Oepsquote:
Zit dat ook in NL?quote:Op zondag 17 april 2011 20:15 schreef amaranta het volgende:
Kvik is een el cheapo, ikealike, keukenzaak.
quote:Op zondag 17 april 2011 20:15 schreef oh-oh het volgende:
Waarom heeft Debby altijd van die gore uitbraken bij dr lip?
breda en den bosch in ieder geval... (www.kvik.nl) die keuken in dat programma lijkt op de manoquote:
Ja, mag hopen dat het 1dagskrullen zijn en niet een permanentje ofzoquote:Op zondag 17 april 2011 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Fay krijgt krullen, wat kan Lindsey toch ook lekker tutten met dat kind
dat laatste zou me niks verbazenquote:Op zondag 17 april 2011 20:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, mag hopen dat het 1dagskrullen zijn en niet een permanentje ofzo
Wij gaan daar voor onze nieuwe keuken. Alleen ik wil de witte matte mano, en mijn man de bruine mano.... maargoed, das offtopicquote:Op zondag 17 april 2011 20:22 schreef Mirjam30 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 17 april 2011 20:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
breda en den bosch in ieder geval... (www.kvik.nl) die keuken in dat programma lijkt op de mano
En in het mooie Barendrecht! (daar woon ik dus)
witte keukens zijn veel mooierquote:Op zondag 17 april 2011 20:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wij gaan daar voor onze nieuwe keuken. Alleen ik wil de witte matte mano, en mijn man de bruine mano.... maargoed, das offtopic
Topic titel aanpassen dusquote:Op zondag 17 april 2011 20:25 schreef roos85 het volgende:
Het staat zelfs in de krant dat Nicolas werkt
ik vind Lyndsey meer op Jean Marie lijkenquote:Op zondag 17 april 2011 20:28 schreef JaneDoe het volgende:
lyndsey lijkt eerder op de zus dan de dochter van carmen
Dit zijn toch ook geen echte krullen? Dit is gedaan met de (jaren '80) wafeltang van huisvriend/kapper Tom....quote:Op zondag 17 april 2011 20:31 schreef amaranta het volgende:
En tanti titi, of wat haar bijnaam ook moge zijn, heeft echte krullen.
Fay heeft gewoon een uitgezakt kutkapsel.
[ afbeelding ]
Hoezo?quote:
Dit noem ik ook geen krullen, een echte krul is rond, dit is wafelquote:Op zondag 17 april 2011 20:31 schreef amaranta het volgende:
En tanti titi, of wat haar bijnaam ook moge zijn, heeft echte krullen.
Fay heeft gewoon een uitgezakt kutkapsel.
[ afbeelding ]
Meer krullen dan wat Fay had. Fay had namelijk helemaal geen krullen, maar gewoon uitgeborstelde haren ofzo.quote:Op zondag 17 april 2011 20:33 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Dit zijn toch ook geen echte krullen? Dit is gedaan met de (jaren '80) wafeltang van huisvriend/kapper Tom....
Ik vond het wel mooi zo bij Fay, van die neppe krullen voor een kind zo klein, pleasequote:Op zondag 17 april 2011 20:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Meer krullen dan wat Fay had. Fay had namelijk helemaal geen krullen, maar gewoon uitgeborstelde haren ofzo.
quote:Op zondag 17 april 2011 20:36 schreef amaranta het volgende:
Is het heel erg dat ik hoop dat Bruce gewoon enorm hard van die tafel valt?
neequote:Op zondag 17 april 2011 20:36 schreef amaranta het volgende:
Is het heel erg dat ik hoop dat Bruce gewoon enorm hard van die tafel valt?
Afgrijselijk, maar Fayke wilde krullen.quote:Op zondag 17 april 2011 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond het wel mooi zo bij Fay, van die neppe krullen voor een kind zo klein, please
Eens!quote:Op zondag 17 april 2011 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond het wel mooi zo bij Fay, van die neppe krullen voor een kind zo klein, please
Ik wil ook zo'n huis met lap grondquote:Op zondag 17 april 2011 20:38 schreef amaranta het volgende:
Ik wil ook vliegtuigjes schieten met mijn gezin.
Ach ze slapen toch ook vaak bij elkaar in bedquote:Op zondag 17 april 2011 20:45 schreef amaranta het volgende:
Zo maken wij dat weer goed!
Zie je ineens die kinderen elkaar .....
Tja Lindsey kleedt Fay ook exact als zichzelf, geen kinderkleding maar dameskleding, en nu dan ook het haarquote:Op zondag 17 april 2011 20:44 schreef amaranta het volgende:
Oh als Fayke dat had gedaan, hadden we 7 dagen nationale rouw gehad.
Nope, dit is belangrijkerquote:Op zondag 17 april 2011 20:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Aanvullen dat het ook in de krant staat dat nicolqs van zijn gat is opgestaan
dat dacht ik ook, maar die reactie valt me enigszins mee, en het is schijnbaar niet de 1e keer...quote:
haha ja het valt mee inderdaad, ik had echt verwacht dat ze uit d'r plaat zou gaanquote:Op zondag 17 april 2011 20:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
dat dacht ik ook, maar die reactie valt me enigszins mee, en het is schijnbaar niet de 1e keer...
Nu je het zegt, idd, zo lijkt het welquote:Op zondag 17 april 2011 20:45 schreef Mirjam30 het volgende:
Wat ik me vorige week ook al afvroeg; Nicolas werkt nu (alleen 's avonds toch?) en Debby zou minder gaan werken, maar ik heb het idee dat hun kids nog steeds veel bij opa en oma zijn......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 april 2011 21:06 schreef amaranta het volgende:
mijn babyzoon had ook zo'n mooie pruikaahhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 17 april 2011 21:06 schreef amaranta het volgende:
mijn babyzoon had ook zo'n mooie pruikAh wat cute! Heeft de pruik ook vlechten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Het is een meisjespieten pruik.quote:Op zondag 17 april 2011 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah wat cute! Heeft de pruik ook vlechten?
Wat leuk, ik ken helemaal geen andere variant dan de gewone pietenpruik!quote:
Ze zal die wijsheid vast niet van haar grote broer hebbenquote:Op zondag 17 april 2011 21:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou. Gewoon een meid die weet wat ze wil.
Heb hem van mn schoonmoeder, die koopt alles in de aanbieding, dus ze zal hem wel uit een romelbak ergens gehaald hebben...quote:Op zondag 17 april 2011 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk, ik ken helemaal geen andere variant dan de gewone pietenpruik!
"The dog whisperer" heeft een serie op Nat Geo/Animal planet.quote:Op zondag 17 april 2011 21:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, die hondenitaliaan?
quote:Op zondag 17 april 2011 21:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, die hondenmexicaan
Idd, die opvoeding van Debby en Nicolas is totaal verkeerd. Je ziet dat ook terug in het gedrag van de kinderen. Liam en Keano zijn veruit de vervelendste en meest verwende van al de kleine kinderen.quote:Op maandag 18 april 2011 13:25 schreef Magnificat het volgende:
Was een leuke aflevering!
Alleen ik ergerde me groen en geel aan Debby. Denk pak Liam toch aan, even haren bijwerken en klaar. Van dit gemauw raakt dat kind ook geirriteerd.
In huize Gooris was het weer gezellig, Sam en Kelly gaan altijd zo leuk met de kids om.
En held Bruce; heb de zon zien kakken in de zee![]()
En helemaal de reactie van Carmen daar weer op!
Heb je helemaal gelijk in! Maar niet gek, tis gewoon negatieve aandacht. Omdat papa en mama veels te druk zijn met zichzelfquote:Idd, die opvoeding van Debby en Nicolas is totaal verkeerd. Je ziet dat ook terug in het gedrag van de kinderen. Liam en Keano zijn veruit de vervelendste en meest verwende van al de kleine kinderen.
zeker is het niet gek, Nicolas is in feite zelf nog een groot verwend kind dat te beroerd was om te werkenquote:Op maandag 18 april 2011 13:42 schreef Magnificat het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in! Maar niet gek, tis gewoon negatieve aandacht. Omdat papa en mama veels te druk zijn met zichzelf
Ja dat was ook al zoiets. Ipv dat ze eerst gaan informeren voor of de Wii voorradig is, voordat ze het Keano beloven en hem meenemen naar de winkelquote:ook dat de Wii, waarschijnlijk hadden ze dat kind beloofd dat hij die dag een Wii zou krijgen (is al een duur cadeau, zeker om zomaar te krijgen) dan vind ik het niet raar dat hij boos wordt omdat ze het juiste pakket niet hebben, wat kan dat hem nou schelen.
Ach is het alleen de opvoeding? Met 2 van die zonnestraaltjes als ouders krijg je vanzelf vrolijke kinderenquote:Op maandag 18 april 2011 13:28 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, die opvoeding van Debby en Nicolas is totaal verkeerd. Je ziet dat ook terug in het gedrag van de kinderen. Liam en Keano zijn veruit de vervelendste en meest verwende van al de kleine kinderen.
Het kan natuurlijk gebeuren (al was het niet erg slim), maar dan rij je toch naar een andere winkel denk ik dan?quote:Op maandag 18 april 2011 13:54 schreef Magnificat het volgende:
[..]
Ja dat was ook al zoiets. Ipv dat ze eerst gaan informeren voor of de Wii voorradig is, voordat ze het Keano beloven en hem meenemen naar de winkel
quote:Op maandag 18 april 2011 13:25 schreef Magnificat het volgende:
En held Bruce; heb de zon zien kakken in de zee![]()
Dat dacht ik idd ook, maar ik geloof dat ik met die kids sowieso liever niet naar een winkel ging en er zelf wel een was gaan halen en de kids en papa thuis gelaten hadquote:Op maandag 18 april 2011 14:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk gebeuren (al was het niet erg slim), maar dan rij je toch naar een andere winkel denk ik dan?
Wat vond je van Cesar? De standaard opmerking 'vaak ligt het aan de baas, ipv de hond' was hier wel héél erg van toepassingquote:Op maandag 18 april 2011 14:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat dacht ik idd ook, maar ik geloof dat ik met die kids sowieso liever niet naar een winkel ging en er zelf wel een was gaan halen en de kids en papa thuis gelaten had![]()
Godsamme wat zijn die kinderen ongekend brutaal zeg
Ik dacht nog 'bestel hem bij Bol.com, heb je hem morgen voor 4 uur in huis'quote:Op maandag 18 april 2011 14:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat dacht ik idd ook, maar ik geloof dat ik met die kids sowieso liever niet naar een winkel ging en er zelf wel een was gaan halen en de kids en papa thuis gelaten had![]()
Godsamme wat zijn die kinderen ongekend brutaal zeg
Als mijn kind zó brutaal zou reageren is de kans om een Wii te krijgen bij mij sowieso voor het komende jaar al verkeken.quote:Op maandag 18 april 2011 14:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht nog 'bestel hem bij Bol.com, heb je hem morgen voor 4 uur in huis'
Ze waren t zelf schuld in dit geval, ze beloven dat kind met veel bombarie zijn wii en dan blazen ze het weer af.quote:Op maandag 18 april 2011 14:35 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Als mijn kind zó brutaal zou reageren is de kans om een Wii te krijgen bij mij sowieso voor het komende jaar al verkeken.
Tja , dat ging echt nergens over, hoe kan die man nu iets zeggen over honden die hij een halve minuut voor zn neus geduwd krijgt in een hotel ergensquote:Op maandag 18 april 2011 14:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat vond je van Cesar? De standaard opmerking 'vaak ligt het aan de baas, ipv de hond' was hier wel héél erg van toepassingEn daarna nog wenen ook
![]()
Ja dat was een domme actie van die ouders, dat is waar. Maar dan nog zou ik zo'n brutale reactie echt niet accepteren. 't zal wel vaker voorkomen in zijn leven dat iets niet loopt zoals ie gehoopt had dus zou ik toch wel even duidelijk maken dat een dergelijke reactie niet wordt getolereerd.quote:Op maandag 18 april 2011 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze waren t zelf schuld in dit geval, ze beloven dat kind met veel bombarie zijn wii en dan blazen ze het weer af.
Maar goed, dat ie dan tot in bed aan toe erom ligt te zanikken, ik had m ook niet gelijk de dag dr na alweer geregeld geloof ik, maar ik had die hele wii toestand kompleet anders aangepakt ook
Oh ik heb ook geen kinderen maar ik weet zeker dat die van mij niet zo zouden wordenquote:Op maandag 18 april 2011 14:43 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja dat was een domme actie van die ouders, dat is waar. Maar dan nog zou ik zo'n brutale reactie echt niet accepteren. 't zal wel vaker voorkomen in zijn leven dat iets niet loopt zoals ie gehoopt had dus zou ik toch wel even duidelijk maken dat een dergelijke reactie niet wordt getolereerd.
Sprak Spees_Eend die zelf geen kinderen heeft vanaf de zijlijn
Misschien hebben ze eerst een paar afleveringen van de Pfaffs laten zienquote:Op maandag 18 april 2011 14:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tja , dat ging echt nergens over, hoe kan die man nu iets zeggen over honden die hij een halve minuut voor zn neus geduwd krijgt in een hotel ergens![]()
En hoe groot is de kans dat Carmen daadwerkelijk ook maar iets anders gaat doen met die beesten?
quote:Op maandag 18 april 2011 14:59 schreef oh-oh het volgende:
ik geloof dat mijn vader me ter plekke kaalgeschoren had ,wist ie zeker dat ik t nooit meer zou doen.
Ja dat is zo, maar zo'n hondje wat om alles loopt te zenuwen + een baasje die emokip speelt = vaak wel een optelsomquote:Op maandag 18 april 2011 14:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tja , dat ging echt nergens over, hoe kan die man nu iets zeggen over honden die hij een halve minuut voor zn neus geduwd krijgt in een hotel ergens![]()
En hoe groot is de kans dat Carmen daadwerkelijk ook maar iets anders gaat doen met die beesten?
maar die brutale reactie hebben ze zelf in de hand gewerktquote:Op maandag 18 april 2011 14:43 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja dat was een domme actie van die ouders, dat is waar. Maar dan nog zou ik zo'n brutale reactie echt niet accepteren. 't zal wel vaker voorkomen in zijn leven dat iets niet loopt zoals ie gehoopt had dus zou ik toch wel even duidelijk maken dat een dergelijke reactie niet wordt getolereerd.
Sprak Spees_Eend die zelf geen kinderen heeft vanaf de zijlijn
Ja maar élk kind krijgt wel eens zo'n bui hoorquote:Op maandag 18 april 2011 17:09 schreef roos85 het volgende:
beetje welopgevoed kind zou heus wel begrijpen dat niet alles naar zijn zin kan gaan.
On the naughty-chairquote:Op maandag 18 april 2011 17:09 schreef roos85 het volgende:
nu ze met de hondjes naar Cesar zijn geweest wordt het tijd voor Supernanny JoJo
zekerquote:Op maandag 18 april 2011 17:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar élk kind krijgt wel eens zo'n bui hoor
ja daar zou ik ook kriegel van worden, en dan nog zo'n nitwit als vader, arme kidsquote:Op maandag 18 april 2011 17:15 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens zou ik ook in depressie schieten als ik zo'n moeder had, die 24/7 met een bakkes op onweer staatEn nu dan weer mét bril waardoor ze er nog depressiever uitziet
Ja, dat maakt het 10 keer zo ergquote:Op maandag 18 april 2011 17:15 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens zou ik ook in depressie schieten als ik zo'n moeder had, die 24/7 met een bakkes op onweer staatEn nu dan weer mét bril waardoor ze er nog depressiever uitziet
staan ze weer op YT?quote:Op maandag 18 april 2011 17:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben alvast vooruit aan het kijken op YT
Ik moest meteen hier aan denkenquote:Op maandag 18 april 2011 17:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
"Bruce, you can't sing about a sun and poop, 5 minutes on the naughty chair!"
quote:Op maandag 18 april 2011 17:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moest meteen hier aan denken
[ afbeelding ]
oh dat stuk had ik gemist, dan snap ik die grote mond wel beterquote:Op maandag 18 april 2011 17:40 schreef Cyan het volgende:
Hij kreeg niet zomaar een Wii maar had geld gekregen voor zijn verjaardag en gespaard om er eentje te kopen. Vervolgens beloven ze hem om die dag een Wii te gaan kopen dus hij verheugd zich daarop.
dat ja.quote:Dan blijkt de Wii uitverkocht te zijn in een speciaal pakket. Zo'n kind boeit een voordelig pakket niet maar die wil gewoon zijn Wii kopen. En of daar nu 1 of 3 spellen bij zitten maakt hem niet uit.
Ik snap ook niet waarom er dan geen Wii mag komen zonder 3 spellen.quote:Op maandag 18 april 2011 17:40 schreef Cyan het volgende:
Dan blijkt de Wii uitverkocht te zijn in een speciaal pakket. Zo'n kind boeit een voordelig pakket niet maar die wil gewoon zijn Wii kopen. En of daar nu 1 of 3 spellen bij zitten maakt hem niet uit.
dat pakket was een speciale aanbieding, dus voordeliger dus madam wilde perse dat pakketquote:Op maandag 18 april 2011 17:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom er dan geen Wii mag komen zonder 3 spellen.
Of Debby dacht dat er dan geen geld was voor ook maar 1 spel, dus moest het wel het pakket met 3 worden?
Idd. Debby wilde dat pakket om dat daar een stuur bij zat samen met 3 spellen en een controller. Maar ja dat zegt zo'n kind niets. Die wil gewoon zijn Wii hebben nadat ze eindelijk hun belofte nakwamen om er eentje te gaan kopen.quote:Op maandag 18 april 2011 17:56 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat pakket was een speciale aanbieding, dus voordeliger dus madam wilde perse dat pakket
Misschien was dat wel de gedachte maar zo werd het niet aan hem uitgelegd. Als ze tegen hem hadden gezegd dat als hij nog eventjes kon wachten omdat hij dan een Wii met spelletjes zou kunnen kopen i.p.v. een Wii zonder spelletjes (waarvoor hij dan weer zou moeten sparen) zou hij misschien niet zo teleurgesteld zijn geweest.quote:Op maandag 18 april 2011 18:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ja oke, maar als er met het verjaardagsgeld precies een Wii gekocht kan worden, en geen spel, dan heeft hij een Wii zonder te kunnen spelen, was dat niet de gedachte?
Als het puur het stuur en de accessoires was, dan is het wel jammerlijk ja
Ah dus tochquote:Op zondag 24 april 2011 21:22 schreef Mirjam30 het volgende:
Ze zijn er vroeg bij, in Belgie, met de seksuele voorlichting...
Ik heb ook geen idee, overal staat 'ergens in 2011'.quote:Op zondag 24 april 2011 21:14 schreef Mirjam30 het volgende:
Weet iemand wanneer Debby en Nicolas nou gingen trouwen? Dacht dat het in het voorjaar was, maar dat gaan ze niet meer redden..... Zomer misschien?
Vanaf volgende week zijn er films oid op RTL 4 op zondagavond.quote:Op zondag 24 april 2011 21:33 schreef Mirjam30 het volgende:
Waren dit soms de laatste afleveringen, vanwege die muziek met allerlei stukjes op het einde?
Ik vraag me meer af wáárom ze gaan trouwen....quote:Op zondag 24 april 2011 21:14 schreef Mirjam30 het volgende:
Weet iemand wanneer Debby en Nicolas nou gingen trouwen? Dacht dat het in het voorjaar was, maar dat gaan ze niet meer redden..... Zomer misschien?
Dan denkt iedereen dat Nicolas hetero isquote:Op maandag 25 april 2011 00:19 schreef Smikke het volgende:
Ik vraag me meer af
wáárom ze gaan trouwen....
Ik stond net klaar om te pm'en, je was me voorquote:
Wij tippen elkaar goedquote:Op donderdag 28 april 2011 22:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik stond net klaar om te pm'en, je was me voor
Verdomd, nu je het zegtquote:Op donderdag 28 april 2011 22:41 schreef oh-oh het volgende:
Amai zeg, wie past er nu op al die kindjes eigenlijk?
Was het eerste wat ik me afvroegquote:
Kan niet hequote:Op donderdag 28 april 2011 22:41 schreef oh-oh het volgende:
Amai zeg, wie past er nu op al die kindjes eigenlijk?
En waarom zijn wij niet allemaal in de studio?
Tom past alleen op kleine jongetjesquote:Op donderdag 28 april 2011 22:44 schreef Urquhart het volgende:
Ik denk Dion de personal trainer en huiskapper Tom
bronquote:Tanja Dexters en Nicolas Liébart in 'Expeditie Robinson'
Tanja Dexters, Nicolas Liébart en Nico Vandriessche (VJ Nico) nemen op dit moment ergens op een eiland deel aan 'Expeditie Robinson' voor BV's. Dat meldt de krant Het Laatste Nieuws. Ook de namen van Katherine Avgoustakis, Deborah Ostrega en Freddy De Kerpel circuleren. Een team BV's moet het opnemen tegen een ploeg van bekende Nederlanders.
In principe kan het voor de BV's alleen maar beter gaan dan vorig jaar, toen enkel ex-Miss België Tatiana Silva de finale kon bereiken. Leuk detail voor Nicolas: wie het spel wint, krijgt 10.000 euro. Toch wel exact het bedrag vanaf hetwelke de wederhelft van Debby Pfaff zich de moeite getroost om zijn bed uit te komen en aan de slag te gaan, weet u nog? (jv)
quote:Zakenpartner stapt uit Pfaffs-café: "Nicolas deed alsof ik personeel was"
Het café B-52 ijn Kruibeke werd een half jaar geleden opgericht door Nicolas Liébart, Debby Pfaff en goede vriend Ron Janssens. Maar nu stapt deze laatste uit de zaak. "Ze behandelden me niet gelijkwaardig", verzucht Janssens.
"Nicolas deed verdorie alsof ik voor hem werkte. Alsof hij de baas is en ik het personeel. Een deel van het personeel probeerde ons tegen elkaar op te zetten, maar ik was enkel nog goed genoeg om de problemen van anderen op te lossen. Onder andere daarom heb ik beslist om uit het café te stappen", vertelt Ron in Dag Allemaal.
Bij de Pfaffs zijn ze zich van geen kwaad bewust. "Ron wilde gewoon niet meer in het nachtleven werken", luidt hun verklaring. (lb)
14/06/11 16u38
Hier alleen al om zat ik te lollenquote:
Dat dacht ik toen ook, maar ja, het klopte al niet met het imago van Nicolasquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:11 schreef Starlie het volgende:
En ik maar denken dat Nicolas tot het personeel behoorde... althans zo kwam het in de afleveringen over. Dacht dat die vriend van hem eigenaar was en zoiets had van joh dan kom je toch bij mij werken als barman.
quote:Nicolas van de Pfaffs is vennoot danscafé B52
donderdag 27 januari 2011 Ron Janssens runt samen met Nicolas Liébart (inzet) het danscafé B52. KRUIBEKE / BEVEREN - Nicolas Liébart, de bekende schoonzoon van Jean-Marie Pfaff en al lang werkloos, is zaakvoerder in een danscafé.
ADHESE - 3K - ban.thirdMede-uitbater Ron Jansssens van danscafé B52 is een jeugdvriend van Debby Pfaff. 'Debby en ik groeiden samen op in Brasschaat en zo is Nicolas een vriend geworden. Door een samenloop van omstandigheden zijn we nu samen deze zaak begonnen', zegt hij. 'Dit gebouw stond al een hele tijd leeg en nu hebben we het getransformeerd tot een danscafé. We zijn sinds 1 oktober open, en hebben ervoor gekozen dit niet bekend te maken in de pers. Ik vind het trouwens sterk dat dit in al die maanden niet uitgelekt is. Nicolas staat hier nochtans sinds het begin mee aan het roer. Nu VTM het fragment van De Pfaffs online gezet heeft, krijg ik plots de hele Vlaamse pers over de vloer. Ik weigerde om met een aantal sensatiekranten en boekskes te praten omdat ik vind dat Nicolas daar verkeerd afgeschilderd wordt. Iedereen die hem hier aan het werk gezien heeft, is het erover eens dat de echte Nicolas niet de Nicolas van op televisie is', zegt Janssens vastbesloten.
Volgens Ron Janssens is het heel druk in de weekends. 'Ik hou mijn hart vast voor komende zaterdag', zegt hij. 'Nu het geweten is dat Nicolas hier werkt, vrees ik dat de zaak te klein zal zijn.'
Media weer opzoeken.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
Jean-Marie en Carmen Pfaff opnieuw getrouwd
Jean-Marie Pfaff en zijn vrouw Carmen hebben elkaar zondag op de Belgische televisie opnieuw het ja-woord gegeven. Maar dat was niet van tevoren gepland...
Debby, Kelly en Lyndsey verrasten hun ouders die al veerig jaar getrouwd zijn in het tv-programma Villa Vanthilt. De drie zussen vonden samen met presentator Marcel Vanthilt dat het hoogtijd was dat Jean-Marie en Carmen elkaar opnieuw eeuwige tijd beloofden.
Jean-Marie en Carmen waren blij verrast en zeiden allebei met tranen in hun ogen opnieuw 'ja'. Ook de drie dochters hielden het niet droog...
Filmpje
http://www.een.be/program(...)carmen-eeuwige-trouw
Als die nog doorgaatquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:16 schreef Rianne84 het volgende:
Wie wil de bruiloft van Debby dan nog sponsoren?
En toch geef je er zoveel om dat je dit topic vind en dit even komt melden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:21 schreef Kaat38 het volgende:
Ik ben hier zo blij mee!![]()
![]()
Die schreeuwerige hysterische familie, brrrrrrrr............dat wordt hier gelijk weggezapt!
De Gay krantquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:16 schreef Rianne84 het volgende:
Wie wil de bruiloft van Debby dan nog sponsoren?
Ja precies wat een triest mens.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En toch geef je er zoveel om dat je dit topic vind en dit even komt melden.
nee volgens boulevard worden de kleinkinderen bedreigd.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:13 schreef Pisces29 het volgende:
Zouden ze er zelf geen zin meer in hebben?
Wel jammer...![]()
Dat is wel triest.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:52 schreef rtyu het volgende:
[..]
nee volgens boulevard worden de kleinkinderen bedreigd.
En volgens mij ook helemaal niet waar. Had RTL Boulevard op de achtergrond op staan maar volgens mij hebben de Pfaffs gewoon besloten dat het mooi is geweest in samenspraak met de producent.quote:
nou. albert zei dat hij had begrepen dat "sjaanieja"quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:35 schreef Cyan het volgende:
[..]
En volgens mij ook helemaal niet waar. Had RTL Boulevard op de achtergrond op staan maar volgens mij hebben de Pfaffs gewoon besloten dat het mooi is geweest in samenspraak met de producent.
Die waren toch al minder in de serie het afgelopen seizoen. En daarnaast kan je natuurlijk prima plannen wanneer er een camera in je huis is en wanneer niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Over die kinderen gesproken, het lijkt me als ouder ook wat om beginnende pubers (hoe oud is Shania? 11 jaar?) nog mee te slepen in een serieKleine kinderen oke, maar op die leeftijd moet het toch wat meer privé worden en ze kunnen zelf die keuze niet maken.
Kijkcijfers in NL waren best wel goed volgens mij.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:24 schreef Envoi het volgende:
Toch wel jammer, ik ga ze missen.![]()
Maar volgens mij kampten ze al een aantal seizoenen met dalende kijkcijfers. In Belgie zijn ze ook niet meer zo populair geloof ik. Geen wonder dat ze de stekker er dan uittrekken.
Klopt, maar in Belgie niet meer dacht ik. Misschien kan RTL het filmen overnemen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Kijkcijfers in NL waren best wel goed volgens mij.
het artikel is al bijna een half jaar oudquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
Jean-Marie Pfaff wil trainer worden van RBC
ROOSENDAAL - Als het aan de beroemdste doelman uit het Belgische voetbal ligt, wordt hij binnenkort trainer van een bescheiden clubje uit het Nederlands voetbal. Jean-Marie Pfaff wil RBC Roosendaal ,,naar een hoger plan'' tillen, zegt hij in BN/De Stem.
,,Het is voor mij vlakbij, hè,'' zegt de in het net over de grens gelegen Brasschaat woonachtige Pfaff maandagavond. ,,En ik heb de ambitie om terug te keren in het voetbal.''
Volgens de Brabantse krant is een groep geldschieters van RBC bereid de komst van Pfaff te betalen. Pfaff sprak vorig jaar al eens met RBC. De Belg had toen echter geen tijd vanwege zijn ambassadeursschap voor het WK-bid van België en Nederland. ,,Nu heb ik de handen weer vrij.''
http://www.ad.nl/ad/nl/15(...)RBC.dhtml?redirected
Allen bestaat rbc ok niet meer
Bron: shownieuws.tvquote:Pfaffs over 10 jaar terug op tv?
De Pfaffs hebben ook uit Nederland veel reacties gekregen op het stoppen van hun reallife soap, zo vertellen ze Shownieuws. Jean Marie gaat weer op banenjacht en heeft zelfs plannen om terug te keren in de voetballerij. “Lijkt me wel leuk om een club te trainen en misschien wel in Nederland”, aldus Jean Marie.
Carmen en Jean Marie hebben erg genoten van hun reallife soap, maar ze vinden het wel fijn dat ze nu weer volledige vrijheid hebben en geen rekening meer hoeven te houden met de agenda van de producent en de cameraploegen. Toch sluiten de Pfaffs een terugkeer op de buis niet uit. “Over 10 jaar, want dan zijn de jongetjes pubers. Dat moet toch weer iets moois opleveren he…”, aldus Carmen.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:17 schreef Oliver23 het volgende:
De hond van de familie Gooris (Angie) is deze week overleden
Tagliatelli met verse zalm gepost op 1 janquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit net ff die recepten van Carmen te bekijken, maar das wel echt kansloze rommel zeg
Doen, dat is leukquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb de neiging om ze een kaart te sturen, hoe erg is dat dan?
Gewoon doenquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb de neiging om ze een kaart te sturen, hoe erg is dat dan?
En we missen het allemaalquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:19 schreef oh-oh het volgende:
Bruce wordt vandaag 5 jaar
gepost op 20 jul
Vandaag staat er een kaarsje meer op de taart voor Bruce. Hij wordt namelijk 5 jaar. Dit belangrijk gebeuren gaat hij vieren met zijn familie en vriendjes. Proficiat Bruce!
ripquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:17 schreef Oliver23 het volgende:
De hond van de familie Gooris (Angie) is deze week overleden
Met wie gaat hij trouwen dan? Zijn vrouw of zijn vriend?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:18 schreef Mirjam30 het volgende:
Ik heb ook weer eens op de Internetpagina van de Pfaffs gekeken en daar lees je (nog) niets over het huwelijk van Debby en Nicolas. Wordt er uberhaupt nog getrouwd dit jaar???
Dacht dat ze in 2012 gingen trouwen...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:18 schreef Mirjam30 het volgende:
Ik heb ook weer eens op de Internetpagina van de Pfaffs gekeken en daar lees je (nog) niets over het huwelijk van Debby en Nicolas. Wordt er uberhaupt nog getrouwd dit jaar???
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:28 schreef sherezade het volgende:
dan heeft die nog even de tijd om uit de kast te komen
Nou, volgens mij klemt er een deur echt gigantischquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:28 schreef sherezade het volgende:
dan heeft die nog even de tijd om uit de kast te komen
Daar gaan de camera's en bladen volop staan. Debby zal echt haar aandacht wel krijgen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Wat zal Debby balen dat ze niet het stralende prinsesje is wat ze zo graag wilde, nu het niet meer uitgezonden wordtAl die aandacht ineens /10
Ja maar niet in een serie volledig uitgemetenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar gaan de camera's en bladen volop staan. Debby zal echt haar aandacht wel krijgen.
2 afleveringen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:37 schreef Envoi het volgende:
Nicolas doet mee aan Expeditie Robinson dat vanaf 1 september weer op tv is. Heb het programma ooit eens gevolgd toen het nog met onbekende Nederlanders was. Misschien toch maar weer eens gaan volgen deze keer.
Kijken of Nicolas het heeft overleefd.![]()
ze zullen hun huwelijk wel verkopen aan een zender zodat het live te volgen isquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar niet in een serie volledig uitgemeten
Nee, het was de bedoeling dat ze dit jaar zouden trouwen en ik dacht zelfs dat het in de zomer zou zijn, maar dat gaan ze niet meer redden.....quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:18 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dacht dat ze in 2012 gingen trouwen...
Dat moet haast wel ja, anders raakt den Debby in depressie dat ze haar prinsessenmoment mistquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:05 schreef sherezade het volgende:
[..]
ze zullen hun huwelijk wel verkopen aan een zender zodat het live te volgen is
Zou hij zijn verjaardagstaart nog aan gort hebben geslagen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |