voor de mensen die willen meedoenquote:
nee, maar als je er zelf voor wil gaan en je relatie zit lekker gaat het toch makkelijkerquote:Op maandag 18 april 2011 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, met voeding kan ik het meeste doenEn misschien eet jij wel gewoon te weinig waardoor je lijf alles opslaat?
[..]
Maar die vent vindt mij goed zoals ik ben, iets wat ik heel lang gemist heb, dus voor hem hoef ik het niet te doen![]()
ja jaquote:Op maandag 18 april 2011 23:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit keer was het niet eens mijn schuld.
quote:
Sorryquote:Op maandag 18 april 2011 23:02 schreef Solique het volgende:
Zo, ben er weer. Wat heb ik gemist?
Oh, gaat weer over gewicht enzo. pff
Geen idee, maar te weinig? Tien rollen sushi en een zooi nigiri is niet weinigquote:Op maandag 18 april 2011 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, met voeding kan ik het meeste doenEn misschien eet jij wel gewoon te weinig waardoor je lijf alles opslaat?
[..]
donkere kleding in combinatie met kortharige witte hondenquote:
Ik heb het andersomquote:
Had KGH een seksdate opeens ofzo?quote:Op maandag 18 april 2011 23:04 schreef Koen66 het volgende:
wanneer staat nu de volgende (grote) meet op de agenda na cancellen 18/6
Donkere bank met donkere katten werkt ook niet, je ziet altijd allesquote:
Geen idee, maakt mij niet uit.quote:Op maandag 18 april 2011 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SorryWaar zullen we het eens over hebben?
Dat ben je niet! Jij bent stevigquote:
ik heb het gevondenquote:Op maandag 18 april 2011 23:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen idee, maakt mij niet uit.
Weet toch al dat ik te zwaar ben, al heb ik het laatste half jaar wel flink wat verloren.
Ik zal eens kijken.quote:Op maandag 18 april 2011 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb het andersomMaar plakrollers van de H&M
Nee, maar doorgaans overdag eet jij niet veel volgens mij. Doe eens een gemiddeld dagmenu?quote:Op maandag 18 april 2011 23:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, maar te weinig? Tien rollen sushi en een zooi nigiri is niet weinig
quote:
Ja, echt, die zijn geweldigquote:
Hoeveel ben je kwijt als ik vragen mag?quote:Op maandag 18 april 2011 23:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen idee, maakt mij niet uit.
Weet toch al dat ik te zwaar ben, al heb ik het laatste half jaar wel flink wat verloren.
Whehe, beter dan helemaal pyjama-loosquote:
Ik slaap altijd alleen in een shirtquote:Op maandag 18 april 2011 23:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whehe, beter dan helemaal pyjama-loos
Als ik thuis ben? Niets.quote:Op maandag 18 april 2011 23:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
5 in het laatste half jaar ofzo, kan er nog wel 5 af.quote:Op maandag 18 april 2011 23:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoeveel ben je kwijt als ik vragen mag?
en waarom is dat danquote:Op maandag 18 april 2011 23:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |