quote:Op 12-12-2009 19:41 schreef phpmystyle
[..]
Het nummer van Yvonne ga ik echt niet via het fotoboek uitwisselen. 1 tip het was niet lang zoeken. Maar ik vrees niet dat het helpt als je haar belt, ze hielt tegen mij een monoloog van ong 1 minuut om het feit dat ik haar opbel en dat zij ook een privéleven heeft. Maar ik hoorde het heel slecht van ik belde namelijk buiten. Maar beter probeer je het gewoon via de mail uit te kissebissen want ze heeft inderdaad ook een privéleven wat je iemand ook moet gunnen.
MBT mijn ban is gunstig, heb een heuse Danny mogen ontvangen waarin stond dat ik vriendelijk verzocht werd om mij koest te houden en als ik mij we weet te gedragen mag ik rond 24 januari terugkomen.
Niet slecht toch als je verwijderd bent![]()
quote:Op 12-12-2009 19:41 schreef phpmystyle
[..]
Het nummer van Yvonne ga ik echt niet via het fotoboek uitwisselen. 1 tip het was niet lang zoeken. Maar ik vrees niet dat het helpt als je haar belt, ze hielt tegen mij een monoloog van ong 1 minuut om het feit dat ik haar opbel en dat zij ook een privéleven heeft. Maar ik hoorde het heel slecht van ik belde namelijk buiten. Maar beter probeer je het gewoon via de mail uit te kissebissen want ze heeft inderdaad ook een privéleven wat je iemand ook moet gunnen.
MBT mijn ban is gunstig, heb een heuse Danny mogen ontvangen waarin stond dat ik vriendelijk verzocht werd om mij koest te houden en als ik mij we weet te gedragen mag ik rond 24 januari terugkomen.
Niet slecht toch als je verwijderd bent
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:08 schreef dagdag het volgende:
Maak mij blaaw maak mij blauw als een mod.
Het lijkt wel een enge ziekte ik ben erop verzot
maak mij blauw en ik wordt blij
Zing onder Yvonne;s balkon een mooi lied ze wordt op slaaaag verlieft
maar ik ben bezet en ga mooi trouwen je bent te laat
oooooh yvonne maak me nou blauw en ik zal aan je denken oooh schattige mevrouw
maak me blauw en ik verschoon mijn luier
Is alleen maar goed en duidelijk danquote:
Ook al lulkoekquote:MBT mijn ban is gunstig, heb een heuse Danny mogen ontvangen waarin stond dat ik vriendelijk verzocht werd om mij koest te houden en als ik mij we weet te gedragen mag ik rond 24 januari terugkomen.
Php gebannedquote:
php krijgt een perm ban na weereens ruzie te hebben gehad in de sc. Belt Yvonne op voor een unban en stuurt talloze jankmailtjesquote:
Maar hij was er toch weer vandaag?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Php gebanned
php jankt
php huilt jankt
php huilt jankt en smeekt
php belt jankend
php doodgemaakt
't Is voorzienend. Die post.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Maar hij was er toch weer vandaag?
Ja en dat na een telefoontje en 100 jank mailtjesquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Maar hij was er toch weer vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |