quote:
ja ik lees net dat dat dus niet zo is gegaan...ik dacht ook van wel maar het zal allemaal welquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik begrijp het nog niet, die anderen hebben ook gedoneerd. Genoemd geld uit die kluis. Punt
alleen laura is duizend uit haar kluis kwijtquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik begrijp het nog niet, die anderen hebben ook gedoneerd. Genoemd geld uit die kluis. Punt
Dat wordt niets. Zo'n beest moet ook uitgelaten worden.quote:
dit wordt helaas NIET gedoneerd! stom trouwens!quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze woude maar 1000 euro echt geven en ze wisten dat als ze het uit de kluizen gingen halen ze het ook echt moesten geven...quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Joanna is het script... die stuurt de bewoners welquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:19 schreef Niki.P het volgende:
Jo weet dus wat gaat komen, ben benieuwd...
moet toch niet erger worden he met die griet!!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:18 schreef akveor het volgende:
Joanna: Kan iedereen het proberen schoon te houden want ik heb net alles schoon!
Precies. Punt!quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dat is waar, wel raar dat ze eerst Laura riepen, waar is die trouwens....quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joanna is het script... die stuurt de bewoners wel
geen pizza????quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:23 schreef Stability het volgende:
eten ze niet warm vanavond? lekker als er veel drank komt dan
quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:23 schreef iBenny het volgende:
Joanna MamaDjoon is het script... die stuurt de bewoners wel
Joanna is al 3x achter elkaar geweest net.. ze begreep het niet helemaal denk ikquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:23 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Dat is waar, wel raar dat ze eerst Laura riepen, waar is die trouwens....
Nee, sjerren moest 1000 euro inzamelen en als ze dat zou hebben kwam die hond de hut in,... luira bood meteen die 1000 euro en was het benodigde geld ingezameld.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:22 schreef waterkant het volgende:
[..]
dit wordt helaas NIET gedoneerd! stom trouwens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |