ripquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:17 schreef Oliver23 het volgende:
De hond van de familie Gooris (Angie) is deze week overleden
Met wie gaat hij trouwen dan? Zijn vrouw of zijn vriend?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:18 schreef Mirjam30 het volgende:
Ik heb ook weer eens op de Internetpagina van de Pfaffs gekeken en daar lees je (nog) niets over het huwelijk van Debby en Nicolas. Wordt er uberhaupt nog getrouwd dit jaar???
Dacht dat ze in 2012 gingen trouwen...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:18 schreef Mirjam30 het volgende:
Ik heb ook weer eens op de Internetpagina van de Pfaffs gekeken en daar lees je (nog) niets over het huwelijk van Debby en Nicolas. Wordt er uberhaupt nog getrouwd dit jaar???
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:28 schreef sherezade het volgende:
dan heeft die nog even de tijd om uit de kast te komen
Nou, volgens mij klemt er een deur echt gigantischquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:28 schreef sherezade het volgende:
dan heeft die nog even de tijd om uit de kast te komen
Daar gaan de camera's en bladen volop staan. Debby zal echt haar aandacht wel krijgen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Wat zal Debby balen dat ze niet het stralende prinsesje is wat ze zo graag wilde, nu het niet meer uitgezonden wordtAl die aandacht ineens /10
Ja maar niet in een serie volledig uitgemetenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar gaan de camera's en bladen volop staan. Debby zal echt haar aandacht wel krijgen.
2 afleveringen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:37 schreef Envoi het volgende:
Nicolas doet mee aan Expeditie Robinson dat vanaf 1 september weer op tv is. Heb het programma ooit eens gevolgd toen het nog met onbekende Nederlanders was. Misschien toch maar weer eens gaan volgen deze keer.
Kijken of Nicolas het heeft overleefd.![]()
ze zullen hun huwelijk wel verkopen aan een zender zodat het live te volgen isquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar niet in een serie volledig uitgemeten
Nee, het was de bedoeling dat ze dit jaar zouden trouwen en ik dacht zelfs dat het in de zomer zou zijn, maar dat gaan ze niet meer redden.....quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:18 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dacht dat ze in 2012 gingen trouwen...
Dat moet haast wel ja, anders raakt den Debby in depressie dat ze haar prinsessenmoment mistquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:05 schreef sherezade het volgende:
[..]
ze zullen hun huwelijk wel verkopen aan een zender zodat het live te volgen is
Zou hij zijn verjaardagstaart nog aan gort hebben geslagen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |