haha ja het valt mee inderdaad, ik had echt verwacht dat ze uit d'r plaat zou gaanquote:Op zondag 17 april 2011 20:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
dat dacht ik ook, maar die reactie valt me enigszins mee, en het is schijnbaar niet de 1e keer...
Nu je het zegt, idd, zo lijkt het welquote:Op zondag 17 april 2011 20:45 schreef Mirjam30 het volgende:
Wat ik me vorige week ook al afvroeg; Nicolas werkt nu (alleen 's avonds toch?) en Debby zou minder gaan werken, maar ik heb het idee dat hun kids nog steeds veel bij opa en oma zijn......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 april 2011 21:06 schreef amaranta het volgende:
mijn babyzoon had ook zo'n mooie pruikaahhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 17 april 2011 21:06 schreef amaranta het volgende:
mijn babyzoon had ook zo'n mooie pruikAh wat cute! Heeft de pruik ook vlechten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Het is een meisjespieten pruik.quote:Op zondag 17 april 2011 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah wat cute! Heeft de pruik ook vlechten?
Wat leuk, ik ken helemaal geen andere variant dan de gewone pietenpruik!quote:
Ze zal die wijsheid vast niet van haar grote broer hebbenquote:Op zondag 17 april 2011 21:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou. Gewoon een meid die weet wat ze wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |