Niet Djoon maar wel die honderd keer. Is bij nader inzien natuurlijk een foutje van mij, want Sharon zeikt per dag wel 200 keer over Amerikaquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Djoon refereert aan Sharon? Verklaar
Ik hoop het zo!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:56 schreef iBenny het volgende:
ha-ha... ze zullen 24-uur op het vlot moeten verblijven
Ja ze hebben tot nu toe bij elke feest zo beetje gezwommen!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als er echt een feest komt vanavond zullen die natuurlijk allemaal nat zijn
karim wel jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:58 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja ze hebben tot nu toe bij elke feest zo beetje gezwommen!!
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niet Djoon maar wel die honderd keer. Is bij nader inzien natuurlijk een foutje van mij, want Sharon zeikt per dag wel 200 keer over Amerika
Ze voelt zich steeds populairder en krijgt het steeds meer op d'r heupen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niet Djoon maar wel die honderd keer. Is bij nader inzien natuurlijk een foutje van mij, want Sharon zeikt per dag wel 200 keer over Amerika
Het ligt ook deels aan het volk wat er in dit,... dat is wel voor 30% schuldig aan een flopquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:58 schreef Kwaliteit het volgende:
ik hoop dat er nooit meer een SST deel 2 komt.
en de andere 79% aan net5quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:59 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Het ligt ook deels aan het volk wat er in dit,... dat is wel voor 30% schuldig aan een flop
En dan nog wel terwijl zijn andere maatje (door zijn toedoen) weg is.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:50 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Valt mij ookecht tegen hoor, dat doe je niet als je een maatje hebt. Ik laat mjn nadere vriendinnen ook niet vallen voor mijn hartsvriendin. Aandacht verdelen, maar dat kent ze blijkbaar niet. Ga even mijn ongenoegen twitteren aan mama shar
bij mij is sharon ook op het nulpunt gezakt hoor, zeker na wat ze nu flikt, om haar beste maatje gerard zo links te laten liggenquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze voelt zich steeds populairder en krijgt het steeds meer op d'r heupen.
En u mocht een calculator gebruiken tijdens hoofdrekenenquote:
...en daar kan nog aardig wat opquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Dit gaat haar stemmen kostenquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:00 schreef Stability het volgende:
[..]
bij mij is sharon ook op het nulpunt gezakt hoor, zeker na wat ze nu flikt, om haar beste maatje gerard zo links te laten liggen
quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:00 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
En u mocht een calculator gebruiken tijdens hoofdrekenen
helemaal mee eensquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Van mij mag het wel hoor, maar dan wel met een aantal ingrijpende wijzigingen in het concept en een ander productieteam.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:58 schreef Kwaliteit het volgende:
ik hoop dat er nooit meer een SST deel 2 komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |