Ah dus tochquote:Op zondag 24 april 2011 21:22 schreef Mirjam30 het volgende:
Ze zijn er vroeg bij, in Belgie, met de seksuele voorlichting...
Ik heb ook geen idee, overal staat 'ergens in 2011'.quote:Op zondag 24 april 2011 21:14 schreef Mirjam30 het volgende:
Weet iemand wanneer Debby en Nicolas nou gingen trouwen? Dacht dat het in het voorjaar was, maar dat gaan ze niet meer redden..... Zomer misschien?
Vanaf volgende week zijn er films oid op RTL 4 op zondagavond.quote:Op zondag 24 april 2011 21:33 schreef Mirjam30 het volgende:
Waren dit soms de laatste afleveringen, vanwege die muziek met allerlei stukjes op het einde?
Ik vraag me meer af wáárom ze gaan trouwen....quote:Op zondag 24 april 2011 21:14 schreef Mirjam30 het volgende:
Weet iemand wanneer Debby en Nicolas nou gingen trouwen? Dacht dat het in het voorjaar was, maar dat gaan ze niet meer redden..... Zomer misschien?
Dan denkt iedereen dat Nicolas hetero isquote:Op maandag 25 april 2011 00:19 schreef Smikke het volgende:
Ik vraag me meer af
wáárom ze gaan trouwen....
Ik stond net klaar om te pm'en, je was me voorquote:
Wij tippen elkaar goedquote:Op donderdag 28 april 2011 22:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik stond net klaar om te pm'en, je was me voor
Verdomd, nu je het zegtquote:Op donderdag 28 april 2011 22:41 schreef oh-oh het volgende:
Amai zeg, wie past er nu op al die kindjes eigenlijk?
Was het eerste wat ik me afvroegquote:
Kan niet hequote:Op donderdag 28 april 2011 22:41 schreef oh-oh het volgende:
Amai zeg, wie past er nu op al die kindjes eigenlijk?
En waarom zijn wij niet allemaal in de studio?
Tom past alleen op kleine jongetjesquote:Op donderdag 28 april 2011 22:44 schreef Urquhart het volgende:
Ik denk Dion de personal trainer en huiskapper Tom
bronquote:Tanja Dexters en Nicolas Liébart in 'Expeditie Robinson'
Tanja Dexters, Nicolas Liébart en Nico Vandriessche (VJ Nico) nemen op dit moment ergens op een eiland deel aan 'Expeditie Robinson' voor BV's. Dat meldt de krant Het Laatste Nieuws. Ook de namen van Katherine Avgoustakis, Deborah Ostrega en Freddy De Kerpel circuleren. Een team BV's moet het opnemen tegen een ploeg van bekende Nederlanders.
In principe kan het voor de BV's alleen maar beter gaan dan vorig jaar, toen enkel ex-Miss België Tatiana Silva de finale kon bereiken. Leuk detail voor Nicolas: wie het spel wint, krijgt 10.000 euro. Toch wel exact het bedrag vanaf hetwelke de wederhelft van Debby Pfaff zich de moeite getroost om zijn bed uit te komen en aan de slag te gaan, weet u nog? (jv)
quote:Zakenpartner stapt uit Pfaffs-café: "Nicolas deed alsof ik personeel was"
Het café B-52 ijn Kruibeke werd een half jaar geleden opgericht door Nicolas Liébart, Debby Pfaff en goede vriend Ron Janssens. Maar nu stapt deze laatste uit de zaak. "Ze behandelden me niet gelijkwaardig", verzucht Janssens.
"Nicolas deed verdorie alsof ik voor hem werkte. Alsof hij de baas is en ik het personeel. Een deel van het personeel probeerde ons tegen elkaar op te zetten, maar ik was enkel nog goed genoeg om de problemen van anderen op te lossen. Onder andere daarom heb ik beslist om uit het café te stappen", vertelt Ron in Dag Allemaal.
Bij de Pfaffs zijn ze zich van geen kwaad bewust. "Ron wilde gewoon niet meer in het nachtleven werken", luidt hun verklaring. (lb)
14/06/11 16u38
Hier alleen al om zat ik te lollenquote:
Dat dacht ik toen ook, maar ja, het klopte al niet met het imago van Nicolasquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:11 schreef Starlie het volgende:
En ik maar denken dat Nicolas tot het personeel behoorde... althans zo kwam het in de afleveringen over. Dacht dat die vriend van hem eigenaar was en zoiets had van joh dan kom je toch bij mij werken als barman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |