Heb hem van mn schoonmoeder, die koopt alles in de aanbieding, dus ze zal hem wel uit een romelbak ergens gehaald hebben...quote:Op zondag 17 april 2011 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk, ik ken helemaal geen andere variant dan de gewone pietenpruik!
"The dog whisperer" heeft een serie op Nat Geo/Animal planet.quote:Op zondag 17 april 2011 21:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, die hondenitaliaan?
quote:Op zondag 17 april 2011 21:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, die hondenmexicaan
Idd, die opvoeding van Debby en Nicolas is totaal verkeerd. Je ziet dat ook terug in het gedrag van de kinderen. Liam en Keano zijn veruit de vervelendste en meest verwende van al de kleine kinderen.quote:Op maandag 18 april 2011 13:25 schreef Magnificat het volgende:
Was een leuke aflevering!
Alleen ik ergerde me groen en geel aan Debby. Denk pak Liam toch aan, even haren bijwerken en klaar. Van dit gemauw raakt dat kind ook geirriteerd.
In huize Gooris was het weer gezellig, Sam en Kelly gaan altijd zo leuk met de kids om.
En held Bruce; heb de zon zien kakken in de zee![]()
En helemaal de reactie van Carmen daar weer op!
Heb je helemaal gelijk in! Maar niet gek, tis gewoon negatieve aandacht. Omdat papa en mama veels te druk zijn met zichzelfquote:Idd, die opvoeding van Debby en Nicolas is totaal verkeerd. Je ziet dat ook terug in het gedrag van de kinderen. Liam en Keano zijn veruit de vervelendste en meest verwende van al de kleine kinderen.
zeker is het niet gek, Nicolas is in feite zelf nog een groot verwend kind dat te beroerd was om te werkenquote:Op maandag 18 april 2011 13:42 schreef Magnificat het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in! Maar niet gek, tis gewoon negatieve aandacht. Omdat papa en mama veels te druk zijn met zichzelf
Ja dat was ook al zoiets. Ipv dat ze eerst gaan informeren voor of de Wii voorradig is, voordat ze het Keano beloven en hem meenemen naar de winkelquote:ook dat de Wii, waarschijnlijk hadden ze dat kind beloofd dat hij die dag een Wii zou krijgen (is al een duur cadeau, zeker om zomaar te krijgen) dan vind ik het niet raar dat hij boos wordt omdat ze het juiste pakket niet hebben, wat kan dat hem nou schelen.
Ach is het alleen de opvoeding? Met 2 van die zonnestraaltjes als ouders krijg je vanzelf vrolijke kinderenquote:Op maandag 18 april 2011 13:28 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, die opvoeding van Debby en Nicolas is totaal verkeerd. Je ziet dat ook terug in het gedrag van de kinderen. Liam en Keano zijn veruit de vervelendste en meest verwende van al de kleine kinderen.
Het kan natuurlijk gebeuren (al was het niet erg slim), maar dan rij je toch naar een andere winkel denk ik dan?quote:Op maandag 18 april 2011 13:54 schreef Magnificat het volgende:
[..]
Ja dat was ook al zoiets. Ipv dat ze eerst gaan informeren voor of de Wii voorradig is, voordat ze het Keano beloven en hem meenemen naar de winkel
quote:Op maandag 18 april 2011 13:25 schreef Magnificat het volgende:
En held Bruce; heb de zon zien kakken in de zee![]()
Dat dacht ik idd ook, maar ik geloof dat ik met die kids sowieso liever niet naar een winkel ging en er zelf wel een was gaan halen en de kids en papa thuis gelaten hadquote:Op maandag 18 april 2011 14:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk gebeuren (al was het niet erg slim), maar dan rij je toch naar een andere winkel denk ik dan?
Wat vond je van Cesar? De standaard opmerking 'vaak ligt het aan de baas, ipv de hond' was hier wel héél erg van toepassingquote:Op maandag 18 april 2011 14:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat dacht ik idd ook, maar ik geloof dat ik met die kids sowieso liever niet naar een winkel ging en er zelf wel een was gaan halen en de kids en papa thuis gelaten had![]()
Godsamme wat zijn die kinderen ongekend brutaal zeg
Ik dacht nog 'bestel hem bij Bol.com, heb je hem morgen voor 4 uur in huis'quote:Op maandag 18 april 2011 14:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat dacht ik idd ook, maar ik geloof dat ik met die kids sowieso liever niet naar een winkel ging en er zelf wel een was gaan halen en de kids en papa thuis gelaten had![]()
Godsamme wat zijn die kinderen ongekend brutaal zeg
Als mijn kind zó brutaal zou reageren is de kans om een Wii te krijgen bij mij sowieso voor het komende jaar al verkeken.quote:Op maandag 18 april 2011 14:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht nog 'bestel hem bij Bol.com, heb je hem morgen voor 4 uur in huis'
Ze waren t zelf schuld in dit geval, ze beloven dat kind met veel bombarie zijn wii en dan blazen ze het weer af.quote:Op maandag 18 april 2011 14:35 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Als mijn kind zó brutaal zou reageren is de kans om een Wii te krijgen bij mij sowieso voor het komende jaar al verkeken.
Tja , dat ging echt nergens over, hoe kan die man nu iets zeggen over honden die hij een halve minuut voor zn neus geduwd krijgt in een hotel ergensquote:Op maandag 18 april 2011 14:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat vond je van Cesar? De standaard opmerking 'vaak ligt het aan de baas, ipv de hond' was hier wel héél erg van toepassingEn daarna nog wenen ook
![]()
Ja dat was een domme actie van die ouders, dat is waar. Maar dan nog zou ik zo'n brutale reactie echt niet accepteren. 't zal wel vaker voorkomen in zijn leven dat iets niet loopt zoals ie gehoopt had dus zou ik toch wel even duidelijk maken dat een dergelijke reactie niet wordt getolereerd.quote:Op maandag 18 april 2011 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze waren t zelf schuld in dit geval, ze beloven dat kind met veel bombarie zijn wii en dan blazen ze het weer af.
Maar goed, dat ie dan tot in bed aan toe erom ligt te zanikken, ik had m ook niet gelijk de dag dr na alweer geregeld geloof ik, maar ik had die hele wii toestand kompleet anders aangepakt ook
Oh ik heb ook geen kinderen maar ik weet zeker dat die van mij niet zo zouden wordenquote:Op maandag 18 april 2011 14:43 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja dat was een domme actie van die ouders, dat is waar. Maar dan nog zou ik zo'n brutale reactie echt niet accepteren. 't zal wel vaker voorkomen in zijn leven dat iets niet loopt zoals ie gehoopt had dus zou ik toch wel even duidelijk maken dat een dergelijke reactie niet wordt getolereerd.
Sprak Spees_Eend die zelf geen kinderen heeft vanaf de zijlijn
Misschien hebben ze eerst een paar afleveringen van de Pfaffs laten zienquote:Op maandag 18 april 2011 14:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tja , dat ging echt nergens over, hoe kan die man nu iets zeggen over honden die hij een halve minuut voor zn neus geduwd krijgt in een hotel ergens![]()
En hoe groot is de kans dat Carmen daadwerkelijk ook maar iets anders gaat doen met die beesten?
quote:Op maandag 18 april 2011 14:59 schreef oh-oh het volgende:
ik geloof dat mijn vader me ter plekke kaalgeschoren had ,wist ie zeker dat ik t nooit meer zou doen.
Ja dat is zo, maar zo'n hondje wat om alles loopt te zenuwen + een baasje die emokip speelt = vaak wel een optelsomquote:Op maandag 18 april 2011 14:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tja , dat ging echt nergens over, hoe kan die man nu iets zeggen over honden die hij een halve minuut voor zn neus geduwd krijgt in een hotel ergens![]()
En hoe groot is de kans dat Carmen daadwerkelijk ook maar iets anders gaat doen met die beesten?
maar die brutale reactie hebben ze zelf in de hand gewerktquote:Op maandag 18 april 2011 14:43 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja dat was een domme actie van die ouders, dat is waar. Maar dan nog zou ik zo'n brutale reactie echt niet accepteren. 't zal wel vaker voorkomen in zijn leven dat iets niet loopt zoals ie gehoopt had dus zou ik toch wel even duidelijk maken dat een dergelijke reactie niet wordt getolereerd.
Sprak Spees_Eend die zelf geen kinderen heeft vanaf de zijlijn
Ja maar élk kind krijgt wel eens zo'n bui hoorquote:Op maandag 18 april 2011 17:09 schreef roos85 het volgende:
beetje welopgevoed kind zou heus wel begrijpen dat niet alles naar zijn zin kan gaan.
On the naughty-chairquote:Op maandag 18 april 2011 17:09 schreef roos85 het volgende:
nu ze met de hondjes naar Cesar zijn geweest wordt het tijd voor Supernanny JoJo
zekerquote:Op maandag 18 april 2011 17:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar élk kind krijgt wel eens zo'n bui hoor
ja daar zou ik ook kriegel van worden, en dan nog zo'n nitwit als vader, arme kidsquote:Op maandag 18 april 2011 17:15 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens zou ik ook in depressie schieten als ik zo'n moeder had, die 24/7 met een bakkes op onweer staatEn nu dan weer mét bril waardoor ze er nog depressiever uitziet
Ja, dat maakt het 10 keer zo ergquote:Op maandag 18 april 2011 17:15 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens zou ik ook in depressie schieten als ik zo'n moeder had, die 24/7 met een bakkes op onweer staatEn nu dan weer mét bril waardoor ze er nog depressiever uitziet
staan ze weer op YT?quote:Op maandag 18 april 2011 17:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben alvast vooruit aan het kijken op YT
Ik moest meteen hier aan denkenquote:Op maandag 18 april 2011 17:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
"Bruce, you can't sing about a sun and poop, 5 minutes on the naughty chair!"
quote:Op maandag 18 april 2011 17:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moest meteen hier aan denken
[ afbeelding ]
oh dat stuk had ik gemist, dan snap ik die grote mond wel beterquote:Op maandag 18 april 2011 17:40 schreef Cyan het volgende:
Hij kreeg niet zomaar een Wii maar had geld gekregen voor zijn verjaardag en gespaard om er eentje te kopen. Vervolgens beloven ze hem om die dag een Wii te gaan kopen dus hij verheugd zich daarop.
dat ja.quote:Dan blijkt de Wii uitverkocht te zijn in een speciaal pakket. Zo'n kind boeit een voordelig pakket niet maar die wil gewoon zijn Wii kopen. En of daar nu 1 of 3 spellen bij zitten maakt hem niet uit.
Ik snap ook niet waarom er dan geen Wii mag komen zonder 3 spellen.quote:Op maandag 18 april 2011 17:40 schreef Cyan het volgende:
Dan blijkt de Wii uitverkocht te zijn in een speciaal pakket. Zo'n kind boeit een voordelig pakket niet maar die wil gewoon zijn Wii kopen. En of daar nu 1 of 3 spellen bij zitten maakt hem niet uit.
dat pakket was een speciale aanbieding, dus voordeliger dus madam wilde perse dat pakketquote:Op maandag 18 april 2011 17:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom er dan geen Wii mag komen zonder 3 spellen.
Of Debby dacht dat er dan geen geld was voor ook maar 1 spel, dus moest het wel het pakket met 3 worden?
Idd. Debby wilde dat pakket om dat daar een stuur bij zat samen met 3 spellen en een controller. Maar ja dat zegt zo'n kind niets. Die wil gewoon zijn Wii hebben nadat ze eindelijk hun belofte nakwamen om er eentje te gaan kopen.quote:Op maandag 18 april 2011 17:56 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat pakket was een speciale aanbieding, dus voordeliger dus madam wilde perse dat pakket
Misschien was dat wel de gedachte maar zo werd het niet aan hem uitgelegd. Als ze tegen hem hadden gezegd dat als hij nog eventjes kon wachten omdat hij dan een Wii met spelletjes zou kunnen kopen i.p.v. een Wii zonder spelletjes (waarvoor hij dan weer zou moeten sparen) zou hij misschien niet zo teleurgesteld zijn geweest.quote:Op maandag 18 april 2011 18:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ja oke, maar als er met het verjaardagsgeld precies een Wii gekocht kan worden, en geen spel, dan heeft hij een Wii zonder te kunnen spelen, was dat niet de gedachte?
Als het puur het stuur en de accessoires was, dan is het wel jammerlijk ja
Ah dus tochquote:Op zondag 24 april 2011 21:22 schreef Mirjam30 het volgende:
Ze zijn er vroeg bij, in Belgie, met de seksuele voorlichting...
Ik heb ook geen idee, overal staat 'ergens in 2011'.quote:Op zondag 24 april 2011 21:14 schreef Mirjam30 het volgende:
Weet iemand wanneer Debby en Nicolas nou gingen trouwen? Dacht dat het in het voorjaar was, maar dat gaan ze niet meer redden..... Zomer misschien?
Vanaf volgende week zijn er films oid op RTL 4 op zondagavond.quote:Op zondag 24 april 2011 21:33 schreef Mirjam30 het volgende:
Waren dit soms de laatste afleveringen, vanwege die muziek met allerlei stukjes op het einde?
Ik vraag me meer af wáárom ze gaan trouwen....quote:Op zondag 24 april 2011 21:14 schreef Mirjam30 het volgende:
Weet iemand wanneer Debby en Nicolas nou gingen trouwen? Dacht dat het in het voorjaar was, maar dat gaan ze niet meer redden..... Zomer misschien?
Dan denkt iedereen dat Nicolas hetero isquote:Op maandag 25 april 2011 00:19 schreef Smikke het volgende:
Ik vraag me meer af
wáárom ze gaan trouwen....
Ik stond net klaar om te pm'en, je was me voorquote:
Wij tippen elkaar goedquote:Op donderdag 28 april 2011 22:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik stond net klaar om te pm'en, je was me voor
Verdomd, nu je het zegtquote:Op donderdag 28 april 2011 22:41 schreef oh-oh het volgende:
Amai zeg, wie past er nu op al die kindjes eigenlijk?
Was het eerste wat ik me afvroegquote:
Kan niet hequote:Op donderdag 28 april 2011 22:41 schreef oh-oh het volgende:
Amai zeg, wie past er nu op al die kindjes eigenlijk?
En waarom zijn wij niet allemaal in de studio?
Tom past alleen op kleine jongetjesquote:Op donderdag 28 april 2011 22:44 schreef Urquhart het volgende:
Ik denk Dion de personal trainer en huiskapper Tom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |