geen reeksen in KLBquote:
Dat heb ik 20 jaar geleden al voorgesteld maar iedereen was tegen,quote:Op maandag 18 april 2011 16:55 schreef Gary_Oak het volgende:
Kan Danny geen user-waarderingssysteem maken voor de KLB'ers? Nadeel is wel dat je van die thumbs-upsletjes krijgt net als op YouTube.
Zolang bestaat FOK! niet eens.quote:Op maandag 18 april 2011 16:56 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat heb ik 20 jaar geleden al voorgesteld maar iedereen was tegen,.
Ieuw.quote:Op maandag 18 april 2011 16:55 schreef Gary_Oak het volgende:
Kan Danny geen user-waarderingssysteem maken voor de KLB'ers? Nadeel is wel dat je van die thumbs-upsletjes krijgt net als op YouTube.
quote:
belachelijk ideequote:Op maandag 18 april 2011 16:55 schreef Gary_Oak het volgende:
Leuk, omhoog geperste tieten.quote:Op maandag 18 april 2011 17:07 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
Claire is het niet met Wise eens. Maar Rickokun wel, want dan krijgen we teveel attentionhoerering dat er bovendien al redelijk is. (zoals bijv. Pixie die nimmer hier kwam, en nu plotseling in elk topic aanwezig is in KLB)
Valt mee. Is trouwens niet eens mijn topic.quote:Op maandag 18 april 2011 17:09 schreef BrammetjeBraam het volgende:
HSG-BOMBER zijn best lopende topic tot nu toe.
Nee dat doet me dan weer helemaal niks.quote:Op maandag 18 april 2011 17:07 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
Claire is het niet met Wise eens. Maar Rickokun wel, want dan krijgen we teveel attentionhoerering dat er bovendien al redelijk is. (zoals bijv. Pixie die nimmer hier kwam, en nu plotseling in elk topic aanwezig is in KLB)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |