een badpakquote:Op maandag 18 april 2011 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook eerder, maar dan kan ik ook zwemmen en dan kan Koen er even aan wennen dat we beginnen
Goed plan, maar ik val dus niet af door sportenquote:Op maandag 18 april 2011 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
een vent bij je waar je echt voor wil gaan en de kriebels in je buikquote:Op maandag 18 april 2011 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh?Welke dan? Ja, passen in de gordel van het vliegtuig
Ze weten niet hoe dik ik ben, dus dat wordt al spannendquote:Op maandag 18 april 2011 23:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je geen twee stoelen hoeft te reserveren zit je goed.
quote:
Ehm. Ja. Ik heb ook een badpakquote:Op maandag 18 april 2011 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan sowieso zwemmen want ik heb een badpak
als het dadelijk lekker standweer wordt een keer een strandmeetquote:Op maandag 18 april 2011 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan sowieso zwemmen want ik heb een badpak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |