Gast ik ben 3 wat loop je nou nog moeilijk te doen? Alsof jouw foto net een week geleden gemaakt is.quote:
Leuke grapquote:Op maandag 18 april 2011 14:15 schreef picodealion het volgende:
[..]
Gast ik ben 3 wat loop je nou nog moeilijk te doen? Alsof jouw foto net een week geleden gemaakt is.
Sowieso is Kubrick een held zoals er maar weinig geleefd hebben.quote:Op maandag 18 april 2011 14:23 schreef picodealion het volgende:
Daar heb ik nog geen recensie van geschreven, maar ik zal 'm even samenvatten: Beste film die er is.
Hoe weet je dat het kutusers zijn als je nog nooit van ze hebt gehoord?quote:Op maandag 18 april 2011 11:16 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Moest lachen omdat kutusers + nog nooit van gehoord!
quote:
Nog niet gezien,quote:Op maandag 18 april 2011 14:42 schreef Nikmans het volgende:
Maar de beste film ooit is dit:
[ afbeelding ]
Inderdaad. Daar mag ik nog wel even voor oefenen. Als je wil weten hoe ik schrijf als ik minder serieus ben, zie mijn sig.quote:Op maandag 18 april 2011 14:30 schreef hakunamatafaka het volgende:
Als je op http://www.digg.nl/movie.php?id=537 dit niveau recensies kan schrijven. Ben je een held.
Lees mijn andere post nog evenquote:Op maandag 18 april 2011 14:50 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het kutusers zijn als je nog nooit van ze hebt gehoord?
Kutquote:Op maandag 18 april 2011 15:19 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Gedaan. En in welke categorie behoor ik?
Hey HSG, waarom zit ik samen met leeeeeeelllll in 1 kaste verdomme??quote:Op maandag 18 april 2011 15:25 schreef leeell het volgende:
kaste 4, niets mis mee, de underdog, the silent guardian [ afbeelding ]
netsplitter; mn man, vanwaar deze muiterij?quote:Op maandag 18 april 2011 15:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hey HSG, waarom zit ik samen met leeeeeeelllll in 1 kaste verdomme??
Ga eens bier halen. Vort.quote:Op maandag 18 april 2011 15:34 schreef leeell het volgende:
netsplitter; mn man, vanwaar deze muiterij?
samen houden we het niveau in kaste 4 hoog
Swa, zie PI.quote:Op maandag 18 april 2011 15:34 schreef leeell het volgende:
[..]
netsplitter; mn man, vanwaar deze muiterij?
samen houden we het niveau in kaste 4 hoog
dubbelzinnige PI, duidelijkheid moet zijnquote:

jij bent zo nietszeggend dat je niet eens genoemd wordt opbokkenquote:
Kijk hem zichzelf tof vinden,quote:Op maandag 18 april 2011 15:38 schreef leeell het volgende:
[..]
dubbelzinnige PI, duidelijkheid moet zijn [ afbeelding ]
[..]
jij bent zo nietszeggend dat je niet eens genoemd word, opbokken
Wordt.quote:Op maandag 18 april 2011 15:38 schreef leeell het volgende:
jij bent zo nietszeggend dat je niet eens genoemd word, opbokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |