behalve deze dan, maar toen was ik nog een rookiequote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:42 schreef de_boswachter het volgende:
Doordat Postmortum zojuist een maandban heeft gekregen zie ik hem niet snel op niveau terugkeren: Er zijn zojuist 2 promoties uitgedeeld en 1 degradatie (Postmortum). Lakitu is aan lijst toegevoegd.
Kaste 1 (Topnotch): de_boswachter, RickoKun, de_ananas, Lyzio
Kaste 2 (Geboren leiders): Reetveter, behangplakker, Herald, Glucksafer, Tuvai.net, zoalshetis
Kaste 3 (Hardwerkend volk, kans op promotie): Ezechielk, behangplakker, Repeat, koploperkopper, jordeeeh, rightturn, ikwilookwatzeggen, chiren, Emimich, Lakitu
Kaste 4 (Net-niet-sloebers): Postmortum, nattermann, leolinedance, dubidub
Kaste 5 (Sloebers): jarno, afcajos, slindenau, Agiath
Galenus, maar die is toch supersnel ontmaskerd en weer opgerot?quote:Op zondag 17 april 2011 10:47 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, Emimich is teruggekomen op fok onder een adnere naam, ik met een mn toenmalige partner in crime (stevenmac) zijn er toen nog achtergekomen, maar er is censuur gepleegd door yvonne en helaas hebben wij nooit mogen vertellen onder welke naam hij terug is gekomen
Posten bittequote:Op zondag 17 april 2011 10:42 schreef Parietale_kwab het volgende:
[..]
Voor de liefhebber heb ik dat blog nog ergens staan...
Linkje naar blog?quote:Op zondag 17 april 2011 10:42 schreef Parietale_kwab het volgende:
[..]
Voor de liefhebber heb ik dat blog nog ergens staan...
restecpquote:Op zondag 17 april 2011 12:56 schreef Agiath het volgende:
Ik sta er niet meer bij, misschien heb toch een leven gekregen
Geslaagde actie lijkt me.quote:Op zondag 17 april 2011 01:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
noorsblode had uiteindelijk zon beetje heel fok minimaal 3 maanden bezig gehouden over zn vriendin mirthe ofzo? die zogenaamd op de intensive care lag en zeldzame ziekte had bla bla en toen had gers nog een bloemetje gestuurd, en er waren zelfs geldinzamelactie's
en uitiendelijk bleek alles 1 grote hoax te zijn
![]()
daar kwam t ongeveer op neer geloof ik
Omg ik sta zelfs nog in kaste 1 terwijl ik al 2 jaar geen bazentopics meer maak. Fijn dat ik niet vergeten ben:$:$:$:$:$:4quote:
definitie van kaste niet kennenquote:Op zondag 17 april 2011 12:58 schreef afcajos het volgende:
[..]
Omg ik sta zelfs nog in kaste 1 terwijl ik al 2 jaar geen bazentopics meer maak. Fijn dat ik niet vergeten ben:$:$:$:$:$:4
wat een inteelt kaste trouwensquote:Kaste 1 : Rickokun, 9611Niels, Penisbaard, Broder, chroestjov, Skylark, afcajos, Rectum, Biefstuk, Chrizz2k, Bomil, HSG-BOMBER
Kaste 2 : o.us, GGMM, [KLB SC, behalve Lamon.], Splutje, CaptainCookie, Ludosanders, Dimens, ecktebaas, Stevenmac26, Opa_Bakkebaard, Trannellius, Drinky, Adelante, fairytalessuck
Kaste 3 : Braddie, ManianMan, Biogarde, Schalks., Nikmans, Mr_Cooper, sciter
Kaste 4 : swarmahoer, kutkabouter, Netsplitter, leeell, geludistechnicus, amenth, Socios
Kaste 5 : Juicyhil, Maanvis, Goodluck_charm, Taartjeh, Phantomesse, linpunt, MYV
Beginners die op de nieuwe kaste afgeven omdat ze niet genoemd zijn.quote:Op zondag 17 april 2011 12:59 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
definitie van kaste niet kennen
[..]
wat een inteelt kaste trouwens
jezelf in de kaste 1 zettenquote:Op zondag 17 april 2011 13:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Beginners die op de nieuwe kaste afgeven omdat ze niet genoemd zijn.![]()
Denken dat ik de enige ben die de kaste heeft verzonnen.quote:Op zondag 17 april 2011 13:04 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
jezelf in de kaste 1 zetten![]()
mensen erin zetten die hier bijna niet komen
überhaupt mensen in een kaste zetten
alle klbitches erin zetten in de hoop op een date
Legendes erin zetten die momenteel niet eens posten en de rest van het jaar waarschijnlijk ook nietquote:Op zondag 17 april 2011 13:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Denken dat ik de enige ben die de kaste heeft verzonnen.
Legendes niet waarderen, omdat je zelf een baggeruser bent die na 1 dag alweer vergeten is..
Niet snappen dat kaste 5 de kankerkaste is, waar niemand in wil staan.
Daarom zijn het ook legendes hè, ezel.quote:Op zondag 17 april 2011 13:07 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Legendes erin zetten die momenteel niet eens posten en de rest van het jaar waarschijnlijk ook niet
hoe kunnen ze dan in een kaste staan als ze dood zijnquote:Op zondag 17 april 2011 13:07 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Daarom zijn het ook legendes hè, ezel..
De jaloezie druipt er vanaf.quote:Op zondag 17 april 2011 13:09 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
hoe kunnen ze dan in een kaste staan als ze dood zijn
oftewel geilen op de oldschool klb'ers
de kaste is mu allesquote:Op zondag 17 april 2011 13:28 schreef CaptainCookie het volgende:
Al die kadavers hier die de kaste serieus nemen.
Wat was zijn naam ook alweerquote:Op zondag 17 april 2011 10:47 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, Emimich is teruggekomen op fok onder een adnere naam, ik met een mn toenmalige partner in crime (stevenmac) zijn er toen nog achtergekomen, maar er is censuur gepleegd door yvonne en helaas hebben wij nooit mogen vertellen onder welke naam hij terug is gekomen
quote:Op zondag 17 april 2011 11:32 schreef Lakitu het volgende:
Elke kaste waar ik niet op 1 sta klopt niet hoor
quote:
Zit die jongen niet zo uit de kast te lokkenquote:Op maandag 18 april 2011 01:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
HAHA TS PROBER|ERT UIT DE KASTT TE KOMMEN <LOLXZ EINXZ!!!
idd jij hoort er bijquote:Op maandag 18 april 2011 09:57 schreef hakunamatafaka het volgende:
Waarom sta ik er niet bij? Ben actiever dan ooit tevoren met het maken van bazentopics. Jullie kunnen niet meer om mij heen.
Corrupte bende.
Nieuwkomer met vrij eenzijdige topics, niet echt kastewaardig.quote:Op maandag 18 april 2011 09:57 schreef hakunamatafaka het volgende:
Waarom sta ik er niet bij? Ben actiever dan ooit tevoren met het maken van bazentopics. Jullie kunnen niet meer om mij heen.
Corrupte bende.
Moest lachen omdat kutusers + nog nooit van gehoordquote:Op maandag 18 april 2011 11:16 schreef vanBinsberge het volgende:
Buitendam+Gary_Oak+vanBinsberge+MichaelScott moeten ook in kaste 1 kreeg ik net door via mijn oortje
wat een tegenstrijdigheid trouwens, je vindt ze kutusers, maar tegelijk nooit van gehoordquote:Op maandag 18 april 2011 11:16 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Moest altijd lachen omdat tv typetjes!
Nee, ik vind een paar users kut, en van bijv michael of zo heb ik nog nooit gehoord.quote:Op maandag 18 april 2011 11:18 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
wat een tegenstrijdigheid trouwens, je vindt ze kutusers, maar tegelijk nooit van gehoord
MichaelScottquote:Op maandag 18 april 2011 11:19 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nee, ik vind een paar users kut, en van bijv michael of zo heb ik nog nooit gehoord.
Eenzijdig? Wat is dit voor dicatuur? je mocht mij op voorhand al niet, enkel negatieve reacties. Ik hang mijn oren liever naar de publieke opinie. Btw zijn de users niet gegrond, is geen objectief beeld , en heb nog nooit een bazen topic van jou gezien. Lurk hier al een jaar of 2/3. Dat Rickokun erbij staat snap ik.quote:Op maandag 18 april 2011 11:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nieuwkomer met vrij eenzijdige topics, niet echt kastewaardig.. Verder zijn je reacties ook niet opmerkelijk.
.
HSG mag niemand en niemand mag hem mattiequote:Op maandag 18 april 2011 11:27 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Eenzijdig? Wat is dit voor dicatuur? je mocht mij op voorhand al niet, enkel negatieve reacties. Ik hang mijn oren liever naar de publieke opinie. Btw zijn de namen niet gegrond, en heb nog nooit een bazen topic van jou gezien. en ik lurk hier al een jaar of 2/3. Dat Rickokun erbij staat snap ik.
Ik mocht je inderdaad niet na het openen van je eerste matige topic. Goed gezien. En aangezien er ook geen verandering in zit kom je niet eens in de kankerkaste.quote:Op maandag 18 april 2011 11:27 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Eenzijdig? Wat is dit voor dicatuur? je mocht mij op voorhand al niet, enkel negatieve reacties. Ik hang mijn oren liever naar de publieke opinie. Btw zijn de users niet gegrond, is geen objectief beeld , en heb nog nooit een bazen topic van jou gezien. Lurk hier al een jaar of 2/3. Dat Rickokun erbij staat snap ik.
Ik pleit voor iemand die een betere kaste maakt. afkankeren jij.quote:Op maandag 18 april 2011 11:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik mocht je inderdaad niet na het openen van je eerste matige topic. Goed gezien. En aangezien er ook geen verandering in zit kom je niet eens in de kankerkaste.
Opmerkelijk dat de mensen die alleen kuttopics maken ook het meeste commentaar op de kaste hebben.quote:Op maandag 18 april 2011 11:31 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik pleit voor iemand die een betere kaste maakt. afkankeren jij.
kaste is dan ook voor mensen die vroeger op de basisschool altijd opschepten over het een of ander wat er niet toe doetquote:Op maandag 18 april 2011 11:31 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat de mensen die alleen kuttopics maken ook het meeste commentaar op de kaste hebben..
En ondertussen maar blijven tegenstribbelenquote:Op maandag 18 april 2011 11:33 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
kaste is dan ook voor mensen die vroeger op de basisschool altijd opschepten over het een of ander wat er niet toe doet
Het is voor de zielige mensen die vroeger op school opschepten over hun vaderquote:Op maandag 18 april 2011 11:34 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
En ondertussen maar blijven tegenstribbelen!
Het feit dat je je er zo druk om maakt en zo graag in de kaste wilt betekent al dat je er niet in hoort.quote:Op maandag 18 april 2011 11:31 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik pleit voor iemand die een betere kaste maakt. afkankeren jij.
Erg relevant hoor.quote:Op maandag 18 april 2011 11:35 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Het is voor de zielige mensen die vroeger op school opschepten over hun vader
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit dus,quote:Op maandag 18 april 2011 11:36 schreef Netsplitter het volgende:
Kaste zijn voor eencellige onder ons die in het normale leven nergens bij horen en dit als vervanging willen gebruiken.
ALS IEMAND UIT DE KASTE HET ZEGTquote:Op maandag 18 april 2011 11:36 schreef Netsplitter het volgende:
Kaste zijn voor eencellige onder ons die in het normale leven nergens bij horen en dit als vervanging willen gebruiken.
Sinds wanneer sta ik die kaste??quote:Op maandag 18 april 2011 11:37 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
ALS IEMAND UIT DE KASTE HET ZEGT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |