Niet Djoon maar wel die honderd keer. Is bij nader inzien natuurlijk een foutje van mij, want Sharon zeikt per dag wel 200 keer over Amerikaquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Djoon refereert aan Sharon? Verklaar
Ik hoop het zo!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:56 schreef iBenny het volgende:
ha-ha... ze zullen 24-uur op het vlot moeten verblijven
Ja ze hebben tot nu toe bij elke feest zo beetje gezwommen!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als er echt een feest komt vanavond zullen die natuurlijk allemaal nat zijn
karim wel jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:58 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja ze hebben tot nu toe bij elke feest zo beetje gezwommen!!
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niet Djoon maar wel die honderd keer. Is bij nader inzien natuurlijk een foutje van mij, want Sharon zeikt per dag wel 200 keer over Amerika
Ze voelt zich steeds populairder en krijgt het steeds meer op d'r heupen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niet Djoon maar wel die honderd keer. Is bij nader inzien natuurlijk een foutje van mij, want Sharon zeikt per dag wel 200 keer over Amerika
Het ligt ook deels aan het volk wat er in dit,... dat is wel voor 30% schuldig aan een flopquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:58 schreef Kwaliteit het volgende:
ik hoop dat er nooit meer een SST deel 2 komt.
en de andere 79% aan net5quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:59 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Het ligt ook deels aan het volk wat er in dit,... dat is wel voor 30% schuldig aan een flop
En dan nog wel terwijl zijn andere maatje (door zijn toedoen) weg is.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:50 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Valt mij ookecht tegen hoor, dat doe je niet als je een maatje hebt. Ik laat mjn nadere vriendinnen ook niet vallen voor mijn hartsvriendin. Aandacht verdelen, maar dat kent ze blijkbaar niet. Ga even mijn ongenoegen twitteren aan mama shar
bij mij is sharon ook op het nulpunt gezakt hoor, zeker na wat ze nu flikt, om haar beste maatje gerard zo links te laten liggenquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze voelt zich steeds populairder en krijgt het steeds meer op d'r heupen.
En u mocht een calculator gebruiken tijdens hoofdrekenenquote:
...en daar kan nog aardig wat opquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Dit gaat haar stemmen kostenquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:00 schreef Stability het volgende:
[..]
bij mij is sharon ook op het nulpunt gezakt hoor, zeker na wat ze nu flikt, om haar beste maatje gerard zo links te laten liggen
quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:00 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
En u mocht een calculator gebruiken tijdens hoofdrekenen
helemaal mee eensquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Van mij mag het wel hoor, maar dan wel met een aantal ingrijpende wijzigingen in het concept en een ander productieteam.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:58 schreef Kwaliteit het volgende:
ik hoop dat er nooit meer een SST deel 2 komt.
8 maart 2011quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze moet een vlot bouwen, en daar de nacht op verblijven in het zwembad
Ik vind d'r al weken bits en erg wetig zeker voor een 20 jarige. Ze probeert constant te bepalen wat een ander moet doen. Als het even niet op haar manier gaat zoals gisteren toen Joannaquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:00 schreef Stability het volgende:
[..]
bij mij is sharon ook op het nulpunt gezakt hoor, zeker na wat ze nu flikt, om haar beste maatje gerard zo links te laten liggen
Jawel, maar ik vond hem niet grappig,... dat mag?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:03 schreef Vultarian het volgende:
[..]
gezien je reaktie toch niet hoor
ja is zo...ik noem haar in mezelf al "opoe" voor een twintigjarige is ze me een beetje te betweterigquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind d'r al weken bits en erg wetig zeker voor een 20 jarige. Ze probeert constant te bepalen wat een ander moet doen. Als het even niet op haar manier gaat zoals gisteren toen Joannawilde koken zag je d'r ware gezicht. Erg arrogant en met een meewarige blik.
Dominante bitch is het gewoon. Begint steeds arroganter te worden dus zo snel mogelijk opzouten wat mij betreft....quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind d'r al weken bits en erg wetig zeker voor een 20 jarige. Ze probeert constant te bepalen wat een ander moet doen. Als het even niet op haar manier gaat zoals gisteren toen Joannawilde koken zag je d'r ware gezicht. Erg arrogant en met een meewarige blik.
Was daar ook niet een missie over?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
En monopoly het huis in als verwijzing naar Gerard.
natuurlijk mag dat, maar als je hem snapte zou je niet zo'n reaktie geven, of je het nu grappig vond of niet. dus echt geloofwaardig is het nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:04 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vond hem niet grappig,... dat mag?
Klopt, jij bent goed, heel goed!!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:05 schreef iBenny het volgende:
Enneh... uit hetzelfde topic...
[..]
Was daar ook niet een missie over?
zo helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dominante bitch is het gewoon. Begint steeds arroganter te worden dus zo snel mogelijk opzouten wat mij betreft....
ja, monopoly straten moest ie laten opnoemen zonder het woord monopoly te gebruikenquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:05 schreef iBenny het volgende:
Enneh... uit hetzelfde topic...
[..]
Was daar ook niet een missie over?
hondje was toch ook voor haar? op het kaartje stond ook sharonquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:06 schreef freaky40 het volgende:
En dan ook nog het zich toe eigenen van dat hondje, terwijl deze voor iedereen is lijkt me. Min punt naar min punt stapelen ze zich met de dag op bij Sharon...
hond is van sharon ze mag hem ook mee naar huis toe nemen als ze eruit gaatquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:06 schreef freaky40 het volgende:
En dan ook nog het zich toe eigenen van dat hondje, terwijl deze voor iedereen is lijkt me. Min punt naar min punt stapelen ze zich met de dag op bij Sharon...
Ach welnee. juist voor een 20-jarige vind ik dat ze zich goed staande houdt in dit gezelschapquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dominante bitch is het gewoon. Begint steeds arroganter te worden dus zo snel mogelijk opzouten wat mij betreft....
Ik boze stiefmoeder...quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:05 schreef Stability het volgende:
[..]
ja is zo...ik noem haar in mezelf al "opoe" voor een twintigjarige is ze me een beetje te betweterig
indd.
echt nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:07 schreef Zzoos het volgende:
[..]
hond is van sharon ze mag hem ook mee naar huis toe nemen als ze eruit gaat
Ik hoop dat Geer haar net zo negeert als Stervio is vertrokken !!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die hond gaat er straks weer vrolijk uit, niets van Sharon...En trouwens ze leeft in een huis met meerdere bewoners. Je kunt je dan niet veroorloven je alles maar toe te eigenen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:07 schreef Zzoos het volgende:
[..]
hond is van sharon ze mag hem ook mee naar huis toe nemen als ze eruit gaat
hoop ik ook, maar zo is gerard niet denk ikquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:08 schreef MAMA_Bongetje het volgende:
[..]
Ik hoop dat Geer haar net zo negeert als Stervio is vertrokken !!!
Bridget spreekt Sharon toequote:
Godallemachtig,... moet ik het echt nog gaan uitleggen ook. Ik had 2 kansen, 1 je bent echt zo dom of je dacht leuk te doen. Aangezien ik het niet leuk vond leek me een reactie op kans 1 voor mij het nuttigste waarbij jij jezelf voor aap kon zetten omdat je echt niet kan rekenen of het domme grapje uitleggen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:06 schreef Vultarian het volgende:
[..]
natuurlijk mag dat, maar als je hem snapte zou je niet zo'n reaktie geven, of je het nu grappig vond of niet. dus echt geloofwaardig is het niet
ze houdt zich staande met behulp van iedereen.... nu laat ze haar andere gezicht zien... bepalend, aandachtvragend, grote bek, niets van iemand aannemen. papagaaien en wauw...ik weet alles!quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ach welnee. juist voor een 20-jarige vind ik dat ze zich goed staande houdt in dit gezelschap
Het is allemaal subjectief, ik weet hetquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:10 schreef waterkant het volgende:
[..]
ze houdt zich staande met behulp van iedereen.... nu laat ze haar andere gezicht zien... bepalend, aandachtvragend, grote bek, niets van iemand aannemen. papagaaien en wauw...ik weet alles!
Vreemd dat ze met T-shirts rondlopen met bianca.pt erop. Als je reclame maakt verwacht je op z'n minste T-shirts naar een Nederlandse site.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:10 schreef Zzoos het volgende:
[..]
Bridget spreekt Sharon toe
15 april om 20.27
Dutchy Puppy doneert Segredo.
De blonde presentatrice zet zich met de stichting Dutchy Puppy in voor zwerfhonden. Ook in Portugal leven vele zwerfhondjes in slechte omstandigheden op straat. Dutchy Puppy doneert een hondje aan Sharon. Omdat zij bekend staat als de dierenvriend van het huis, krijgt zij de verantwoordelijke taak om voor Segredo, zo heet het hondje, te zorgen. Ze mag haar nieuwe vriend ook mee naar huis nemen als ze Secret Story verlaat. De bewoners moeten gezamenlijk 1.000 euro bij elkaar leggen om Segredo en vele andere hondjes te redden.
Wel dus
quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:11 schreef Zzoos het volgende:
15 april om 20.27
De blonde presentatrice zet zich met de stichting Dutchy Puppy in voor zwerfhonden. Ook in Portugal leven vele zwerfhondjes in slechte omstandigheden op straat. Dutchy Puppy doneert een hondje aan Sharon. Omdat zij bekend staat als de dierenvriend van het huis, krijgt zij de verantwoordelijke taak om voor Segredo, zo heet het hondje, te zorgen. Ze mag haar nieuwe vriend ook mee naar huis nemen als ze Secret Story verlaat. De bewoners moeten gezamenlijk 1.000 euro bij elkaar leggen om Segredo en vele andere hondjes te redden.
Dat is wel tofquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:11 schreef Zzoos het volgende:
15 april om 20.27
sorry laura heeft betaald!quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:10 schreef Zzoos het volgende:
[..]
15 april om 20.27
Wel dus
ach ze halen Sharon neer omdat ze Laura en Joanna beter vinden, Er moet steeds iemand zijn om af te zeiken anders is men niet gelukkig.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:07 schreef Stability het volgende:
[..]
hondje was toch ook voor haar? op het kaartje stond ook sharon
daar komt het hondje vandaanquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Vreemd dat ze met T-shirt rondlopen met bianca.pt erop. Als je reclame maakt verwacht je op z'n minste T-shirts naar een Nederlandse site.
als jij hem snapte zou je niet zeggen dat ik niet kan hoofdrekenen omdat je dan gezien zou hebben dat ik juist prima aan het hoofdrekenen was, dus als iemand van ons een ontzettende lutser is en zichzelf voor aap zet ben jij het welquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:10 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Godallemachtig,... moet ik het echt nog gaan uitleggen ook. Ik had 2 kansen, 1 je bent echt zo dom of je dacht leuk te doen. Aangezien ik het niet leuk vond leek me een reactie op kans 1 voor mij het nuttigste waarbij jij jezelf voor aap kon zetten omdat je echt niet kan rekenen of het domme grapje uitleggen.
Maar goed, ik hou het er gewoon op dat je zo'n ontzettende lutser bent en niet kunt rekenen
Ik lach me suf als hij bezit gaat nemen van die stoel op dat vlot en er niet meer af wil.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:07 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
De jonge ontdekker, uit zichzelf op het vlot gegaan
mee eenschquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:10 schreef waterkant het volgende:
[..]
ze houdt zich staande met behulp van iedereen.... nu laat ze haar andere gezicht zien... bepalend, aandachtvragend, grote bek, niets van iemand aannemen. papagaaien en wauw...ik weet alles!
sharon heeft zichzelf naar beneden gehaald, maar eerlijk is eerlijk , er stond echt bij dat hij voor haar was.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:12 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ach ze halen Sharon neer omdat ze Laura en Joanna beter vinden, Er moet steeds iemand zijn om af te zeiken anders is men niet gelukkig.
en Sharon zei als ik het had begrepen had ik zelf betaald! Dus ga maar door met zeuren, vals interpreteren is een makkie!quote:
nee dat was een link van waar hij vandaan komt toen hij nog van Bianca.pt wasquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:13 schreef Stranger1977 het volgende:
Vanmiddag poste iemand een linkje naar een website waar secreet op staat en dat die te koop is (o.i.d.) na secret story
Doe ik de moeite om uit te,... laat maar jij bent gewoon echt te dom om meer te lezen dan alleen de laatste regel en ook alleen daarop te reageren. Je lijkt de Psych wel!quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:12 schreef Vultarian het volgende:
[..]
als jij hem snapte zou je niet zeggen dat ik niet kan hoofdrekenen omdat je dan gezien zou hebben dat ik juist prima aan het hoofdrekenen was, dus als iemand van ons een ontzettende lutser is en zichzelf voor aap zet ben jij het wel![]()
Ja dat zal... maar je geeft toch niks aan een onbekende stichting in Portugal?quote:
daar werkt dutchy puppy volgens mij mee samen ofzoquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja dat zal... maar je geeft toch niks aan een onbekende stichting in Portugal?
Uhhh nee, ik heb het zelf zitten lezen en er stond vanmiddag duidelijk dat hij NA zijn verblijf in secret story een nieuw baasje zoekt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:14 schreef Zzoos het volgende:
[..]
nee dat was een link van waar hij vandaan komt toen hij nog van Bianca.pt was
iedereen heeft toch betaald? er waren erbij die zelfs 3000 gaven en anderen hun hele kluis...laura gaf 1000quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:14 schreef MargrietV het volgende:
[..]
en Sharon zei als ik het had begrepen had ik zelf betaald! Dus ga maar door met zeuren, vals interpreteren is een makkie!
dit zal wel de deal zijn toen ze de puppie leverde... wij willen ook aandachtquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja dat zal... maar je geeft toch niks aan een onbekende stichting in Portugal?
je bedoelt dat je moeite doet om je eruit te lullenquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:14 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Doe ik de moeite om uit te,... laat maar jij bent gewoon echt te dom om meer te lezen dan alleen de laatste regel en ook alleen daarop te reageren. Je lijkt de Psych wel!
Alleen Laura moest betalen, de andere niets. Er was 1000 gevraagd. Laura was de eerste die gevraagd werd, de rest hoefde dus niet te betalen,quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:16 schreef Stability het volgende:
[..]
iedereen heeft toch betaald? er waren erbij die zelfs 3000 gaven en anderen hun hele kluis...laura gaf 1000
Nee hoor, jij kan gewoon niet hoofdrekenenquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:16 schreef Vultarian het volgende:
[..]
je bedoelt dat je moeite doet om je eruit te lullenpoging mislukt
volgens de secret story site mag ze hem mee naar huis nemen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:15 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Uhhh nee, ik heb het zelf zitten lezen en er stond vanmiddag duidelijk dat hij NA zijn verblijf in secret story een nieuw baasje zoekt.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:17 schreef beequeen het volgende:
Djoon tegen Flip: Ga eten.
Flip: waarom?
Djoon: omdat ik het zeg.
Nog zo'n betweter.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:17 schreef Zzoos het volgende:
[..]
volgens de secret story site mag ze hem mee naar huis nemen.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:17 schreef beequeen het volgende:
Djoon tegen Flip: Ga eten.
Flip: waarom?
Djoon: omdat ik het zeg.
oh maar ik zag sharon gisteren aan iedereen geld vragen, ik wist dus niet dat ze alleen laura's geld hebben gebruiktquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:17 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Alleen Laura moest betalen, de andere niets. Er was 1000 gevraagd. Laura was de eerste die gevraagd werd, de rest hoefde dus niet te betalen,
nee die bedragen gaan niet naar de stichting... laura zei als eerste al 1000 euro en dat was de vraag van bridget... minimaal 1000 euro voor de stichting... laura betaalde als enigequote:Op zaterdag 16 april 2011 19:16 schreef Stability het volgende:
[..]
iedereen heeft toch betaald? er waren erbij die zelfs 3000 gaven en anderen hun hele kluis...laura gaf 1000
jep kheb het begrepenquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:18 schreef waterkant het volgende:
[..]
nee die bedragen gaan niet naar de stichting... laura zei als eerste al 1000 euro en dat was de vraag van bridget... minimaal 1000 euro voor de stichting... laura betaalde als enige
Dit staat op de site van SSTquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:18 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Nog zo'n betweter.
http://www.dierenhulpmirbessa.nl/index.php/puppys/1043-segredo
de anderen hebben later gezegd als ze thuis zijn een donatie te doen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:18 schreef Stability het volgende:
[..]
oh maar ik zag sharon gisteren aan iedereen geld vragen, ik wist dus niet dat ze alleen laura's geld hebben gebruikt
Uh, het ene sluit het andere niet uit...quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:19 schreef Zzoos het volgende:
[..]
Dit staat op de site van SST
15 april om 20.27
Haha ja,... en wij geloven alles wat op de SST site staat!quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:19 schreef Zzoos het volgende:
[..]
Dit staat op de site van SST
15 april om 20.27
en sharon heeft al meerdere keren aangegeven hem mee te willen nemen naar huisquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Uh, het ene sluit het andere niet uit...
ok, dat heb ik denk ik gemist...ben ook vaak van de pc af onder het streamen of druk met photoshoppen, dan hoor en zie ik de helft nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:19 schreef MargrietV het volgende:
[..]
de anderen hebben later gezegd als ze thuis zijn een donatie te doen.
Ze wil ook die 100000 euroquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:20 schreef Zzoos het volgende:
[..]
en sharon heeft al meerdere keren aangegeven hem mee te willen nemen naar huis
laura ookquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:20 schreef Zzoos het volgende:
[..]
en sharon heeft al meerdere keren aangegeven hem mee te willen nemen naar huis
ze wil hem mee naar huis nemen, maar ze weet nog NIET officieel dat ze hem mag houdenquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Uh, het ene sluit het andere niet uit...
quote:
ja ik lees net dat dat dus niet zo is gegaan...ik dacht ook van wel maar het zal allemaal welquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik begrijp het nog niet, die anderen hebben ook gedoneerd. Genoemd geld uit die kluis. Punt
alleen laura is duizend uit haar kluis kwijtquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik begrijp het nog niet, die anderen hebben ook gedoneerd. Genoemd geld uit die kluis. Punt
Dat wordt niets. Zo'n beest moet ook uitgelaten worden.quote:
dit wordt helaas NIET gedoneerd! stom trouwens!quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze woude maar 1000 euro echt geven en ze wisten dat als ze het uit de kluizen gingen halen ze het ook echt moesten geven...quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Joanna is het script... die stuurt de bewoners welquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:19 schreef Niki.P het volgende:
Jo weet dus wat gaat komen, ben benieuwd...
moet toch niet erger worden he met die griet!!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:18 schreef akveor het volgende:
Joanna: Kan iedereen het proberen schoon te houden want ik heb net alles schoon!
Precies. Punt!quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dat is waar, wel raar dat ze eerst Laura riepen, waar is die trouwens....quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joanna is het script... die stuurt de bewoners wel
geen pizza????quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:23 schreef Stability het volgende:
eten ze niet warm vanavond? lekker als er veel drank komt dan
quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:23 schreef iBenny het volgende:
Joanna MamaDjoon is het script... die stuurt de bewoners wel
Joanna is al 3x achter elkaar geweest net.. ze begreep het niet helemaal denk ikquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:23 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Dat is waar, wel raar dat ze eerst Laura riepen, waar is die trouwens....
Nee, sjerren moest 1000 euro inzamelen en als ze dat zou hebben kwam die hond de hut in,... luira bood meteen die 1000 euro en was het benodigde geld ingezameld.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:22 schreef waterkant het volgende:
[..]
dit wordt helaas NIET gedoneerd! stom trouwens!
Ze eten meestal niet warm voor een feestje omdat ze dan haast hebben..quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:23 schreef Stability het volgende:
dat is "toevallig" elke keer als er drank komtquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:23 schreef Stability het volgende:
Ja vreeemd om schoon te gaan maken vlak voordat er nog gekppkt / gegeten moet gaan worden ...quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:23 schreef MAMA_Bongetje het volgende:
[..]
moet toch niet erger worden he met die griet!!!
37 graden als het er weer uitkomt......quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:23 schreef Stability het volgende:
Er werd 1000 gevraagd. Er werd niet bij gezegd per persoon etc. Sharon is iedereen langs gelopen, had 1 minuut. Haalde 13.000 euro op.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lood om oud ijzer(boer).quote:
ik zou juist eerst goed eten, ff een bodempje aanmaken dus.....dan word je ook niet zo snel dronkenquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:24 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze eten meestal niet warm voor een feestje omdat ze dan haast hebben..
Daarom zijn die feestjes altijd zo leuk
Volgens mij werd ze voor Jo geroepen en er na niet meer...quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joanna is al 3x achter elkaar geweest net.. ze begreep het niet helemaal denk ik
Die zit nu in de kamer?
Wat spookt er door dit hoofd?quote:
Dan weet ik het ook niet. Zie dr idd ook nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:26 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Volgens mij werd ze voor Jo geroepen en er na niet meer...
en vooral als er gefeest gaat wordenquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vreeemd om schoon te gaan maken vlak voordat er nog gekppkt / gegeten moet gaan worden ...
Ja dat vond ik een hele goeie trouwens.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:25 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Er werd 1000 gevraagd. Er werd niet bij gezegd per persoon etc. Sharon is iedereen langs gelopen, had 1 minuut. Haalde 13.000 euro op.
Toen zei de Stem: wat heb je opgehaald. Laura 1000 euro en ze noemde de andere namen en bedragen op. Antwoord van de Stem: Laura was eerste. Shannon zei ja. Daarna zei de Stem: Bij Laura gaat 1000 euro uit de kluis. Dat was wat gevraagd is, Dus de anderen behielden hun geld.
plus 3quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:26 schreef Freule het volgende:
ik vind het dom dat Servio verteld hoe popi Sharon is gaat ze nog meer op de voorgrond treden bah ze gaat me steeds meer en meer tegen vallen terwijl ze eerst favo was bij mij.
waarom niet al het geld??quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:27 schreef Freule het volgende:
[..]
Ja dat vond ik een hele goeie trouwens.
quote:
nou eerst zei ze 50 euro maar maakte er snel 1000 van zal ze nu ook wel veel spijt van hebbenquote:
slapen in het vliegtuig naar nederland ?quote:
Ja kun je zien die mist niemand hahahaha geweldig!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:28 schreef Niki.P het volgende:
Ze zeide net tegen Joanna kom er gezellig bij zitten als we gaan eten, maar niemand vraagt zich af waar Laura is...
eten brengen naar karim.... ff trapje op... knuffel geven en kriebelenquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:28 schreef Niki.P het volgende:
Ze zeide net tegen Joanna kom er gezellig bij zitten als we gaan eten, maar niemand vraagt zich af waar Laura is...
dat heb ik haar dus ook horen zeggen ja...eerst 50 euro, direct erachteraan 1000 euroquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:28 schreef Freule het volgende:
[..]
nou eerst zei ze 50 euro maar maakte er snel 1000 van zal ze nu ook wel veel spijt van hebben
quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:29 schreef waterkant het volgende:
[..]
eten brengen naar karim.... ff trapje op... knuffel geven en kriebelen
quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:26 schreef Freule het volgende:
ik vind het dom dat Servio verteld hoe popi Sharon is gaat ze nog meer op de voorgrond treden bah ze gaat me steeds meer en meer tegen vallen terwijl ze eerst favo was bij mij.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:26 schreef Freule het volgende:
Neemt hij Djoon weer in de zeik?quote:
snel anders wordt het brood koud hequote:Op zaterdag 16 april 2011 19:30 schreef md89 het volgende:
Roetsj roetsj onder die douche weg want ja er staat weer eten op tafel he
plak het maar op de heupjes!quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:31 schreef MAMA_Bongetje het volgende:
[..]
[..]
en alles, maar dan ook alles gaat die hooischuur in...
volgens mij doet ze dat ook nog het liefs liggend.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:32 schreef Vultarian het volgende:
[..]
snel anders wordt het brood koud he
Gore smeerpijp is hetquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:31 schreef mangalie het volgende:
Vieze lange sliert stond der haar te borstelen bij de eettafel![]()
ja toen ik het vanmiddag voorstelde lachte iedereen mij uit en nu is het waar en hoor je niemand.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:56 schreef iBenny het volgende:
ha-ha... ze zullen 24-uur op het vlot moeten verblijven
quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:32 schreef Vultarian het volgende:
[..]
snel anders wordt het brood koud he
quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gore smeerpijp is het
[ afbeelding ]
je had het wat vaker moeten zeggen, ik zei het je nogquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:32 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
ja toen ik het vanmiddag voorstelde lachte iedereen mij uit en nu is het waar en hoor je niemand.
is het waar dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:32 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
ja toen ik het vanmiddag voorstelde lachte iedereen mij uit en nu is het waar en hoor je niemand.
Nou dat pikte ik niet hoor als iemand bij de etenstafel zijn haar kamt bah bah , heeft gedouched trekt ze dat douchegordijn weer aan van vanmiddagquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gore smeerpijp is het
[ afbeelding ]
ok ze is lang... ok ze komt onder de douche vandaan ok laura is om te haten????quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gore smeerpijp is het
[ afbeelding ]
eerst ontsmetten!!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:34 schreef beequeen het volgende:
Mag Flip wel drank pakken uit de schone koelkast?
Als jij niet snapt dat je je haren niet borstelt bij de eettafel. Dan ga ik daar verder geen discussie over voeren. Vrij zinloos.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:34 schreef waterkant het volgende:
[..]
ok ze is lang... ok ze komt onder de douche vandaan ok laura is om te haten????
dat is de jurk van opoe !quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:34 schreef Freule het volgende:
[..]
Nou dat pikte ik niet hoor als iemand bij de etenstafel zijn haar kamt bah bah , heeft gedouched trekt ze dat douchegordijn weer aan van vanmiddag
quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:35 schreef Stability het volgende:
stervio kan je nou niet gewoon praten zonder elke keer dat slijmgeslurp erbij?
's Ochtends is het nog erger. Dan haalt hij zijn neus ook nog op.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:35 schreef Stability het volgende:
hij is maandag weer weg.... moest ff kapper spelen en vanavond zich profilerten als bingoqueenquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:35 schreef Stability het volgende:
ik vind dat zooo irritant om te horen he...die overdreven nichtentaalquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
's Ochtends is het nog ergers. Dan haalt hij zijn neus ook nog op.
hij mag van mij nu ook wel weg hoor, kan die vanacht nog bij zn vriendje liggenquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:37 schreef waterkant het volgende:
[..]
hij is maandag weer weg.... moest ff kapper spelen en vanavond zich profilerten als bingoqueen
en ze zorgt er weer netjes voor dat ze het laatste klaar is met eten...dan is de afwas al gedaanquote:
echt? zo bang is ze dat er drank komt, pfffquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:38 schreef MargrietV het volgende:
Laura heeft al aangekondigd als er Passoa komt, ze vroeg naar bed gaat. Partypooper
Liters dat hok in vanavond en een missie van iemand anders om haar even "te helpen"quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:38 schreef MargrietV het volgende:
Laura heeft al aangekondigd als er Passoa komt, ze vroeg naar bed gaat. Partypooper
waarom niet, ben je een man dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:40 schreef waterkant het volgende:
[..]
sorry maar ik zou graag willen dat ik die jurk zou kunnen dragen! gaat hem niet worden
ohhhhquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:42 schreef waterkant het volgende:
[..]
haha neeeeeeeeeee te dik en te oud!
deed al suggestie een fles limonadesiroop vullen met Passaoquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Liters dat hok in vanavond en een missie van iemand anders om haar even "te helpen"
Che belloquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:42 schreef MargrietV het volgende:
[..]
deed al suggestie een fles limonadesiroop vullen met Passao
Heb je de UI'tjes van Segredo gevonden?quote:
Daar heeft Laura toch geen passoa voor nodig?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:38 schreef MargrietV het volgende:
Ik ga meteen kijkenquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb je de UI'tjes van Segredo gevonden?
treurig om gisteren, heeft ze al 200.000 keer gemeld, ze zweert het op haar moederquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:43 schreef Stability het volgende:
waarom word jo weer zo gevolgd door de cam??
wat zouden jullie willen zien dan van laura?quote:
Deze mogen er ook wel bij:quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb je de UI'tjes van Segredo gevonden?
dan moet ze lekker naar huis toe gaan, dan heeft ze mama, ian en bulletje om mee te kroelenquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:45 schreef MargrietV het volgende:
[..]
treurig om gisteren, heeft ze al 200.000 keer gemeld, ze zweert het op haar moeder
Die uitzetting was toch al geploft gisteren. Laat Karim maar terug komen vanavond.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop dat die stoel op dat vlot voor Karim is, dat ze hem als een Oosterse prins moeten behandelen.
Zal wel kinderachtig zijn als hij niet bij een feestje mag. Hij zal Seg ook al wel hebben gehoord. En het is niet eens zijn schuld dat hij boven zit.
(Ok, het was Alex zijn schuld ook niet dat hij werd genomineerd, maar dat ligt anders)
Dat ze vertrektquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:45 schreef waterkant het volgende:
[..]
wat zouden jullie willen zien dan van laura?
enne... eigenljk vind ik het heel vervelend dat mensen gedwongen worden om te zuipen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |