Ik ook eerder, maar dan kan ik ook zwemmen en dan kan Koen er even aan wennen dat we beginnenquote:Op maandag 18 april 2011 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil ook, maar dan eigenlijk al eerderEn ik denk dat ik met kindjes en Peter in huis me ook weer veel beter kan beheersen, dus da;s een mooie kickstart
k geef hem een knuffel, dat lijkt me heul lief?quote:Op maandag 18 april 2011 22:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet jij niet lief doen voor je game-collega?![]()
doe niet zo engquote:Op maandag 18 april 2011 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom, gaan we met z'n allen naar het dieettopic![]()
![]()
quote:Op maandag 18 april 2011 22:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb net n hardlooptrainingsschema uitgeprintik begin donderdag
Waarom niet?quote:Op maandag 18 april 2011 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij gaat niet in een joggingbroek slapen
quote:Op maandag 18 april 2011 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Oh?quote:Op maandag 18 april 2011 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij hebt tenminste een mooie motivatie nu
Ik heb volgens mij ook geen passende pyjama's meerquote:Op maandag 18 april 2011 22:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb geen pyamas, dus als ik ergens slaap heb ik altijd een trainingsbroek bij me.
Als je geen twee stoelen hoeft te reserveren zit je goed.quote:Op maandag 18 april 2011 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh?Welke dan? Ja, passen in de gordel van het vliegtuig
Ik kan sowieso zwemmen want ik heb een badpakquote:Op maandag 18 april 2011 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook eerder, maar dan kan ik ook zwemmen en dan kan Koen er even aan wennen dat we beginnen
Goed plan, maar ik val dus niet af door sportenquote:Op maandag 18 april 2011 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
een vent bij je waar je echt voor wil gaan en de kriebels in je buikquote:Op maandag 18 april 2011 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh?Welke dan? Ja, passen in de gordel van het vliegtuig
Ze weten niet hoe dik ik ben, dus dat wordt al spannendquote:Op maandag 18 april 2011 23:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je geen twee stoelen hoeft te reserveren zit je goed.
quote:
Ehm. Ja. Ik heb ook een badpakquote:Op maandag 18 april 2011 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan sowieso zwemmen want ik heb een badpak
als het dadelijk lekker standweer wordt een keer een strandmeetquote:Op maandag 18 april 2011 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan sowieso zwemmen want ik heb een badpak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |