Oepsquote:
Zit dat ook in NL?quote:Op zondag 17 april 2011 20:15 schreef amaranta het volgende:
Kvik is een el cheapo, ikealike, keukenzaak.
quote:Op zondag 17 april 2011 20:15 schreef oh-oh het volgende:
Waarom heeft Debby altijd van die gore uitbraken bij dr lip?
breda en den bosch in ieder geval... (www.kvik.nl) die keuken in dat programma lijkt op de manoquote:
Ja, mag hopen dat het 1dagskrullen zijn en niet een permanentje ofzoquote:Op zondag 17 april 2011 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Fay krijgt krullen, wat kan Lindsey toch ook lekker tutten met dat kind
dat laatste zou me niks verbazenquote:Op zondag 17 april 2011 20:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, mag hopen dat het 1dagskrullen zijn en niet een permanentje ofzo
Wij gaan daar voor onze nieuwe keuken. Alleen ik wil de witte matte mano, en mijn man de bruine mano.... maargoed, das offtopicquote:Op zondag 17 april 2011 20:22 schreef Mirjam30 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 17 april 2011 20:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
breda en den bosch in ieder geval... (www.kvik.nl) die keuken in dat programma lijkt op de mano
En in het mooie Barendrecht! (daar woon ik dus)
witte keukens zijn veel mooierquote:Op zondag 17 april 2011 20:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wij gaan daar voor onze nieuwe keuken. Alleen ik wil de witte matte mano, en mijn man de bruine mano.... maargoed, das offtopic
Topic titel aanpassen dusquote:Op zondag 17 april 2011 20:25 schreef roos85 het volgende:
Het staat zelfs in de krant dat Nicolas werkt
ik vind Lyndsey meer op Jean Marie lijkenquote:Op zondag 17 april 2011 20:28 schreef JaneDoe het volgende:
lyndsey lijkt eerder op de zus dan de dochter van carmen
Dit zijn toch ook geen echte krullen? Dit is gedaan met de (jaren '80) wafeltang van huisvriend/kapper Tom....quote:Op zondag 17 april 2011 20:31 schreef amaranta het volgende:
En tanti titi, of wat haar bijnaam ook moge zijn, heeft echte krullen.
Fay heeft gewoon een uitgezakt kutkapsel.
[ afbeelding ]
Hoezo?quote:
Dit noem ik ook geen krullen, een echte krul is rond, dit is wafelquote:Op zondag 17 april 2011 20:31 schreef amaranta het volgende:
En tanti titi, of wat haar bijnaam ook moge zijn, heeft echte krullen.
Fay heeft gewoon een uitgezakt kutkapsel.
[ afbeelding ]
Meer krullen dan wat Fay had. Fay had namelijk helemaal geen krullen, maar gewoon uitgeborstelde haren ofzo.quote:Op zondag 17 april 2011 20:33 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Dit zijn toch ook geen echte krullen? Dit is gedaan met de (jaren '80) wafeltang van huisvriend/kapper Tom....
Ik vond het wel mooi zo bij Fay, van die neppe krullen voor een kind zo klein, pleasequote:Op zondag 17 april 2011 20:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Meer krullen dan wat Fay had. Fay had namelijk helemaal geen krullen, maar gewoon uitgeborstelde haren ofzo.
quote:Op zondag 17 april 2011 20:36 schreef amaranta het volgende:
Is het heel erg dat ik hoop dat Bruce gewoon enorm hard van die tafel valt?
neequote:Op zondag 17 april 2011 20:36 schreef amaranta het volgende:
Is het heel erg dat ik hoop dat Bruce gewoon enorm hard van die tafel valt?
Afgrijselijk, maar Fayke wilde krullen.quote:Op zondag 17 april 2011 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond het wel mooi zo bij Fay, van die neppe krullen voor een kind zo klein, please
Eens!quote:Op zondag 17 april 2011 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond het wel mooi zo bij Fay, van die neppe krullen voor een kind zo klein, please
Ik wil ook zo'n huis met lap grondquote:Op zondag 17 april 2011 20:38 schreef amaranta het volgende:
Ik wil ook vliegtuigjes schieten met mijn gezin.
Ach ze slapen toch ook vaak bij elkaar in bedquote:Op zondag 17 april 2011 20:45 schreef amaranta het volgende:
Zo maken wij dat weer goed!
Zie je ineens die kinderen elkaar .....
Tja Lindsey kleedt Fay ook exact als zichzelf, geen kinderkleding maar dameskleding, en nu dan ook het haarquote:Op zondag 17 april 2011 20:44 schreef amaranta het volgende:
Oh als Fayke dat had gedaan, hadden we 7 dagen nationale rouw gehad.
Nope, dit is belangrijkerquote:Op zondag 17 april 2011 20:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Aanvullen dat het ook in de krant staat dat nicolqs van zijn gat is opgestaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |