NAISE!quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh god, de katten vreten iets uit en dat hoor ik vanaf bed, dus maar even kijken
gedabt?quote:Op maandag 18 april 2011 22:49 schreef sararaats het volgende:
de Frasier heeft vandaag niets anders gedaan dan geslapen hihi
volgens mij heeft hij wel in m'n kruidentuintje gedabt.
Koen vraagt support, geef het hem!quote:Op maandag 18 april 2011 22:49 schreef Barretje80 het volgende:
Jullie gaan wel weer lekker snel
Max Payne kijken en de KSC bijhouden zit er niet in vanavond
quote:Op maandag 18 april 2011 22:49 schreef JJH het volgende:
Zwolle wint van Sparta, met tien man in Rotterdam met 1-2. Eredivisie komt nu heul dichtbij![/voetbal]
Hebben ze hier ook weleens een handje van.quote:Op maandag 18 april 2011 22:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
die van ons kwam net naar binnen rennen en begon ons zomaar kopjes te geven en nou wil hij constant gekriebelt worden
Dat kan bij mij nog steedsquote:Op maandag 18 april 2011 22:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Lang wel, en dun vroeger. Te dun ook.
Je kon m'n ribben tellen.
knap, dat lukt mij dus niet!quote:Op maandag 18 april 2011 22:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet motivatie halen uit de mensen die juist wel eten. Tenminste dat deed ik altijd, maar mijn sicke mind overdreef altijd nog al. Maar als mijn ouders aan de pizza zaten terwijl ik een dieet soepje naar binnen lepelde, kon ik daar alleen maar van genieten.
Waarom zou je dat niet doen?quote:Op maandag 18 april 2011 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik met een stukkie komkommer en zij met een zak chips op de bank, dat zou ik dus nooit doen
Samen sta je sterk en als je dat al niet voor je partner over hebt (nogmaals, ze mag doen wat ze zelf wil maar een beetje support mag ik toch wel vragen)
Keihard gescheten jeweetz. Dat de munt je om de oren vliegt en de bieslook slap gaat hangen!quote:
erg genoeg kan ik tegenwoordig niet meer zoveel knoflook etenquote:Op maandag 18 april 2011 22:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
NAISE!
Ik heb dit weekend zoveel knoflook op, dat ik naar een kebabzaak stink.Maar het was wel onwijs lekker.
Ik ben wel blij dat ik daar van af ben, iets meer 'body' in je overhemd of shirt is wel lekker.quote:Op maandag 18 april 2011 22:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kan bij mij nog steeds
Muck wilde er altijd xylofoon op spelen
quote:Op maandag 18 april 2011 22:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kan bij mij nog steeds
Muck wilde er altijd xylofoon op spelen
zoiets ja. het was overingens m'n ex beste vriendin. de tweezak.quote:Op maandag 18 april 2011 22:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jan Paparazzi eens goed de waarheid vertelt? Kinderachtig programma overigens, maar dat is geheel Robert jensen en co.
van z'n VROUW...quote:
Ah, je lijkt op zijn vrouw, nu moet ie weer op zoek naar een andere e-love.quote:Op maandag 18 april 2011 22:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
van z'n VROUW...
ik ben sowieso niet echt het supportive type
Als zij zou willen afvallen zal ik d'r op alle mogelijke manieren steunenquote:Op maandag 18 april 2011 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet doen?
Het is jammer dat ze je dan niet kan steunen, maar je zou het voor jezelf moeten doen, en dan kan je veel hoor
Waarom niet?quote:Op maandag 18 april 2011 22:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
erg genoeg kan ik tegenwoordig niet meer zoveel knoflook eten
quote:
Het viel mee, een fliebeltje in een gootje en dat maakte herriequote:
Ehm, dat klinkt bijna eetstoornis achtig of in elk geval erg ongezondquote:Op maandag 18 april 2011 22:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet motivatie halen uit de mensen die juist wel eten. Tenminste dat deed ik altijd, maar mijn sicke mind overdreef altijd nog al. Maar als mijn ouders aan de pizza zaten terwijl ik een dieet soepje naar binnen lepelde, kon ik daar alleen maar van genieten.
Ja, je mag het vragen, maar zij mag ook nee zeggen toch? Als zij tevreden is met hoe zij nu is, waarom zou zij dan moeten afvallen?quote:Op maandag 18 april 2011 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik met een stukkie komkommer en zij met een zak chips op de bank, dat zou ik dus nooit doen
Samen sta je sterk en als je dat al niet voor je partner over hebt (nogmaals, ze mag doen wat ze zelf wil maar een beetje support mag ik toch wel vragen)
Lentequote:Op maandag 18 april 2011 22:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
die van ons kwam net naar binnen rennen en begon ons zomaar kopjes te geven en nou wil hij constant gekriebelt worden
hij komt tegenwoordig s'nachts naar boven en dan wil hij hier binnen blijven slapenquote:Op maandag 18 april 2011 22:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Hebben ze hier ook weleens een handje van.
gegraven. wij noemen dat dabben.quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 22:52 schreef sararaats het volgende:
[..]
gegraven. wij noemen dat dabben.
ik had net oregano en basilicum geplant
Damn, ik ben af met tien voor taal.quote:Op maandag 18 april 2011 22:52 schreef sararaats het volgende:
[..]
gegraven. wij noemen dat dabben.
ik had net oregano en basilicum geplant
quote:Op maandag 18 april 2011 22:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij komt tegenwoordig s'nachts naar boven en dan wil hij hier binnen blijven slapen![]()
en hij is naar hier gekomen om te laten verwilderen
Volgens mij best wel hoor, maar dan wel eentje die eerlijk en confronterend kan zijn en dat is soms ook heel goedquote:Op maandag 18 april 2011 22:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
van z'n VROUW...
ik ben sowieso niet echt het supportive type
Nee, ze is juist NIET tevreden maar wil er niets aan doen / voor laten.quote:Op maandag 18 april 2011 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, je mag het vragen, maar zij mag ook nee zeggen toch? Als zij tevreden is met hoe zij nu is, waarom zou zij dan moeten afvallen?Begrijp me niet verkeerd, ik snap wat je bedoelt en een beetje rekening houden met is natuurlijk niet te veel gevraagd, maar alles laten omdat jij zo nodig iets wilt is natuurlijk ook een beetje drastisch, toch?
Als je wilt afvallen, moet je dat doenquote:Op maandag 18 april 2011 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als zij zou willen afvallen zal ik d'r op alle mogelijke manieren steunen
Maar dat zal wel aan m'n behulpzame aard liggen... Ach ik verwacht gewoon teveel van anderen I guess
En daar zit bij mij het probleem ook, ik wil ook wel een sixpack, maar ik wil niet echt.quote:Op maandag 18 april 2011 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je wilt afvallen, moet je dat doen
Ik heb 6 maanden lang twee maaltijden per keer staan koken omdat dat wat ik at niet gegeten werd door mijn ex![]()
Dus ik at heul weinig en vet-arm en bakte tegelijkertijd zijn vette vlees enzo.
En aan het eind van de rit was er toch bijna 25 kilo af bij mij![]()
Als je het echt wilt, ben je sterker dan je denkt![]()
het er af HOUDEN daarentegen![]()
![]()
![]()
Ehm, om heel eerlijk te zijn zou ik daar niet zo goed tegen kunnenquote:Op maandag 18 april 2011 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, ze is juist NIET tevreden maar wil er niets aan doen / voor laten.
Sterker nog, ze accepteert liever 10 jaar eerder dood te gaan (want suikerziekte) dan het eten er voor te laten en te moeten, god betere, SPORTEN
Ze is vijftien, wat is dat?quote:
is niet zo leuk voor de klantenquote:
1e vereiste van afvallen is het echt willen, en wat dat betreft zit ik er geestelijk ook niet echt zo lekker in momenteel dat ik dat erbij kan hebben I'm afraidquote:Op maandag 18 april 2011 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je wilt afvallen, moet je dat doen
Ik heb 6 maanden lang twee maaltijden per keer staan koken omdat dat wat ik at niet gegeten werd door mijn ex![]()
Dus ik at heul weinig en vet-arm en bakte tegelijkertijd zijn vette vlees enzo.
En aan het eind van de rit was er toch bijna 25 kilo af bij mij![]()
Als je het echt wilt, ben je sterker dan je denkt![]()
het er af HOUDEN daarentegen![]()
![]()
![]()
frasierquote:
Al je klanten ook knoflook geven, dan ruikt niemand er meer wat van!quote:Op maandag 18 april 2011 22:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is niet zo leuk voor de klanten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |