net stond er nog dat je daarmee niemand had uitgescholden. kom je daar op terug, of vond je dit een betere zin?quote:Op maandag 18 april 2011 13:28 schreef hakunamatafaka het volgende:
Ooh ik heb kloons, net was deze username nog een kloon??? Wel ooit eens een ander account gemaakt ja, maar nooit actief gweest.
Niet zomaar dingen gaan verzinnen mattie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo verzin ik dingen?quote:Op maandag 18 april 2011 13:28 schreef hakunamatafaka het volgende:
Ooh ik heb kloons, net was deze username nog een kloon??? Wel ooit eens een ander account gemaakt ja, maar nooit actief gweest.
Je bent gewoon een mongool, kloons of niet.quote:Op maandag 18 april 2011 13:28 schreef hakunamatafaka het volgende:
Deze man heeft een punt. Een goed punt zelfs!quote:Op maandag 18 april 2011 13:33 schreef picodealion het volgende:
Je bent gewoon een mongool, kloons of niet.
Jij zei dat deze username een kloon was, heb enkel 1 inactieve. Waar nooit iets mee gedaan is, dus je sneer raakt kant noch wal.quote:Op maandag 18 april 2011 13:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hoezo verzin ik dingen?
Je geeft het zelf toe.![]()
Geen idee waarom ik erin sta, maar toegegeven; ik ben er trots op.quote:Op zondag 17 april 2011 12:59 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
definitie van kaste niet kennen
[..]
wat een inteelt kaste trouwens
Had dat met dit account ook gedaan!quote:Op maandag 18 april 2011 13:28 schreef hakunamatafaka het volgende:
Wel ooit eens een ander account gemaakt ja, maar nooit actief gweest.
Je hebt jezelf al vast gelult, maak het nou niet erger.quote:Op maandag 18 april 2011 13:34 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Jij zei dat deze username een kloon was, heb enkel 1 inactieve. Waar nooit iets mee gedaan is, dus je sneer raakt kant noch wal.
Kom maar op met die linkquote:Op zondag 17 april 2011 10:42 schreef Parietale_kwab het volgende:
[..]
Voor de liefhebber heb ik dat blog nog ergens staan...
Jij zei hij zei hullie mama help ze pesten mij !!quote:Op maandag 18 april 2011 13:34 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Jij zei dat deze username een kloon was, heb enkel 1 inactieve. Waar nooit iets mee gedaan is, dus je sneer raakt kant noch wal.
wat voor mening heb jij over deze kaste?quote:Op maandag 18 april 2011 13:35 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Had dat met dit account ook gedaan!
Wat heb ik jou ooit misdaan?quote:Op maandag 18 april 2011 13:35 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Had dat met dit account ook gedaan!
Jij komt met gebrekkige insinuaties, wie begint er nou dan?quote:Op maandag 18 april 2011 13:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je hebt jezelf al vast gelult, maak het nou niet erger.
Tis dat je A Clockwork Orange apprecieert.quote:Op maandag 18 april 2011 13:35 schreef picodealion het volgende:
[..]
Jij zei hij zei hullie mama help ze pesten mij !!.
Godver, ik stond op het punt je nog wat verder af te branden tot ik Brusselmans in je fobo zag.quote:Op maandag 18 april 2011 13:39 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Wat heb ik jou ooit misdaan?
[..]
Jij komt met gebrekkige insinuaties, wie begint er nou dan?
[..]
Tis dat je A Clockwork Orange apprecieert.
Kamervragen.quote:
Ach die paar, waren slechts hersenspinsels.quote:Op maandag 18 april 2011 13:42 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Kamervragen.
Flamingo
Appel
Zeep in mijn oog.
Hik
Meer nodig?
Stuk voor stuk humorloze, hersenloze nietzeggende bagger.
Ik zei dat je kloons hebt, jij zei van niet.quote:Op maandag 18 april 2011 13:39 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Wat heb ik jou ooit misdaan?
[..]
Jij komt met gebrekkige insinuaties, wie begint er nou dan?
[..]
Tis dat je A Clockwork Orange apprecieert.
Je kinderachtige geneuzel genereert een soort van irritante jeuk, net onder mijn voetzool.quote:Op maandag 18 april 2011 13:43 schreef hakunamatafaka het volgende:
Ach die paar, waren slechts hersenspinsels.
Wat loop je als FA nou nog in discussie te gaan met zo'n KLB kneusje?quote:Op maandag 18 april 2011 13:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik zei dat je kloons hebt, jij zei van niet.
En dan geef je zelf toe dat je gekoont hebt.
Dus wie lult er hier nou raar?
Idd.
Gewoon bannen. Hop, met de vlakke hand.quote:Op maandag 18 april 2011 13:45 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wat loop je als FA nou nog in discussie te gaan met zo'n KLB kneusje?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |