quote:Nicolas van de Pfaffs is vennoot danscafé B52
donderdag 27 januari 2011 Ron Janssens runt samen met Nicolas Liébart (inzet) het danscafé B52. KRUIBEKE / BEVEREN - Nicolas Liébart, de bekende schoonzoon van Jean-Marie Pfaff en al lang werkloos, is zaakvoerder in een danscafé.
ADHESE - 3K - ban.thirdMede-uitbater Ron Jansssens van danscafé B52 is een jeugdvriend van Debby Pfaff. 'Debby en ik groeiden samen op in Brasschaat en zo is Nicolas een vriend geworden. Door een samenloop van omstandigheden zijn we nu samen deze zaak begonnen', zegt hij. 'Dit gebouw stond al een hele tijd leeg en nu hebben we het getransformeerd tot een danscafé. We zijn sinds 1 oktober open, en hebben ervoor gekozen dit niet bekend te maken in de pers. Ik vind het trouwens sterk dat dit in al die maanden niet uitgelekt is. Nicolas staat hier nochtans sinds het begin mee aan het roer. Nu VTM het fragment van De Pfaffs online gezet heeft, krijg ik plots de hele Vlaamse pers over de vloer. Ik weigerde om met een aantal sensatiekranten en boekskes te praten omdat ik vind dat Nicolas daar verkeerd afgeschilderd wordt. Iedereen die hem hier aan het werk gezien heeft, is het erover eens dat de echte Nicolas niet de Nicolas van op televisie is', zegt Janssens vastbesloten.
Volgens Ron Janssens is het heel druk in de weekends. 'Ik hou mijn hart vast voor komende zaterdag', zegt hij. 'Nu het geweten is dat Nicolas hier werkt, vrees ik dat de zaak te klein zal zijn.'
Media weer opzoeken.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
Jean-Marie en Carmen Pfaff opnieuw getrouwd
Jean-Marie Pfaff en zijn vrouw Carmen hebben elkaar zondag op de Belgische televisie opnieuw het ja-woord gegeven. Maar dat was niet van tevoren gepland...
Debby, Kelly en Lyndsey verrasten hun ouders die al veerig jaar getrouwd zijn in het tv-programma Villa Vanthilt. De drie zussen vonden samen met presentator Marcel Vanthilt dat het hoogtijd was dat Jean-Marie en Carmen elkaar opnieuw eeuwige tijd beloofden.
Jean-Marie en Carmen waren blij verrast en zeiden allebei met tranen in hun ogen opnieuw 'ja'. Ook de drie dochters hielden het niet droog...
Filmpje
http://www.een.be/program(...)carmen-eeuwige-trouw
Als die nog doorgaatquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:16 schreef Rianne84 het volgende:
Wie wil de bruiloft van Debby dan nog sponsoren?
En toch geef je er zoveel om dat je dit topic vind en dit even komt melden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:21 schreef Kaat38 het volgende:
Ik ben hier zo blij mee!![]()
![]()
Die schreeuwerige hysterische familie, brrrrrrrr............dat wordt hier gelijk weggezapt!
De Gay krantquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:16 schreef Rianne84 het volgende:
Wie wil de bruiloft van Debby dan nog sponsoren?
Ja precies wat een triest mens.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En toch geef je er zoveel om dat je dit topic vind en dit even komt melden.
nee volgens boulevard worden de kleinkinderen bedreigd.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:13 schreef Pisces29 het volgende:
Zouden ze er zelf geen zin meer in hebben?
Wel jammer...![]()
Dat is wel triest.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:52 schreef rtyu het volgende:
[..]
nee volgens boulevard worden de kleinkinderen bedreigd.
En volgens mij ook helemaal niet waar. Had RTL Boulevard op de achtergrond op staan maar volgens mij hebben de Pfaffs gewoon besloten dat het mooi is geweest in samenspraak met de producent.quote:
nou. albert zei dat hij had begrepen dat "sjaanieja"quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:35 schreef Cyan het volgende:
[..]
En volgens mij ook helemaal niet waar. Had RTL Boulevard op de achtergrond op staan maar volgens mij hebben de Pfaffs gewoon besloten dat het mooi is geweest in samenspraak met de producent.
Die waren toch al minder in de serie het afgelopen seizoen. En daarnaast kan je natuurlijk prima plannen wanneer er een camera in je huis is en wanneer niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Over die kinderen gesproken, het lijkt me als ouder ook wat om beginnende pubers (hoe oud is Shania? 11 jaar?) nog mee te slepen in een serieKleine kinderen oke, maar op die leeftijd moet het toch wat meer privé worden en ze kunnen zelf die keuze niet maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |