Dat ben je niet! Jij bent stevigquote:
ik heb het gevondenquote:Op maandag 18 april 2011 23:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen idee, maakt mij niet uit.
Weet toch al dat ik te zwaar ben, al heb ik het laatste half jaar wel flink wat verloren.
Ik zal eens kijken.quote:Op maandag 18 april 2011 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb het andersomMaar plakrollers van de H&M
Nee, maar doorgaans overdag eet jij niet veel volgens mij. Doe eens een gemiddeld dagmenu?quote:Op maandag 18 april 2011 23:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, maar te weinig? Tien rollen sushi en een zooi nigiri is niet weinig
quote:
Ja, echt, die zijn geweldigquote:
Hoeveel ben je kwijt als ik vragen mag?quote:Op maandag 18 april 2011 23:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen idee, maakt mij niet uit.
Weet toch al dat ik te zwaar ben, al heb ik het laatste half jaar wel flink wat verloren.
Whehe, beter dan helemaal pyjama-loosquote:
Ik slaap altijd alleen in een shirtquote:Op maandag 18 april 2011 23:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whehe, beter dan helemaal pyjama-loos
Als ik thuis ben? Niets.quote:Op maandag 18 april 2011 23:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
5 in het laatste half jaar ofzo, kan er nog wel 5 af.quote:Op maandag 18 april 2011 23:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoeveel ben je kwijt als ik vragen mag?
en waarom is dat danquote:Op maandag 18 april 2011 23:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heerlijkquote:Op maandag 18 april 2011 23:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
quote:
quote:
Datquote:
Wauw goed hoorquote:Op maandag 18 april 2011 23:07 schreef Solique het volgende:
[..]
5 in het laatste half jaar ofzo, kan er nog wel 5 af.
Hoeraaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 18 april 2011 23:08 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens pilletjes in nemen en op bed liggen. Gisteren een nieuw record: 5 uur slaap. Progressie
Op naar de 6quote:Op maandag 18 april 2011 23:08 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens pilletjes in nemen en op bed liggen. Gisteren een nieuw record: 5 uur slaap. Progressie
Hier juist geen shirtquote:Op maandag 18 april 2011 23:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik slaap altijd alleen in een shirtHeerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |