Sinds wanneer sta ik die kaste??quote:Op maandag 18 april 2011 11:37 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
ALS IEMAND UIT DE KASTE HET ZEGT
wacht nu wordt ie mooi...quote:Op maandag 18 april 2011 11:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Sinds wanneer sta ik die kaste??![]()
Punt is dat hij nu WoW speelt en zijn laatste topics helemaal nergens op sloegen. Niet gvenoeg voor de kaste dus.quote:Op maandag 18 april 2011 11:54 schreef hakunamatafaka het volgende:
Trouwens michielos die er niet instaat. Ik vreet mezelf op als suicidale kannibalen.
Waarom sta jij eigenlijk in 'de kaste'quote:Op maandag 18 april 2011 12:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Punt is dat hij nu WoW speelt en zijn laatste topics helemaal nergens op sloegen. Niet gvenoeg voor de kaste dus.
En waarom sta jij wel in de kaste? Hoogste rang? Nog nooit een topic van je gezien. Geef me is wat van je geleverde werk, dan oordeel ik of dit gegrond is.quote:Op maandag 18 april 2011 12:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Punt is dat hij nu WoW speelt en zijn laatste topics helemaal nergens op sloegen. Niet gvenoeg voor de kaste dus.
Inderdaad. Jij hoort in de kaste te staan.quote:Op maandag 18 april 2011 12:12 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
En waarom sta jij wel in de kaste? Hoogste rang? Nog nooit een topic van je gezien. Geef me is wat van je geleverde werk, en ik kijk of dit gegrond is.
Dan maak jij in mei toch een nieuwe aan? Vind ik prima. Het was trouwens nooit de bedoeling dat er zoveel commotie veroorzaakt zou worden.quote:Op maandag 18 april 2011 12:20 schreef hakunamatafaka het volgende:
IK EIS EEN RECTIFICATIE inclusief een reden waarom iemand erin staat. Het concept is leuk, maar hsg verpest het met zijn kutkop.
Ook maar enige waarde hechten aan de KLB-Kaste.quote:Op maandag 18 april 2011 12:20 schreef hakunamatafaka het volgende:
IK EIS EEN RECTIFICATIE inclusief een reden waarom iemand erin staat. Het concept is leuk, maar hsg verpest het met zijn kutkop.
Je mag het wel doen daar niet van, maar op grond waarom iemand erin staat is me volstrekt onduidelijk, op een paar na.quote:Op maandag 18 april 2011 12:22 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dan maak jij in mei toch een nieuwe aan? Vind ik prima. Het was trouwens nooit de bedoeling dat er zoveel commotie veroorzaakt zou worden.
Ik denk dat ik de volgende kaste maar door iemand anders laat doen. Veel leuke reacties ontvangen, maar ook een aantal zeer bedroefde users. Erg jammer!quote:Op maandag 18 april 2011 12:26 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Je mag het wel doen daar niet van, maar op grond waarom iemand erin staat is me volstrekt onduidelijk, op een paar na.
maar wel penisbaard en broder toevoegenquote:Op maandag 18 april 2011 12:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zijn ook helden. Maar goed, jij maakt de volgende kaste?quote:Op maandag 18 april 2011 12:40 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
maar wel penisbaard en broder toevoegen
Ja hallon.quote:Op maandag 18 april 2011 09:52 schreef picodealion het volgende:
Wie vat even het phpmystyle verhaal samen voor me?
Dat is het punt. Deze heb je alleen gemaakt, dus dan krijg je een eenzijdig beeld. En jouw visie op vrijwel alles is als een gnoe met pinguinvleugels: het slaat nergens op.quote:Op maandag 18 april 2011 12:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de volgende kaste maar door iemand anders laat doen. Veel leuke reacties ontvangen, maar ook een aantal zeer bedroefde users. Erg jammer!
betwijfel ik dan weer. Volgens mij zit jij de boel te trollen stouterd!quote:Op maandag 18 april 2011 12:22 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Het was trouwens nooit de bedoeling dat er zoveel commotie veroorzaakt zou worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |