Kijkcijfers in NL waren best wel goed volgens mij.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:24 schreef Envoi het volgende:
Toch wel jammer, ik ga ze missen.![]()
Maar volgens mij kampten ze al een aantal seizoenen met dalende kijkcijfers. In Belgie zijn ze ook niet meer zo populair geloof ik. Geen wonder dat ze de stekker er dan uittrekken.
Klopt, maar in Belgie niet meer dacht ik. Misschien kan RTL het filmen overnemen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Kijkcijfers in NL waren best wel goed volgens mij.
het artikel is al bijna een half jaar oudquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
Jean-Marie Pfaff wil trainer worden van RBC
ROOSENDAAL - Als het aan de beroemdste doelman uit het Belgische voetbal ligt, wordt hij binnenkort trainer van een bescheiden clubje uit het Nederlands voetbal. Jean-Marie Pfaff wil RBC Roosendaal ,,naar een hoger plan'' tillen, zegt hij in BN/De Stem.
,,Het is voor mij vlakbij, hè,'' zegt de in het net over de grens gelegen Brasschaat woonachtige Pfaff maandagavond. ,,En ik heb de ambitie om terug te keren in het voetbal.''
Volgens de Brabantse krant is een groep geldschieters van RBC bereid de komst van Pfaff te betalen. Pfaff sprak vorig jaar al eens met RBC. De Belg had toen echter geen tijd vanwege zijn ambassadeursschap voor het WK-bid van België en Nederland. ,,Nu heb ik de handen weer vrij.''
http://www.ad.nl/ad/nl/15(...)RBC.dhtml?redirected
Allen bestaat rbc ok niet meer
Bron: shownieuws.tvquote:Pfaffs over 10 jaar terug op tv?
De Pfaffs hebben ook uit Nederland veel reacties gekregen op het stoppen van hun reallife soap, zo vertellen ze Shownieuws. Jean Marie gaat weer op banenjacht en heeft zelfs plannen om terug te keren in de voetballerij. “Lijkt me wel leuk om een club te trainen en misschien wel in Nederland”, aldus Jean Marie.
Carmen en Jean Marie hebben erg genoten van hun reallife soap, maar ze vinden het wel fijn dat ze nu weer volledige vrijheid hebben en geen rekening meer hoeven te houden met de agenda van de producent en de cameraploegen. Toch sluiten de Pfaffs een terugkeer op de buis niet uit. “Over 10 jaar, want dan zijn de jongetjes pubers. Dat moet toch weer iets moois opleveren he…”, aldus Carmen.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:17 schreef Oliver23 het volgende:
De hond van de familie Gooris (Angie) is deze week overleden
Tagliatelli met verse zalm gepost op 1 janquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit net ff die recepten van Carmen te bekijken, maar das wel echt kansloze rommel zeg
Doen, dat is leukquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb de neiging om ze een kaart te sturen, hoe erg is dat dan?
Gewoon doenquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb de neiging om ze een kaart te sturen, hoe erg is dat dan?
En we missen het allemaalquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:19 schreef oh-oh het volgende:
Bruce wordt vandaag 5 jaar
gepost op 20 jul
Vandaag staat er een kaarsje meer op de taart voor Bruce. Hij wordt namelijk 5 jaar. Dit belangrijk gebeuren gaat hij vieren met zijn familie en vriendjes. Proficiat Bruce!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |