Wie is Emimich?quote:Op zondag 17 april 2011 00:55 schreef luckass het volgende:
Kaste. Beetje dik doen totdat men erachter kwam hoe opperbaas Emimich eigenlijk echt was
.
quote:
Ik kon mijn ogen en oren niet meer geloven toen ik dit zag langskomen, ik dacht dit is een mooie droom, ik kreeg me er toch een adrealine Kick van zeg, was wel effe jaloers op de Mcn dat hij zo,n kicken trein mocht rijden. Kwam op 25 april te Venlo op het grensbaanvak voorbij uiteraard in 2009 en niet in het jaar 0. Man man man wat een combinatie zegquote:Op zondag 17 april 2011 01:03 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
AH DAAR IS DE RUZIE GORE LUL, wie is hier nou probleem??? ik kan hem nie want hij was hier nocj nie toen ik gluur dan is mijn fout??? opbokke vuilerd
quote:Op zondag 17 april 2011 01:05 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik kon mijn ogen en oren niet meer geloven toen ik dit zag langskomen, ik dacht dit is een mooie droom, ik kreeg me er toch een adrealine Kick van zeg, was wel effe jaloers op de Mcn dat hij zo,n kicken trein mocht rijden. Kwam op 25 april te Venlo op het grensbaanvak voorbij uiteraard in 2009 en niet in het jaar 0. Man man man wat een combinatie zeg
In KLB was het volgens bowa ongeveer hetzelfde, waarna hij de vrijheid nam om vaste users in dit systeem te verwerken wat uiteindelijk een soort KLB-user-ranglijst moest voorstellen. Uiterst geslaagd en ludiek, maar eenmalig.quote:* Brahmanen, de priesterlijke en geleerde klasse;
* Kshatriya's, de strijders en de heersers;
* Vaishya's, de landbouwers en de handelaars;
* Shudra's, de burgers en arbeiders.
ouwe emielquote:Op zondag 17 april 2011 01:19 schreef Nikmans het volgende:
Om het verhaal 'Emimich' te begrijpen moeten we beginnen bij de_boswachter.
De_boswachter (afgekort bowa) was vroeger namelijk een kwaliteitsuser, nu nog altijd wel maar hij post een heel stuk minder, verder was bowa geestelijk vader van de KLB-kaste.
In India ziet een kaste-systeem er zo uit:
[..]
In KLB was het volgens bowa ongeveer hetzelfde, waarna hij de vrijheid nam om vaste users in dit systeem te verwerken wat uiteindelijk een soort KLB-user-ranglijst moest voorstellen. Uiterst geslaagd en ludiek, maar eenmalig.
Enter Emimich, een user die zich vooral onderscheidde door geleerde taal en stoer bazen-gedrag, zich uitend in posts doorspekt met hoogdravend taalgebruik waarin veelal neerbuigend werd gedaan over mensen en een onverkapt gevoel van superioriteit uit sprak.
Emimich vond dat hij bowa's kastesysteem best kon plunderen en er zelf een soort terugkerend fenomeen van kon maken, met maandelijkse (denk ik) updates tot gevolg, na een tijdje begon hij overal verwijzingen naar de KLB-kaste te plaatsen (waarin hijzelf natuurlijk in kaste nummer 1 stond), zette iets over de KLB-kaste in zijn sig en ondertitel en werd zo uiteindelijk 'du man van du kaste' zoals hij het zelf omschreef.
Lang verhaal kort, Emimich is uiteindelijk door een speurende FOK!ker (hij had een hele blog geschreven over het proces maar ik kan hem niet meer vinden) ontmaskerd als een schakende brilnerd en heeft nooit meer iets van zich laten horen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 april 2011 01:19 schreef Nikmans het volgende:
De_boswachter (afgekort bowa) was vroeger namelijk een kwaliteitsuser, nu nog altijd wel maar hij post een heel stuk minder, verder was bowa geestelijk vader van de KLB-kaste.
[..]
In KLB was het volgens bowa ongeveer hetzelfde, waarna hij de vrijheid nam om vaste users in dit systeem te verwerken wat uiteindelijk een soort KLB-user-ranglijst moest voorstellen. Uiterst geslaagd en ludiek, maar eenmalig.
Enter Emimich, een user die zich vooral onderscheidde door geleerde taal en stoer bazen-gedrag, zich uitend in posts doorspekt met hoogdravend taalgebruik waarin veelal neerbuigend werd gedaan over mensen en een onverkapt gevoel van superioriteit uit sprak.
Emimich vond dat hij bowa's kastesysteem best kon plunderen en er zelf een soort terugkerend fenomeen van kon maken, met maandelijkse (denk ik) updates tot gevolg, na een tijdje begon hij overal verwijzingen naar de KLB-kaste te plaatsen (waarin hijzelf natuurlijk in kaste nummer 1 stond), zette iets over de KLB-kaste in zijn sig en ondertitel en werd zo uiteindelijk 'du man van du kaste' zoals hij het zelf omschreef.
Lang verhaal kort, Emimich is uiteindelijk door een speurende FOK!ker (hij had een hele blog geschreven over het proces maar ik kan hem niet meer vinden) ontmaskerd als een schakende brilnerd en heeft nooit meer iets van zich laten horen.
[ afbeelding ]
Wat niet?quote:Op zondag 17 april 2011 01:30 schreef Ofyles2 het volgende:
@Nikmans: Wat is er verkeerd aan hobbyschakers?
* Ofyles2 zich opwerpt...
aan de manier waarop hij praatte kon je al zien dat t gewoon een nerdje was die pretendeerde wat te zijnquote:Op zondag 17 april 2011 01:36 schreef Nikmans het volgende:
Niets, helemaal niets. Ik vind schaak een prachtig spel, maar Emimich voldeed net iets te goed aan het stereotype puisterige brilnerd stereotype én dan ook nog schaken. Plus op dat bekende plaatje heeft ie juist een schaaktrofee gewonnen dus het is wel handig om te melden
KLB Kaste 2011quote:Op zondag 17 april 2011 01:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
ik weet niet waar die staat maar als ik er niet in sta is t geen kaste
php manquote:
the fuckquote:
is ook allemaal 1 pot natquote:Op zondag 17 april 2011 01:44 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ohja inderdaad, ik haal die kneuzen altijd door elkaar
bloemetje van jouw was wel medelevend manquote:
Dit ja, vertel het verhaal Buffalo-Soldier! Ik luister als een lief lammetje :$ :$:$:$quote:Op zondag 17 april 2011 01:56 schreef Nikmans het volgende:
Wat was nou eigenlijk met noorsbloed? Ik heb na 3 topics ofzo die hele SC gelaten voor wat het was dus ik heb dat allemaal gemist
noorsblode had uiteindelijk zon beetje heel fok minimaal 3 maanden bezig gehouden over zn vriendin mirthe ofzoquote:Op zondag 17 april 2011 01:56 schreef Nikmans het volgende:
Wat was nou eigenlijk met noorsbloed? Ik heb na 3 topics ofzo die hele SC gelaten voor wat het was dus ik heb dat allemaal gemist
ik heb t beetje beknopt uit de doeken gedaanquote:Op zondag 17 april 2011 01:58 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Dit ja, vertel het verhaal Buffalo-Soldier! Ik luister als een lief lammetje :$ :$:$:$
Waarom doet iemand zoietsquote:Op zondag 17 april 2011 01:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
noorsblode had uiteindelijk zon beetje heel fok minimaal 3 maanden bezig gehouden over zn vriendin mirthe ofzo? die zogenaamd op de intensive care lag en zeldzame ziekte had bla bla en toen had gers nog een bloemetje gestuurd, en er waren zelfs geldinzamelactie's
en uitiendelijk bleek alles 1 grote hoax te zijn
![]()
daar kwam t ongeveer op neer geloof ik
ze lag in coma toch? En ze had het toch uitgemaakt toen ze het wist?quote:Op zondag 17 april 2011 01:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
noorsblode had uiteindelijk zon beetje heel fok minimaal 3 maanden bezig gehouden over zn vriendin mirthe ofzo? die zogenaamd op de intensive care lag en zeldzame ziekte had bla bla en toen had gers nog een bloemetje gestuurd, en er waren zelfs geldinzamelactie's
![]()
hij zei dat t begon als een grap en dat t daarna allemaal beetje uit de hand was gelopenquote:Op zondag 17 april 2011 02:01 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Waarom doet iemand zoiets
Chronische aandachtshoer ofzo
zogenaamd wel jaquote:Op zondag 17 april 2011 02:02 schreef luckass het volgende:
[..]
ze lag in coma toch? En ze had het toch uitgemaakt toen ze het wist?
klb is die shit manquote:
nostalgietopic manquote:Op zondag 17 april 2011 02:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Dit is het KLB topic waar we oude koeien uit de sloot halen en ze gaan uitleggen aan mensen die het niet hebben meegekregen?
Is dat indianenforum gedoe iets van ONZ ofzoquote:Op zondag 17 april 2011 02:47 schreef gamezz het volgende:
[..]
Indianensympathisanten, de categorie die boven alle andere categorieën staat.
Nee hoezo?quote:Op zondag 17 april 2011 02:48 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Is dat indianenforum gedoe iets van ONZ ofzo
dagdagquote:Op zondag 17 april 2011 03:00 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
KLB kaste juni (kurk droog, dagdag)
dit is die kaste![]()
zoveel kwaliteitsusers in een paar zinnen
ik heb nog steeds 2400 dagdag puntenquote:Op zondag 17 april 2011 03:08 schreef Nikmans het volgende:
[..]
dagdag
Ik mis die baas, mijn favoriete KLB'er
meetwedstrijd om wie de grootste klb-piemel heeftquote:Op zondag 17 april 2011 01:15 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
nieuwe klb kaste?
ohwww shit wat is dit
Voor de liefhebber heb ik dat blog nog ergens staan...quote:Op zondag 17 april 2011 01:19 schreef Nikmans het volgende:
[ afbeelding ]
Niet helemaal waar, Emimich is teruggekomen op fok onder een adnere naam, ik met een mn toenmalige partner in crime (stevenmac) zijn er toen nog achtergekomen, maar er is censuur gepleegd door yvonne en helaas hebben wij nooit mogen vertellen onder welke naam hij terug is gekomenquote:Op zondag 17 april 2011 01:19 schreef Nikmans het volgende:
behalve deze dan, maar toen was ik nog een rookiequote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:42 schreef de_boswachter het volgende:
Doordat Postmortum zojuist een maandban heeft gekregen zie ik hem niet snel op niveau terugkeren: Er zijn zojuist 2 promoties uitgedeeld en 1 degradatie (Postmortum). Lakitu is aan lijst toegevoegd.
Kaste 1 (Topnotch): de_boswachter, RickoKun, de_ananas, Lyzio
Kaste 2 (Geboren leiders): Reetveter, behangplakker, Herald, Glucksafer, Tuvai.net, zoalshetis
Kaste 3 (Hardwerkend volk, kans op promotie): Ezechielk, behangplakker, Repeat, koploperkopper, jordeeeh, rightturn, ikwilookwatzeggen, chiren, Emimich, Lakitu
Kaste 4 (Net-niet-sloebers): Postmortum, nattermann, leolinedance, dubidub
Kaste 5 (Sloebers): jarno, afcajos, slindenau, Agiath
Galenus, maar die is toch supersnel ontmaskerd en weer opgerot?quote:Op zondag 17 april 2011 10:47 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, Emimich is teruggekomen op fok onder een adnere naam, ik met een mn toenmalige partner in crime (stevenmac) zijn er toen nog achtergekomen, maar er is censuur gepleegd door yvonne en helaas hebben wij nooit mogen vertellen onder welke naam hij terug is gekomen
Posten bittequote:Op zondag 17 april 2011 10:42 schreef Parietale_kwab het volgende:
[..]
Voor de liefhebber heb ik dat blog nog ergens staan...
Linkje naar blog?quote:Op zondag 17 april 2011 10:42 schreef Parietale_kwab het volgende:
[..]
restecpquote:Op zondag 17 april 2011 12:56 schreef Agiath het volgende:
Ik sta er niet meer bij, misschien heb toch een leven gekregen
Geslaagde actie lijkt me.quote:Op zondag 17 april 2011 01:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
![]()
Omg ik sta zelfs nog in kaste 1 terwijl ik al 2 jaar geen bazentopics meer maak. Fijn dat ik niet vergeten ben:$:$:$:$:$:4quote:
definitie van kaste niet kennenquote:Op zondag 17 april 2011 12:58 schreef afcajos het volgende:
[..]
Omg ik sta zelfs nog in kaste 1 terwijl ik al 2 jaar geen bazentopics meer maak. Fijn dat ik niet vergeten ben:$:$:$:$:$:4
wat een inteelt kaste trouwensquote:Kaste 1 : Rickokun, 9611Niels, Penisbaard, Broder, chroestjov, Skylark, afcajos, Rectum, Biefstuk, Chrizz2k, Bomil, HSG-BOMBER
Kaste 2 : o.us, GGMM, [KLB SC, behalve Lamon.], Splutje, CaptainCookie, Ludosanders, Dimens, ecktebaas, Stevenmac26, Opa_Bakkebaard, Trannellius, Drinky, Adelante, fairytalessuck
Kaste 3 : Braddie, ManianMan, Biogarde, Schalks., Nikmans, Mr_Cooper, sciter
Kaste 4 : swarmahoer, kutkabouter, Netsplitter, leeell, geludistechnicus, amenth, Socios
Kaste 5 : Juicyhil, Maanvis, Goodluck_charm, Taartjeh, Phantomesse, linpunt, MYV
Beginners die op de nieuwe kaste afgeven omdat ze niet genoemd zijn.quote:Op zondag 17 april 2011 12:59 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
definitie van kaste niet kennen
[..]
wat een inteelt kaste trouwens
jezelf in de kaste 1 zettenquote:Op zondag 17 april 2011 13:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Beginners die op de nieuwe kaste afgeven omdat ze niet genoemd zijn.![]()
Denken dat ik de enige ben die de kaste heeft verzonnen.quote:Op zondag 17 april 2011 13:04 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
jezelf in de kaste 1 zetten![]()
mensen erin zetten die hier bijna niet komen
überhaupt mensen in een kaste zetten
alle klbitches erin zetten in de hoop op een date
Legendes erin zetten die momenteel niet eens posten en de rest van het jaar waarschijnlijk ook nietquote:Op zondag 17 april 2011 13:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Denken dat ik de enige ben die de kaste heeft verzonnen.
Legendes niet waarderen, omdat je zelf een baggeruser bent die na 1 dag alweer vergeten is..
Niet snappen dat kaste 5 de kankerkaste is, waar niemand in wil staan.
Daarom zijn het ook legendes hè, ezel.quote:Op zondag 17 april 2011 13:07 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Legendes erin zetten die momenteel niet eens posten en de rest van het jaar waarschijnlijk ook niet
hoe kunnen ze dan in een kaste staan als ze dood zijnquote:Op zondag 17 april 2011 13:07 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Daarom zijn het ook legendes hè, ezel..
De jaloezie druipt er vanaf.quote:Op zondag 17 april 2011 13:09 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
hoe kunnen ze dan in een kaste staan als ze dood zijn
oftewel geilen op de oldschool klb'ers
de kaste is mu allesquote:Op zondag 17 april 2011 13:28 schreef CaptainCookie het volgende:
Al die kadavers hier die de kaste serieus nemen.
Wat was zijn naam ook alweerquote:Op zondag 17 april 2011 10:47 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, Emimich is teruggekomen op fok onder een adnere naam, ik met een mn toenmalige partner in crime (stevenmac) zijn er toen nog achtergekomen, maar er is censuur gepleegd door yvonne en helaas hebben wij nooit mogen vertellen onder welke naam hij terug is gekomen
quote:Op zondag 17 april 2011 11:32 schreef Lakitu het volgende:
Elke kaste waar ik niet op 1 sta klopt niet hoor
quote:
Zit die jongen niet zo uit de kast te lokkenquote:Op maandag 18 april 2011 01:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
HAHA TS PROBER|ERT UIT DE KASTT TE KOMMEN <LOLXZ EINXZ!!!
idd jij hoort er bijquote:Op maandag 18 april 2011 09:57 schreef hakunamatafaka het volgende:
Waarom sta ik er niet bij? Ben actiever dan ooit tevoren met het maken van bazentopics. Jullie kunnen niet meer om mij heen.
Corrupte bende.
Nieuwkomer met vrij eenzijdige topics, niet echt kastewaardig.quote:Op maandag 18 april 2011 09:57 schreef hakunamatafaka het volgende:
Waarom sta ik er niet bij? Ben actiever dan ooit tevoren met het maken van bazentopics. Jullie kunnen niet meer om mij heen.
Corrupte bende.
Moest lachen omdat kutusers + nog nooit van gehoordquote:Op maandag 18 april 2011 11:16 schreef vanBinsberge het volgende:
Buitendam+Gary_Oak+vanBinsberge+MichaelScott moeten ook in kaste 1 kreeg ik net door via mijn oortje
wat een tegenstrijdigheid trouwens, je vindt ze kutusers, maar tegelijk nooit van gehoordquote:Op maandag 18 april 2011 11:16 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Moest altijd lachen omdat tv typetjes!
Nee, ik vind een paar users kut, en van bijv michael of zo heb ik nog nooit gehoord.quote:Op maandag 18 april 2011 11:18 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
wat een tegenstrijdigheid trouwens, je vindt ze kutusers, maar tegelijk nooit van gehoord
MichaelScottquote:Op maandag 18 april 2011 11:19 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nee, ik vind een paar users kut, en van bijv michael of zo heb ik nog nooit gehoord.
Eenzijdig? Wat is dit voor dicatuur? je mocht mij op voorhand al niet, enkel negatieve reacties. Ik hang mijn oren liever naar de publieke opinie. Btw zijn de users niet gegrond, is geen objectief beeld , en heb nog nooit een bazen topic van jou gezien. Lurk hier al een jaar of 2/3. Dat Rickokun erbij staat snap ik.quote:Op maandag 18 april 2011 11:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nieuwkomer met vrij eenzijdige topics, niet echt kastewaardig.. Verder zijn je reacties ook niet opmerkelijk.
.
HSG mag niemand en niemand mag hem mattiequote:Op maandag 18 april 2011 11:27 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Eenzijdig? Wat is dit voor dicatuur? je mocht mij op voorhand al niet, enkel negatieve reacties. Ik hang mijn oren liever naar de publieke opinie. Btw zijn de namen niet gegrond, en heb nog nooit een bazen topic van jou gezien. en ik lurk hier al een jaar of 2/3. Dat Rickokun erbij staat snap ik.
Ik mocht je inderdaad niet na het openen van je eerste matige topic. Goed gezien. En aangezien er ook geen verandering in zit kom je niet eens in de kankerkaste.quote:Op maandag 18 april 2011 11:27 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Eenzijdig? Wat is dit voor dicatuur? je mocht mij op voorhand al niet, enkel negatieve reacties. Ik hang mijn oren liever naar de publieke opinie. Btw zijn de users niet gegrond, is geen objectief beeld , en heb nog nooit een bazen topic van jou gezien. Lurk hier al een jaar of 2/3. Dat Rickokun erbij staat snap ik.
Ik pleit voor iemand die een betere kaste maakt. afkankeren jij.quote:Op maandag 18 april 2011 11:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik mocht je inderdaad niet na het openen van je eerste matige topic. Goed gezien. En aangezien er ook geen verandering in zit kom je niet eens in de kankerkaste.
Opmerkelijk dat de mensen die alleen kuttopics maken ook het meeste commentaar op de kaste hebben.quote:Op maandag 18 april 2011 11:31 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik pleit voor iemand die een betere kaste maakt. afkankeren jij.
kaste is dan ook voor mensen die vroeger op de basisschool altijd opschepten over het een of ander wat er niet toe doetquote:Op maandag 18 april 2011 11:31 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat de mensen die alleen kuttopics maken ook het meeste commentaar op de kaste hebben..
En ondertussen maar blijven tegenstribbelenquote:Op maandag 18 april 2011 11:33 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
kaste is dan ook voor mensen die vroeger op de basisschool altijd opschepten over het een of ander wat er niet toe doet
Het is voor de zielige mensen die vroeger op school opschepten over hun vaderquote:Op maandag 18 april 2011 11:34 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
En ondertussen maar blijven tegenstribbelen!
Het feit dat je je er zo druk om maakt en zo graag in de kaste wilt betekent al dat je er niet in hoort.quote:Op maandag 18 april 2011 11:31 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik pleit voor iemand die een betere kaste maakt. afkankeren jij.
Erg relevant hoor.quote:Op maandag 18 april 2011 11:35 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Het is voor de zielige mensen die vroeger op school opschepten over hun vader
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit dus,quote:Op maandag 18 april 2011 11:36 schreef Netsplitter het volgende:
Kaste zijn voor eencellige onder ons die in het normale leven nergens bij horen en dit als vervanging willen gebruiken.
ALS IEMAND UIT DE KASTE HET ZEGTquote:Op maandag 18 april 2011 11:36 schreef Netsplitter het volgende:
Kaste zijn voor eencellige onder ons die in het normale leven nergens bij horen en dit als vervanging willen gebruiken.
Sinds wanneer sta ik die kaste??quote:Op maandag 18 april 2011 11:37 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
ALS IEMAND UIT DE KASTE HET ZEGT
wacht nu wordt ie mooi...quote:Op maandag 18 april 2011 11:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Sinds wanneer sta ik die kaste??![]()
Punt is dat hij nu WoW speelt en zijn laatste topics helemaal nergens op sloegen. Niet gvenoeg voor de kaste dus.quote:Op maandag 18 april 2011 11:54 schreef hakunamatafaka het volgende:
Trouwens michielos die er niet instaat. Ik vreet mezelf op als suicidale kannibalen.
Waarom sta jij eigenlijk in 'de kaste'quote:Op maandag 18 april 2011 12:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Punt is dat hij nu WoW speelt en zijn laatste topics helemaal nergens op sloegen. Niet gvenoeg voor de kaste dus.
En waarom sta jij wel in de kaste? Hoogste rang? Nog nooit een topic van je gezien. Geef me is wat van je geleverde werk, dan oordeel ik of dit gegrond is.quote:Op maandag 18 april 2011 12:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Punt is dat hij nu WoW speelt en zijn laatste topics helemaal nergens op sloegen. Niet gvenoeg voor de kaste dus.
Inderdaad. Jij hoort in de kaste te staan.quote:Op maandag 18 april 2011 12:12 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
En waarom sta jij wel in de kaste? Hoogste rang? Nog nooit een topic van je gezien. Geef me is wat van je geleverde werk, en ik kijk of dit gegrond is.
Dan maak jij in mei toch een nieuwe aan? Vind ik prima. Het was trouwens nooit de bedoeling dat er zoveel commotie veroorzaakt zou worden.quote:Op maandag 18 april 2011 12:20 schreef hakunamatafaka het volgende:
IK EIS EEN RECTIFICATIE inclusief een reden waarom iemand erin staat. Het concept is leuk, maar hsg verpest het met zijn kutkop.
Ook maar enige waarde hechten aan de KLB-Kaste.quote:Op maandag 18 april 2011 12:20 schreef hakunamatafaka het volgende:
IK EIS EEN RECTIFICATIE inclusief een reden waarom iemand erin staat. Het concept is leuk, maar hsg verpest het met zijn kutkop.
Je mag het wel doen daar niet van, maar op grond waarom iemand erin staat is me volstrekt onduidelijk, op een paar na.quote:Op maandag 18 april 2011 12:22 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dan maak jij in mei toch een nieuwe aan? Vind ik prima. Het was trouwens nooit de bedoeling dat er zoveel commotie veroorzaakt zou worden.
Ik denk dat ik de volgende kaste maar door iemand anders laat doen. Veel leuke reacties ontvangen, maar ook een aantal zeer bedroefde users. Erg jammer!quote:Op maandag 18 april 2011 12:26 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Je mag het wel doen daar niet van, maar op grond waarom iemand erin staat is me volstrekt onduidelijk, op een paar na.
maar wel penisbaard en broder toevoegenquote:Op maandag 18 april 2011 12:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zijn ook helden. Maar goed, jij maakt de volgende kaste?quote:Op maandag 18 april 2011 12:40 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
maar wel penisbaard en broder toevoegen
Ja hallon.quote:Op maandag 18 april 2011 09:52 schreef picodealion het volgende:
Wie vat even het phpmystyle verhaal samen voor me?
Dat is het punt. Deze heb je alleen gemaakt, dus dan krijg je een eenzijdig beeld. En jouw visie op vrijwel alles is als een gnoe met pinguinvleugels: het slaat nergens op.quote:Op maandag 18 april 2011 12:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de volgende kaste maar door iemand anders laat doen. Veel leuke reacties ontvangen, maar ook een aantal zeer bedroefde users. Erg jammer!
betwijfel ik dan weer. Volgens mij zit jij de boel te trollen stouterd!quote:Op maandag 18 april 2011 12:22 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Het was trouwens nooit de bedoeling dat er zoveel commotie veroorzaakt zou worden.
sowieso, voegt geen enkele waarde doequote:
moetsjos graasjes.quote:Op maandag 18 april 2011 12:43 schreef Rectum het volgende:
[..]
phpmystyle de verdwijnt op FOK! Aflevering 6
Daar is je samenvatting.
Mensen die op diezelfde kast zitten na dit topic.quote:
Heb er genoeg gemaakt hoor http://zoeken.fok.nl/zoek(...)ck&status[]=centraalquote:Op maandag 18 april 2011 13:01 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Waarom heb je jezelf er trouwens ingezet HSG-Bomber? Ik zie nooit topics van jou.
klote negersquote:Op maandag 18 april 2011 13:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Heb er genoeg gemaakt hoor http://zoeken.fok.nl/zoek(...)ck&status[]=centraal
Iedereen die onder een kloon post en dan anderen gaat zitten afzeiken is triest.quote:Op maandag 18 april 2011 13:08 schreef hakunamatafaka het volgende:
Oh my god, en dat durft mijn topics slecht te noemen. Phieuw ben ik even blij dat jij een loser bent, je mening is niet relevant. Dacht altijd die hsg is een halve legende. Niet dus.
Jeuzes wat een labiele dwaas,quote:Op maandag 18 april 2011 12:43 schreef Rectum het volgende:
[..]
phpmystyle de verdwijnt op FOK! Aflevering 6
Daar is je samenvatting.
Wie is een kloon ik? Waar baseer je dat nou weer opquote:Op maandag 18 april 2011 13:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Iedereen die onder een kloon post en dan anderen gaat zitten afzeiken is triest.
Waar zou ik dat nou op baseren.quote:Op maandag 18 april 2011 13:16 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Wie is een kloon ik? Waar baseer je dat nou weer op.
Meer dan ik dacht inderdaad, maar ik verwacht wel beter van een brahmaan.quote:Op maandag 18 april 2011 13:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Heb er genoeg gemaakt hoor http://zoeken.fok.nl/zoek(...)ck&status[]=centraal
Een dylan fan, neem eens een kijkje in het Bob Dylan topic. Bob Dylanquote:Op maandag 18 april 2011 13:20 schreef leeell het volgende:
waar zal een admin nu een beschuldiging van een kloon op baseren
Nou voor de draad ermee.quote:Op maandag 18 april 2011 13:20 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Waar zou ik dat nou op baseren.
Hmmmmm...........
Ik ga je hier sowieso niet vertellen welke kloons je hebt.quote:
sinds wanneer hebben admins tact gekregen dan?quote:Op maandag 18 april 2011 13:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik ga je hier sowieso niet vertellen welke kloons je hebt.
gooi de admins niet op 1 hoopquote:Op maandag 18 april 2011 13:27 schreef BrammetjeBraam het volgende:
[..]
sinds wanneer hebben admins tact gekregen dan?
net stond er nog dat je daarmee niemand had uitgescholden. kom je daar op terug, of vond je dit een betere zin?quote:Op maandag 18 april 2011 13:28 schreef hakunamatafaka het volgende:
Ooh ik heb kloons, net was deze username nog een kloon??? Wel ooit eens een ander account gemaakt ja, maar nooit actief gweest.
Niet zomaar dingen gaan verzinnen mattie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo verzin ik dingen?quote:Op maandag 18 april 2011 13:28 schreef hakunamatafaka het volgende:
Ooh ik heb kloons, net was deze username nog een kloon??? Wel ooit eens een ander account gemaakt ja, maar nooit actief gweest.
Je bent gewoon een mongool, kloons of niet.quote:Op maandag 18 april 2011 13:28 schreef hakunamatafaka het volgende:
Deze man heeft een punt. Een goed punt zelfs!quote:Op maandag 18 april 2011 13:33 schreef picodealion het volgende:
Je bent gewoon een mongool, kloons of niet.
Jij zei dat deze username een kloon was, heb enkel 1 inactieve. Waar nooit iets mee gedaan is, dus je sneer raakt kant noch wal.quote:Op maandag 18 april 2011 13:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hoezo verzin ik dingen?
Je geeft het zelf toe.![]()
Geen idee waarom ik erin sta, maar toegegeven; ik ben er trots op.quote:Op zondag 17 april 2011 12:59 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
definitie van kaste niet kennen
[..]
wat een inteelt kaste trouwens
Had dat met dit account ook gedaan!quote:Op maandag 18 april 2011 13:28 schreef hakunamatafaka het volgende:
Wel ooit eens een ander account gemaakt ja, maar nooit actief gweest.
Je hebt jezelf al vast gelult, maak het nou niet erger.quote:Op maandag 18 april 2011 13:34 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Jij zei dat deze username een kloon was, heb enkel 1 inactieve. Waar nooit iets mee gedaan is, dus je sneer raakt kant noch wal.
Kom maar op met die linkquote:Op zondag 17 april 2011 10:42 schreef Parietale_kwab het volgende:
[..]
Jij zei hij zei hullie mama help ze pesten mij !!quote:Op maandag 18 april 2011 13:34 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Jij zei dat deze username een kloon was, heb enkel 1 inactieve. Waar nooit iets mee gedaan is, dus je sneer raakt kant noch wal.
wat voor mening heb jij over deze kaste?quote:Op maandag 18 april 2011 13:35 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Had dat met dit account ook gedaan!
Wat heb ik jou ooit misdaan?quote:Op maandag 18 april 2011 13:35 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Had dat met dit account ook gedaan!
Jij komt met gebrekkige insinuaties, wie begint er nou dan?quote:Op maandag 18 april 2011 13:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je hebt jezelf al vast gelult, maak het nou niet erger.
Tis dat je A Clockwork Orange apprecieert.quote:Op maandag 18 april 2011 13:35 schreef picodealion het volgende:
[..]
Jij zei hij zei hullie mama help ze pesten mij !!.
Godver, ik stond op het punt je nog wat verder af te branden tot ik Brusselmans in je fobo zag.quote:Op maandag 18 april 2011 13:39 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Wat heb ik jou ooit misdaan?
[..]
Jij komt met gebrekkige insinuaties, wie begint er nou dan?
[..]
Tis dat je A Clockwork Orange apprecieert.
Kamervragen.quote:
Ach die paar, waren slechts hersenspinsels.quote:Op maandag 18 april 2011 13:42 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Kamervragen.
Flamingo
Appel
Zeep in mijn oog.
Hik
Meer nodig?
Stuk voor stuk humorloze, hersenloze nietzeggende bagger.
Ik zei dat je kloons hebt, jij zei van niet.quote:Op maandag 18 april 2011 13:39 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Wat heb ik jou ooit misdaan?
[..]
Jij komt met gebrekkige insinuaties, wie begint er nou dan?
[..]
Tis dat je A Clockwork Orange apprecieert.
Je kinderachtige geneuzel genereert een soort van irritante jeuk, net onder mijn voetzool.quote:Op maandag 18 april 2011 13:43 schreef hakunamatafaka het volgende:
Ach die paar, waren slechts hersenspinsels.
Wat loop je als FA nou nog in discussie te gaan met zo'n KLB kneusje?quote:Op maandag 18 april 2011 13:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik zei dat je kloons hebt, jij zei van niet.
En dan geef je zelf toe dat je gekoont hebt.
Dus wie lult er hier nou raar?
Idd.
Gewoon bannen. Hop, met de vlakke hand.quote:Op maandag 18 april 2011 13:45 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wat loop je als FA nou nog in discussie te gaan met zo'n KLB kneusje?.
KLB is geen ONZ.quote:Op maandag 18 april 2011 13:48 schreef BrammetjeBraam het volgende:
zijn zaterdagtopics zijn meestal okee en als kuttopics al een reden zijn dan bestaat er geen onz meer.
Dat is een terechte klacht idd.quote:Op maandag 18 april 2011 13:48 schreef hakunamatafaka het volgende:
Trouwens een (mooiboy) foto van mij droppen, en zelf de ballen niet hebben om foto's te plaatsen.
Niet mooiboys maken dan ook een stuk minder foto's van zichzelf.quote:Op maandag 18 april 2011 13:48 schreef hakunamatafaka het volgende:
Gvd nu is het 5 tegen 1. En mijn intenties waren niet eens zo slecht. Trouwens een (mooiboy) foto van mij droppen, en zelf de ballen niet hebben om foto's te plaatsen.
hihi ik moest lachenquote:Op maandag 18 april 2011 13:52 schreef BrammetjeBraam het volgende:
[..]
knap dat jij het verschil nog kan zien.
Treurig dat sommigen daar moeite mee lijken te hebben.quote:Op maandag 18 april 2011 13:52 schreef BrammetjeBraam het volgende:
knap dat jij het verschil nog kan zien.
dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 18 april 2011 13:53 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Treurig dat sommigen daar moeite mee lijken te hebben.
Zijn maar een paar cam fotos van mijn hyves, als je mijn topics leest weet je wel dat ik genoeg zelfspot heb.quote:Op maandag 18 april 2011 13:51 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Niet mooiboys maken dan ook een stuk minder foto's van zichzelf.
Verder vind ik je topics meestal wel vermakelijk.
zo is dat.quote:Op maandag 18 april 2011 13:53 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Zijn maar een paar cam fotos van mijn hyves, als je mijn topics leest weet je wel dat ik genoeg zelfspot heb.
Wees blij dat ik zo nu en dan wel eens uitgebreide (lange) topics maak, zie je zelden nog. en nog ondankbaar ook. stelletje monsters hier.quote:Op maandag 18 april 2011 13:53 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dit verdient een 14.gifquote:Op maandag 18 april 2011 13:53 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Veel tekst is niet automatisch een garantie voor een leuk topic.quote:Op maandag 18 april 2011 13:55 schreef hakunamatafaka het volgende:
Wees blij dat ik zo nu en dan wel eens uitgebreide (lange) topics maak, zie je zelden nog. en nog ondankbaar ook. stelletje monsters hier.
Ik weet het, maar het ging om het "de ballen niet hebben om foto's te plaatsen" deel, misschien heeft hij helemaal geen foto's van zichzelf.quote:Op maandag 18 april 2011 13:53 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Zijn maar een paar cam fotos van mijn hyves, als je mijn topics leest weet je wel dat ik genoeg zelfspot heb.
Maar je bent het wel met me eens dat dat niveau "kleuter" waar je over spreekt nu juist het niveau is dat een aantal users hoog in die KLB kaste heeft gekregen?quote:Op maandag 18 april 2011 13:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Veel tekst is niet automatisch een garantie voor een leuk topic.
Persoonlijk zit ik helemaal niet op jouw onleuke transparante hosselverhaaltjes te wachten. Maar blijkbaar is daar wel een doelgroep voor hier. Hou het daar dan bij en blijf van de nieuw topic knop af als het knikkertje in je hoofd weer van "puber" naar niveau "kleuter" is gerold.
Nee. Totaal niet zelfs. Ik voel overigens niet de behoefte me uit te laten over de "kaste"quote:Op maandag 18 april 2011 14:01 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Maar je bent het wel met me eens dat dat niveau "kleuter" waar je over spreekt nu juist het niveau is dat een aantal users hoog in die KLB kaste heeft gekregen?
Ja maar om dan andere mensen zijn foto's af te gaan kraken getuigt ook niet van hoog niveau. Zo kun je geen rebounds punchequote:Op maandag 18 april 2011 14:00 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ik weet het, maar het ging om het "de ballen niet hebben om foto's te plaatsen" deel, misschien heeft hij helemaal geen foto's van zichzelf.
Daar gaat het topic juist over, vandaar die subtiele onderwerpverschuiving.quote:Op maandag 18 april 2011 14:03 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nee. Totaal niet zelfs. Ik voel overigens niet de behoefte me uit te laten over de "kaste"
Je hebt een punt.quote:Op maandag 18 april 2011 14:03 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ja maar om dan andere mensen zijn foto's af gaan kraken getuigt ook niet van hoog niveau. Zo kan je geen rebounds punche
Je bent wel erg tendentieus he, tevens post ik niet alleen hosselverhalen.quote:Op maandag 18 april 2011 13:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
weer van "puber" naar niveau "kleuter" is gerold.
Zie fotoboek. Zitten er 2 van mij bij.quote:Op maandag 18 april 2011 13:48 schreef hakunamatafaka het volgende:
Gvd nu is het 5 tegen 1. En mijn intenties waren niet eens zo slecht. Trouwens een (mooiboy) foto van mij droppen, en zelf de ballen niet hebben om foto's te plaatsen.
Baby foto's ja.quote:Op maandag 18 april 2011 14:07 schreef picodealion het volgende:
[..]
Zie fotoboek. Zitten er 2 van mij bij.
Dat klopt. Vergeef me dat ik niet al je topics uit mijn hoofd ken. Je bent me tot nu toe alleen opgevallen met je vele baggertopics en hosselverhaaltjes. Het zou inderdaad wel heel erg sneu zijn als er helemaal niets grappigs uit je toetsenbord kwam. Blijkbaar ben je op de goede weg.quote:Op maandag 18 april 2011 14:07 schreef hakunamatafaka het volgende:
Je bent wel erg tendentieus he, tevens post ik niet alleen hosselverhalen.
Gast ik ben 3 wat loop je nou nog moeilijk te doen? Alsof jouw foto net een week geleden gemaakt is.quote:
Leuke grapquote:Op maandag 18 april 2011 14:15 schreef picodealion het volgende:
[..]
Gast ik ben 3 wat loop je nou nog moeilijk te doen? Alsof jouw foto net een week geleden gemaakt is.
Sowieso is Kubrick een held zoals er maar weinig geleefd hebben.quote:Op maandag 18 april 2011 14:23 schreef picodealion het volgende:
Daar heb ik nog geen recensie van geschreven, maar ik zal 'm even samenvatten: Beste film die er is.
Hoe weet je dat het kutusers zijn als je nog nooit van ze hebt gehoord?quote:Op maandag 18 april 2011 11:16 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Moest lachen omdat kutusers + nog nooit van gehoord!
quote:
Nog niet gezien,quote:Op maandag 18 april 2011 14:42 schreef Nikmans het volgende:
Maar de beste film ooit is dit:
[ afbeelding ]
Inderdaad. Daar mag ik nog wel even voor oefenen. Als je wil weten hoe ik schrijf als ik minder serieus ben, zie mijn sig.quote:Op maandag 18 april 2011 14:30 schreef hakunamatafaka het volgende:
Als je op http://www.digg.nl/movie.php?id=537 dit niveau recensies kan schrijven. Ben je een held.
Lees mijn andere post nog evenquote:Op maandag 18 april 2011 14:50 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het kutusers zijn als je nog nooit van ze hebt gehoord?
Kutquote:Op maandag 18 april 2011 15:19 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Gedaan. En in welke categorie behoor ik?
Hey HSG, waarom zit ik samen met leeeeeeelllll in 1 kaste verdomme??quote:Op maandag 18 april 2011 15:25 schreef leeell het volgende:
kaste 4, niets mis mee, de underdog, the silent guardian [ afbeelding ]
netsplitter; mn man, vanwaar deze muiterij?quote:Op maandag 18 april 2011 15:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hey HSG, waarom zit ik samen met leeeeeeelllll in 1 kaste verdomme??
Ga eens bier halen. Vort.quote:Op maandag 18 april 2011 15:34 schreef leeell het volgende:
netsplitter; mn man, vanwaar deze muiterij?
samen houden we het niveau in kaste 4 hoog
Swa, zie PI.quote:Op maandag 18 april 2011 15:34 schreef leeell het volgende:
[..]
netsplitter; mn man, vanwaar deze muiterij?
samen houden we het niveau in kaste 4 hoog
dubbelzinnige PI, duidelijkheid moet zijnquote:
jij bent zo nietszeggend dat je niet eens genoemd wordt opbokkenquote:
Kijk hem zichzelf tof vinden,quote:Op maandag 18 april 2011 15:38 schreef leeell het volgende:
[..]
dubbelzinnige PI, duidelijkheid moet zijn [ afbeelding ]
[..]
jij bent zo nietszeggend dat je niet eens genoemd word, opbokken
Wordt.quote:Op maandag 18 april 2011 15:38 schreef leeell het volgende:
In de kaste?quote:Op maandag 18 april 2011 15:38 schreef leeell het volgende:
[..]
[..]
Harde diss aah mattie. Jammer dat het niet klopt.quote:Op maandag 18 april 2011 15:38 schreef leeell het volgende:
[..]
[..]
in de kronieken van KLB, dingen gaan verder dan willekeurige kastesquote:
Blijkbaar heb je naast schrijven ook een probleem met lezen.quote:Op maandag 18 april 2011 15:38 schreef leeell het volgende:
jij bent zo nietszeggend dat je niet eens genoemd wordt opbokken
Het zou je sieren gewoon toe te geven dat je je bril niet op had.quote:Op maandag 18 april 2011 15:41 schreef leeell het volgende:
[..]
in de kronieken van KLB, dingen gaan verder dan willekeurige kastes
mij is altijd geleerd; nooit toegevenquote:Op maandag 18 april 2011 15:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Het zou je sieren gewoon toe te geven dat je je bril niet op had.
Wat onnozel.quote:Op maandag 18 april 2011 15:44 schreef leeell het volgende:
[..]
mij is altijd geleerd; nooit toegeven
misschienquote:
kom 071 dan, je bent altijd welkomquote:
Ericaquote:Op maandag 18 april 2011 15:55 schreef RickoKun het volgende:
MANNEN NIET SLOWCHATTEN! Ik ben hier om het topic te redden!
-ontopic-
Kijk dit zijn de vrouwen die met mij in de Kaste zitten:
Eline
[ afbeelding ]
Yasmine
[ afbeelding ]
Erica
[ afbeelding ]
Sterre
[ afbeelding ]
En als laatste natuurlijk Gwendoline
[ afbeelding ]
Liever niet ik vind haar nogal wit, maar als het moet dan moet het maar, ze zal echter wel veel witter zijn dan ik en ik houd niet van bleke mensenquote:
diversiteit moet er zijn mijn waarde Rickoquote:Op maandag 18 april 2011 16:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Liever niet ik vind haar nogal wit, maar als het moet dan moet het maar, ze zal echter wel veel witter zijn dan ik en ik houd niet van bleke mensen
wat vind je van Sasha Grey danquote:Op maandag 18 april 2011 16:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Liever niet ik vind haar nogal wit, maar als het moet dan moet het maar, ze zal echter wel veel witter zijn dan ik en ik houd niet van bleke mensen
Heeft iemand die blogpost?quote:Op zondag 17 april 2011 01:19 schreef Nikmans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eensch.quote:
geen reeksen in KLBquote:
Dat heb ik 20 jaar geleden al voorgesteld maar iedereen was tegen,quote:Op maandag 18 april 2011 16:55 schreef Gary_Oak het volgende:
Kan Danny geen user-waarderingssysteem maken voor de KLB'ers? Nadeel is wel dat je van die thumbs-upsletjes krijgt net als op YouTube.
Zolang bestaat FOK! niet eens.quote:Op maandag 18 april 2011 16:56 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat heb ik 20 jaar geleden al voorgesteld maar iedereen was tegen,.
Ieuw.quote:Op maandag 18 april 2011 16:55 schreef Gary_Oak het volgende:
Kan Danny geen user-waarderingssysteem maken voor de KLB'ers? Nadeel is wel dat je van die thumbs-upsletjes krijgt net als op YouTube.
quote:
belachelijk ideequote:Op maandag 18 april 2011 16:55 schreef Gary_Oak het volgende:
Leuk, omhoog geperste tieten.quote:Op maandag 18 april 2011 17:07 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
Claire is het niet met Wise eens. Maar Rickokun wel, want dan krijgen we teveel attentionhoerering dat er bovendien al redelijk is. (zoals bijv. Pixie die nimmer hier kwam, en nu plotseling in elk topic aanwezig is in KLB)
Valt mee. Is trouwens niet eens mijn topic.quote:Op maandag 18 april 2011 17:09 schreef BrammetjeBraam het volgende:
HSG-BOMBER zijn best lopende topic tot nu toe.
Nee dat doet me dan weer helemaal niks.quote:Op maandag 18 april 2011 17:07 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
Claire is het niet met Wise eens. Maar Rickokun wel, want dan krijgen we teveel attentionhoerering dat er bovendien al redelijk is. (zoals bijv. Pixie die nimmer hier kwam, en nu plotseling in elk topic aanwezig is in KLB)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |