Ze eten meestal niet warm voor een feestje omdat ze dan haast hebben..quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:23 schreef Stability het volgende:
eten ze niet warm vanavond? lekker als er veel drank komt dan
dat is "toevallig" elke keer als er drank komtquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:23 schreef Stability het volgende:
Ja vreeemd om schoon te gaan maken vlak voordat er nog gekppkt / gegeten moet gaan worden ...quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:23 schreef MAMA_Bongetje het volgende:
[..]
moet toch niet erger worden he met die griet!!!
37 graden als het er weer uitkomt......quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:23 schreef Stability het volgende:
Er werd 1000 gevraagd. Er werd niet bij gezegd per persoon etc. Sharon is iedereen langs gelopen, had 1 minuut. Haalde 13.000 euro op.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik begrijp het nog niet, die anderen hebben ook gedoneerd. Genoemd geld uit die kluis. Punt
Lood om oud ijzer(boer).quote:
ik zou juist eerst goed eten, ff een bodempje aanmaken dus.....dan word je ook niet zo snel dronkenquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:24 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze eten meestal niet warm voor een feestje omdat ze dan haast hebben..
Daarom zijn die feestjes altijd zo leuk
Volgens mij werd ze voor Jo geroepen en er na niet meer...quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joanna is al 3x achter elkaar geweest net.. ze begreep het niet helemaal denk ik
Die zit nu in de kamer?
Wat spookt er door dit hoofd?quote:
Dan weet ik het ook niet. Zie dr idd ook nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:26 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Volgens mij werd ze voor Jo geroepen en er na niet meer...
en vooral als er gefeest gaat wordenquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vreeemd om schoon te gaan maken vlak voordat er nog gekppkt / gegeten moet gaan worden ...
Ja dat vond ik een hele goeie trouwens.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:25 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Er werd 1000 gevraagd. Er werd niet bij gezegd per persoon etc. Sharon is iedereen langs gelopen, had 1 minuut. Haalde 13.000 euro op.
Toen zei de Stem: wat heb je opgehaald. Laura 1000 euro en ze noemde de andere namen en bedragen op. Antwoord van de Stem: Laura was eerste. Shannon zei ja. Daarna zei de Stem: Bij Laura gaat 1000 euro uit de kluis. Dat was wat gevraagd is, Dus de anderen behielden hun geld.
plus 3quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:26 schreef Freule het volgende:
ik vind het dom dat Servio verteld hoe popi Sharon is gaat ze nog meer op de voorgrond treden bah ze gaat me steeds meer en meer tegen vallen terwijl ze eerst favo was bij mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |