Koen! Niet ALLES ligt aan je vrouw hequote:Op maandag 18 april 2011 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik nou een vrouw had die me zou motiveren dan was die 10/15 kg er ook zo af
Maar daar krijg ik hooguit opmerkingen van 'je bent te dik en eet te ongezond'
Vervolgens zou ik dan moeten afvallen terwijl zij vrolijk blijft doorvreten, terwijl ze veel dikker is dan ik en daardoor ook ongezond is
nee, maar een beetje support help zekerquote:Op maandag 18 april 2011 22:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet het niet voor een ander doen of daar je motivatie uit halen. Dat werkt niet.
Echt wel! Onder de plak!quote:Op maandag 18 april 2011 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Koen! Niet ALLES ligt aan je vrouw he
Waren ze ookquote:Op maandag 18 april 2011 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Owwwwww
dar ziet er ernstig lekker uit
Nope, maar zie bij reactie op Myr. Als je het al niet eens kan opbrengen om als support dan niet als ik weinig eet onder m'n neus te gaan schransenquote:Op maandag 18 april 2011 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Koen! Niet ALLES ligt aan je vrouw he
Motiveren is prettig, maar te erg gemotiveerd worden is ook niet tof... Mijn ex verbood me ieder klein extraatje zo'n beetje...quote:Op maandag 18 april 2011 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik nou een vrouw had die me zou motiveren dan was die 10/15 kg er ook zo af
Maar daar krijg ik hooguit opmerkingen van 'je bent te dik en eet te ongezond'
Vervolgens zou ik dan moeten afvallen terwijl zij vrolijk blijft doorvreten, terwijl ze veel dikker is dan ik en daardoor ook ongezond is
het begon op m'n twaalfde en eindigde op m'n 21 stequote:Op maandag 18 april 2011 22:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op welke leeftijd was dat? Lang last van gehad?
Je kent me nietquote:Op maandag 18 april 2011 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, ik benader jou het grootste deel van de tijd alleen maar positief
quote:
ze mag eten wat ze wil, maar een beetje support als ik wel zou willen afvallen zou dat d'r sierenquote:Op maandag 18 april 2011 22:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Motiveren is prettig, maar te erg gemotiveerd worden is ook niet tof... Mijn ex verbood me ieder klein extraatje zo'n beetje...Dat werd oon ongezond
Jan Paparazzi eens goed de waarheid vertelt? Kinderachtig programma overigens, maar dat is geheel Robert jensen en co.quote:Op maandag 18 april 2011 22:47 schreef sararaats het volgende:
[..]
het begon op m'n twaalfde en eindigde op m'n 21 ste
daarna nog wel last gehad van telefoonterreur maar ons ma heeft dat opgelost.
Ik zou juist laten zien dat ik het lekker wel konquote:Op maandag 18 april 2011 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nope, maar zie bij reactie op Myr. Als je het al niet eens kan opbrengen om als support dan niet als ik weinig eet onder m'n neus te gaan schransen
Kattenterreurquote:Op maandag 18 april 2011 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh god, de katten vreten iets uit en dat hoor ik vanaf bed, dus maar even kijken
quote:Op maandag 18 april 2011 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh god, de katten vreten iets uit en dat hoor ik vanaf bed, dus maar even kijken
garnalen in knoflook sausquote:
Je moet motivatie halen uit de mensen die juist wel eten. Tenminste dat deed ik altijd, maar mijn sicke mind overdreef altijd nog al. Maar als mijn ouders aan de pizza zaten terwijl ik een dieet soepje naar binnen lepelde, kon ik daar alleen maar van genieten.quote:Op maandag 18 april 2011 22:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze mag eten wat ze wil, maar een beetje support als ik wel zou willen afvallen zou dat d'r sieren
ik met een stukkie komkommer en zij met een zak chips op de bank, dat zou ik dus nooit doenquote:Op maandag 18 april 2011 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zou juist laten zien dat ik het lekker wel kon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |