Heerlijkquote:Op maandag 18 april 2011 23:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whehe, beter dan helemaal pyjama-loos
quote:
quote:
Datquote:
Wauw goed hoorquote:Op maandag 18 april 2011 23:07 schreef Solique het volgende:
[..]
5 in het laatste half jaar ofzo, kan er nog wel 5 af.
Hoeraaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 18 april 2011 23:08 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens pilletjes in nemen en op bed liggen. Gisteren een nieuw record: 5 uur slaap. Progressie
Op naar de 6quote:Op maandag 18 april 2011 23:08 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens pilletjes in nemen en op bed liggen. Gisteren een nieuw record: 5 uur slaap. Progressie
Hier juist geen shirtquote:Op maandag 18 april 2011 23:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik slaap altijd alleen in een shirtHeerlijk
Ehm. Ja.quote:Op maandag 18 april 2011 23:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whehe, beter dan helemaal pyjama-loos
Vind het zelf te veel, gaat er ook niet al te makkelijk van af door dat chronische gedoe aan mijn knieën en enkels.quote:Op maandag 18 april 2011 23:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wauw goed hoorDat zou je echt voor jezelf moeten doen, want dik ben je niet, hooguit stevig.
Het moet echt goed vriezen wil ik een shirt aantrekken.quote:Op maandag 18 april 2011 23:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Dat![]()
als het niet te koud is...
Ik ben een beetje een koukleumquote:Op maandag 18 april 2011 23:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Het moet echt goed vriezen wil ik een shirt aantrekken.
Ik ben juist iets te warmbloedig... behalve als mijn voeten buiten de dekens stekenquote:Op maandag 18 april 2011 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben een beetje een koukleum
quote:Op maandag 18 april 2011 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben een beetje een koukleum
Lastig is datquote:Op maandag 18 april 2011 23:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Vind het zelf te veel, gaat er ook niet al te makkelijk van af door dat chronische gedoe aan mijn knieën en enkels.
ik word heel warm vlak voordat ik in slaap val en als ik net slaapquote:Op maandag 18 april 2011 23:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben juist iets te warmbloedig... behalve als mijn voeten buiten de dekens steken.
Ik ben 's nachts echt een kacheltje, bloedheetquote:Op maandag 18 april 2011 23:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik word heel warm vlak voordat ik in slaap val en als ik net slaapdaarna koel ik weer af
Mijn voeten stralen kouquote:Op maandag 18 april 2011 23:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben juist iets te warmbloedig... behalve als mijn voeten buiten de dekens steken.
slaap zequote:
ik in me boxerquote:Op maandag 18 april 2011 23:13 schreef Solique het volgende:
Zit nu al in een t-shirt en korte broek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |