zo is dat.quote:Op maandag 18 april 2011 13:53 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Zijn maar een paar cam fotos van mijn hyves, als je mijn topics leest weet je wel dat ik genoeg zelfspot heb.
Wees blij dat ik zo nu en dan wel eens uitgebreide (lange) topics maak, zie je zelden nog. en nog ondankbaar ook. stelletje monsters hier.quote:Op maandag 18 april 2011 13:53 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Treurig dat sommigen daar moeite mee lijken te hebben.
Dit verdient een 14.gifquote:Op maandag 18 april 2011 13:53 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Treurig dat sommigen daar moeite mee lijken te hebben.
Veel tekst is niet automatisch een garantie voor een leuk topic.quote:Op maandag 18 april 2011 13:55 schreef hakunamatafaka het volgende:
Wees blij dat ik zo nu en dan wel eens uitgebreide (lange) topics maak, zie je zelden nog. en nog ondankbaar ook. stelletje monsters hier.
Ik weet het, maar het ging om het "de ballen niet hebben om foto's te plaatsen" deel, misschien heeft hij helemaal geen foto's van zichzelf.quote:Op maandag 18 april 2011 13:53 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Zijn maar een paar cam fotos van mijn hyves, als je mijn topics leest weet je wel dat ik genoeg zelfspot heb.
Maar je bent het wel met me eens dat dat niveau "kleuter" waar je over spreekt nu juist het niveau is dat een aantal users hoog in die KLB kaste heeft gekregen?quote:Op maandag 18 april 2011 13:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Veel tekst is niet automatisch een garantie voor een leuk topic.
Persoonlijk zit ik helemaal niet op jouw onleuke transparante hosselverhaaltjes te wachten. Maar blijkbaar is daar wel een doelgroep voor hier. Hou het daar dan bij en blijf van de nieuw topic knop af als het knikkertje in je hoofd weer van "puber" naar niveau "kleuter" is gerold.
Nee. Totaal niet zelfs. Ik voel overigens niet de behoefte me uit te laten over de "kaste"quote:Op maandag 18 april 2011 14:01 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Maar je bent het wel met me eens dat dat niveau "kleuter" waar je over spreekt nu juist het niveau is dat een aantal users hoog in die KLB kaste heeft gekregen?
Ja maar om dan andere mensen zijn foto's af te gaan kraken getuigt ook niet van hoog niveau. Zo kun je geen rebounds punchequote:Op maandag 18 april 2011 14:00 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ik weet het, maar het ging om het "de ballen niet hebben om foto's te plaatsen" deel, misschien heeft hij helemaal geen foto's van zichzelf.
Daar gaat het topic juist over, vandaar die subtiele onderwerpverschuiving.quote:Op maandag 18 april 2011 14:03 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nee. Totaal niet zelfs. Ik voel overigens niet de behoefte me uit te laten over de "kaste"
Je hebt een punt.quote:Op maandag 18 april 2011 14:03 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ja maar om dan andere mensen zijn foto's af gaan kraken getuigt ook niet van hoog niveau. Zo kan je geen rebounds punche
Je bent wel erg tendentieus he, tevens post ik niet alleen hosselverhalen.quote:Op maandag 18 april 2011 13:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
weer van "puber" naar niveau "kleuter" is gerold.
Zie fotoboek. Zitten er 2 van mij bij.quote:Op maandag 18 april 2011 13:48 schreef hakunamatafaka het volgende:
Gvd nu is het 5 tegen 1. En mijn intenties waren niet eens zo slecht. Trouwens een (mooiboy) foto van mij droppen, en zelf de ballen niet hebben om foto's te plaatsen.
Baby foto's ja.quote:Op maandag 18 april 2011 14:07 schreef picodealion het volgende:
[..]
Zie fotoboek. Zitten er 2 van mij bij.
Dat klopt. Vergeef me dat ik niet al je topics uit mijn hoofd ken. Je bent me tot nu toe alleen opgevallen met je vele baggertopics en hosselverhaaltjes. Het zou inderdaad wel heel erg sneu zijn als er helemaal niets grappigs uit je toetsenbord kwam. Blijkbaar ben je op de goede weg.quote:Op maandag 18 april 2011 14:07 schreef hakunamatafaka het volgende:
Je bent wel erg tendentieus he, tevens post ik niet alleen hosselverhalen.
Gast ik ben 3 wat loop je nou nog moeilijk te doen? Alsof jouw foto net een week geleden gemaakt is.quote:
Leuke grapquote:Op maandag 18 april 2011 14:15 schreef picodealion het volgende:
[..]
Gast ik ben 3 wat loop je nou nog moeilijk te doen? Alsof jouw foto net een week geleden gemaakt is.
Sowieso is Kubrick een held zoals er maar weinig geleefd hebben.quote:Op maandag 18 april 2011 14:23 schreef picodealion het volgende:
Daar heb ik nog geen recensie van geschreven, maar ik zal 'm even samenvatten: Beste film die er is.
Hoe weet je dat het kutusers zijn als je nog nooit van ze hebt gehoord?quote:Op maandag 18 april 2011 11:16 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Moest lachen omdat kutusers + nog nooit van gehoord!
quote:
Nog niet gezien,quote:Op maandag 18 april 2011 14:42 schreef Nikmans het volgende:
Maar de beste film ooit is dit:
[ afbeelding ]
Inderdaad. Daar mag ik nog wel even voor oefenen. Als je wil weten hoe ik schrijf als ik minder serieus ben, zie mijn sig.quote:Op maandag 18 april 2011 14:30 schreef hakunamatafaka het volgende:
Als je op http://www.digg.nl/movie.php?id=537 dit niveau recensies kan schrijven. Ben je een held.
Lees mijn andere post nog evenquote:Op maandag 18 april 2011 14:50 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het kutusers zijn als je nog nooit van ze hebt gehoord?
Kutquote:Op maandag 18 april 2011 15:19 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Gedaan. En in welke categorie behoor ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |