In de kaste?quote:Op maandag 18 april 2011 15:38 schreef leeell het volgende:
[..]
dubbelzinnige PI, duidelijkheid moet zijn [ afbeelding ]
[..]
jij bent zo nietszeggend dat je niet eens genoemd word, opbokken
Harde diss aah mattie. Jammer dat het niet klopt.quote:Op maandag 18 april 2011 15:38 schreef leeell het volgende:
[..]
dubbelzinnige PI, duidelijkheid moet zijn [ afbeelding ]
[..]
jij bent zo nietszeggend dat je niet eens genoemd word, opbokken
in de kronieken van KLB, dingen gaan verder dan willekeurige kastesquote:
Blijkbaar heb je naast schrijven ook een probleem met lezen.quote:Op maandag 18 april 2011 15:38 schreef leeell het volgende:
jij bent zo nietszeggend dat je niet eens genoemd wordt opbokken
Het zou je sieren gewoon toe te geven dat je je bril niet op had.quote:Op maandag 18 april 2011 15:41 schreef leeell het volgende:
[..]
in de kronieken van KLB, dingen gaan verder dan willekeurige kastes
mij is altijd geleerd; nooit toegevenquote:Op maandag 18 april 2011 15:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Het zou je sieren gewoon toe te geven dat je je bril niet op had.
Wat onnozel.quote:Op maandag 18 april 2011 15:44 schreef leeell het volgende:
[..]
mij is altijd geleerd; nooit toegeven
misschienquote:
kom 071 dan, je bent altijd welkomquote:
Ericaquote:Op maandag 18 april 2011 15:55 schreef RickoKun het volgende:
MANNEN NIET SLOWCHATTEN! Ik ben hier om het topic te redden!
-ontopic-
Kijk dit zijn de vrouwen die met mij in de Kaste zitten:
Eline
[ afbeelding ]
Yasmine
[ afbeelding ]
Erica
[ afbeelding ]
Sterre
[ afbeelding ]
En als laatste natuurlijk Gwendoline
[ afbeelding ]
Liever niet ik vind haar nogal wit, maar als het moet dan moet het maar, ze zal echter wel veel witter zijn dan ik en ik houd niet van bleke mensenquote:
diversiteit moet er zijn mijn waarde Rickoquote:Op maandag 18 april 2011 16:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Liever niet ik vind haar nogal wit, maar als het moet dan moet het maar, ze zal echter wel veel witter zijn dan ik en ik houd niet van bleke mensen
wat vind je van Sasha Grey danquote:Op maandag 18 april 2011 16:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Liever niet ik vind haar nogal wit, maar als het moet dan moet het maar, ze zal echter wel veel witter zijn dan ik en ik houd niet van bleke mensen
Heeft iemand die blogpost?quote:Op zondag 17 april 2011 01:19 schreef Nikmans het volgende:
Om het verhaal 'Emimich' te begrijpen moeten we beginnen bij de_boswachter.
De_boswachter (afgekort bowa) was vroeger namelijk een kwaliteitsuser, nu nog altijd wel maar hij post een heel stuk minder, verder was bowa geestelijk vader van de KLB-kaste.
In India ziet een kaste-systeem er zo uit:
[..]
In KLB was het volgens bowa ongeveer hetzelfde, waarna hij de vrijheid nam om vaste users in dit systeem te verwerken wat uiteindelijk een soort KLB-user-ranglijst moest voorstellen. Uiterst geslaagd en ludiek, maar eenmalig.
Enter Emimich, een user die zich vooral onderscheidde door geleerde taal en stoer bazen-gedrag, zich uitend in posts doorspekt met hoogdravend taalgebruik waarin veelal neerbuigend werd gedaan over mensen en een onverkapt gevoel van superioriteit uit sprak.
Emimich vond dat hij bowa's kastesysteem best kon plunderen en er zelf een soort terugkerend fenomeen van kon maken, met maandelijkse (denk ik) updates tot gevolg, na een tijdje begon hij overal verwijzingen naar de KLB-kaste te plaatsen (waarin hijzelf natuurlijk in kaste nummer 1 stond), zette iets over de KLB-kaste in zijn sig en ondertitel en werd zo uiteindelijk 'du man van du kaste' zoals hij het zelf omschreef.
Lang verhaal kort, Emimich is uiteindelijk door een speurende FOK!ker (hij had een hele blog geschreven over het proces maar ik kan hem niet meer vinden) ontmaskerd als een schakende brilnerd en heeft nooit meer iets van zich laten horen.
[ afbeelding ]
Eensch.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |