Maik wordt herdachtquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:50 schreef salvinimen het volgende:
Wat is er aan de hand daar in dat huis??????????????????
moge hij in vrede rusten of zo ietsquote:
jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:49 schreef 38half het volgende:
[..]
Heeft Moneuk nou die vieze badjas weer aan????
Nee in nederlandquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:52 schreef salvinimen het volgende:
Wel heel erg gesteld nu in dat huis.word die lullo echt herdacht?
Is hij dood?
niksquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:52 schreef Sonera het volgende:
Vraag me toch af wat Maik nu thuis draagt... heb hem bijna nooit met kleren aangezien..
quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:53 schreef Stability het volgende:
laura wil die broek weer houden.......hebbert
Ze houd hem zelfs..Gilde zequote:Op zaterdag 16 april 2011 17:53 schreef Stability het volgende:
het is zo overdreven gemaakt allemaal.. vind ikquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:54 schreef akveor het volgende:
Wat is er nu mis mee dat Maik even wordt herdacht?![]()
Ik vond hem gisteren in de daily ook erg leuk en open overkomen.
Ja, maar een fakking herdenking?quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:54 schreef akveor het volgende:
Wat is er nu mis mee dat Maik even wordt herdacht?![]()
Maar toen was Mootje er niet bij.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:54 schreef akveor het volgende:
Wat is er nu mis mee dat Maik even word herdacht?![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:54 schreef akveor het volgende:
Wat is er nu mis mee dat Maik even word herdacht?![]()
Ach, toen Alex werd herdacht en Gerard en z'n trawanten even op hem proostten was er niets aan de hand.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, maar een fakking herdenking?___!
cadeautje voor haar fuckbuddy, hoeft ze niks te kopen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:53 schreef Stability het volgende:
Dat doen ze toch elke keer...dus waarom niet met maik...gewoon ff een dolletje net zoals met elke bewonerquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Doen ze elke week hoor voor de vertrokken bewoner..Is toch leukquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:57 schreef MargrietV het volgende:
[..]
cadeautje voor haar fuckbuddy, hoeft ze niks te kopen.
Ja, maar toch niet in elkaars ondergoed???? (Mag ik hopen)quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:57 schreef mangalie het volgende:
[..]
Doen ze elke week hoor voor de vertrokken bewoner..Is toch leuk
Nee, ipv Maik.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:59 schreef MargrietV het volgende:
[..]
vergeten een komkommer te bestellen voor de afterparty zeker
Nu je het zegt...quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:58 schreef ToughLove het volgende:
Is het dit keer misschien Joanna's taak om Karim op de geheime zolder van lunch te voorzien? Aangezien ze zo lang wegblijft.
Nee, dit had Mo bedacht...Toen met Servio was leuker, gingen de mannen als vrouw verkleed. Karim in geel rokje en bontbolerootjequote:Op zaterdag 16 april 2011 17:58 schreef 38half het volgende:
[..]
Ja, maar toch niet in elkaars ondergoed???? (Mag ik hopen)
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:00 schreef MargrietV het volgende:
ze gunnen ons een plaspauze, tijd voor de snacks bij elkaar te zoeken en een drankje in te schenken
Dan help ik jequote:Op zaterdag 16 april 2011 18:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
k verwijder 'm persoonlijk het huis uit als dat gebeurt
Die was inderdaad grappig!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:00 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nee, dit had Mo bedacht...Toen met Servio was leuker, gingen de mannen als vrouw verkleed. Karim in geel rokje en bontbolerootje
Dat doen ze iedere zaterdag voor diegene die exit was de donderdag ervoor.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
volgens mij zit servio in de kamerquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:58 schreef ToughLove het volgende:
Is het dit keer misschien Joanna's taak om Karim op de geheime zolder van lunch te voorzien? Aangezien ze zo lang wegblijft.
Asjeblieft nietquote:
Ze zijn soms zo lang, dat je er een komplete speelfilm voor in de plaats kan doen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:01 schreef iBenny het volgende:
Er komt een moment dat de SL's worden vervangen door reclames...
Ook goed... misschien is dat interessanterquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze zijn soms zo lang, dat je er een komplete speelfilm voor in de plaats kan doen.
en dan krijgen we een uur SL terwijl servio zich omkleed?quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:04 schreef superkokje het volgende:
zal wel een optreden komen van windy mills
quote:
servio ging als laatste naar de kamerquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:08 schreef iBenny het volgende:
Joanna 3x naar de KvdW en dan SL... wat is er nu weer aan dr hand?
Ja, maar daarvoor 3x Joanna..quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:08 schreef Zzoos het volgende:
[..]
servio ging als laatste naar de kamer
Te laat....quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
Was even de deur uit, Gelukkig op tijd weer binnen voor de SL
Ik ben er ook bang voor... nou ja alles beter dan Karim terug.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:09 schreef Stability het volgende:
oh nee he, moeten we nou straks die achterlijke travestie troep zien?
karim moet wel terug komen NU.....ik hoef die achterlijke travestieten zooi niet te zien blehhhhhhquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor... nou ja alles beter dan Karim terug.
Op mijn UPC kanaaltje mag ik niks zienquote:
Phil heeft tietenquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:11 schreef Stability het volgende:
[..]
karim moet wel terug komen NU.....ik hoef die achterlijke travestieten zooi niet te zien blehhhhhh
Dat had ik moeten weten natuurlijk dat die mongool nog de gelegenheid zou krijgen om zijn 'kunsten' te vertonenquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:11 schreef Stability het volgende:
oh kijk die malloot nou toch...hij is weer helemaal in zn elementje hoor
dan heb je een avondje vrijquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:14 schreef Stability het volgende:
nou snap ik waarom stervio terug is ...
zn shows in amsterdam liepen slecht.....moet ie zich in portugal op de streams en tv gaan promoten.............zucht !! ik hoef die vent niet in vrouwen kleren te zien ! snap dat dan !!
Je hoeft niet te kijken...quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:14 schreef Stability het volgende:
nou snap ik waarom stervio terug is ...
zn shows in amsterdam liepen slecht.....moet ie zich in portugal op de streams en tv gaan promoten.............zucht !! ik hoef die vent niet in vrouwen kleren te zien ! snap dat dan !!
dat is het hem nou juist...ik wil wel kijken , kan ik me nog meer ergeren aan die debielquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken...
Maar doe maar wel, want het wordt vast leuk
Wat voor Poll wil je?quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:16 schreef akveor het volgende:
Waar zijn de polls op de SS wanneer je ze nodig hebt....?
Oke!quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
tis een gok, maar lijkt me duidelijk, bingoqueen in tha house
Een vent in vrouwen kleren? Yummiequote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:19 schreef 38half het volgende:
Bingokoningin
15 april om 10.47
Servio vertelt over zijn geheim.
Tijdens het ontbijt willen de bewoners meer weten over het geheim van Servio. Ze vragen zich af hoe ze ooit bingokoningin hadden kunnen raden. Servio vertelt dat hij een komische bingo heeft die hij twee keer per maand doet. Hij is dan verkleed als miss Windy Mills. Voor Philip is het een feest van herkenning, Oooh! Ik heb je een keer gezien! Servio vertelt dat hij zelfs zijn jurk heeft meegenomen naar Portugal. Zullen de bewoners nog een avondje bingo spelen met de Secret Story bingokoningin?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ik een gratis stream kan vinden voor "El Clįsico" om 22:00 uur.
echt leuk die smiley ...je ziet hem echt moeite doen om zn mond dicht te houden hahahahquote:
Is nu toch gratis op het eerste kanaal van UPC en Ziggo?quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ik een gratis stream kan vinden voor "El Clįsico" om 22:00 uur.
Flip, omdat hij niet genoeg met haar kroelt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:18 schreef beequeen het volgende:
Wie heeft Djoon een officļele waarschuwing gegeven? Ze fluisterde weer.
Ligt eraan wat ie gegeten heeft.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:22 schreef akveor het volgende:
Miss Windy Mills blijf ik toch een ietwat rare naam vinden voor een homo.
Ik heb geen stream van de plee, jij wel?quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:25 schreef ToughLove het volgende:
Die piskleur van Monique wordt er ook niet mooier op.
Mr. Windy past weer goed bij Maikquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:22 schreef akveor het volgende:
Miss Windy Mills blijf ik toch een ietwat rare naam vinden voor een homo.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb geen stream van de plee, jij wel?
Ik kan zo een script bedenken dat ze nu niet genomineerd kan worden.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:18 schreef beequeen het volgende:
Wie heeft Djoon een officļele waarschuwing gegeven? Ze fluisterde weer.
Laterquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:26 schreef 38half het volgende:
Ik ga, bye bye, zwaai zwaai. Tot laters. Geen dingen doen waar je spijt van krijgt.
Ciaoquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:26 schreef 38half het volgende:
Ik ga, bye bye, zwaai zwaai. Tot laters. Geen dingen doen waar je spijt van krijgt.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:26 schreef 38half het volgende:
En terechtquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik kan zo een script bedenken dat ze nu niet genomineerd kan worden.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:28 schreef Niki.P het volgende:
Flip heeft toch veel moeite met z'n niet zoenen regel..
Nu pas ?quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:33 schreef MargrietV het volgende:
Ben dat Ian, Budha en MamaJo gezeik eindeloos zat.
Ik ook.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:33 schreef MargrietV het volgende:
Ik ook en daarom een SL. Kunnen ze lekker vrijuit praten.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:33 schreef MargrietV het volgende:
quote:
Nee hoor, ik deel je mening.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:36 schreef Mylene het volgende:
Ik vind het volstrekt normaal dat Joanna haar broertje nu mist omdat hij jarig is geweest.
Raar eigenlijk dat je dit moet zeggen. Als Gerard het was geweest was het kennelijk wel normaal geweest.
Nogal krom.
Nee hoor, want onschuldige gehaaide Sharon vroeg heel duidelijk wie denk jijzelf dat de finale kunnen halen..quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:34 schreef Stranger1977 het volgende:
De Stem: Sletvio, je overtreed de regels.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zal wel hier mee te maken hebben, 100 keer op een dag, begint op te vallen![]()
[ afbeelding ]
Hou toch op, ze is er gisteren 24/7 mee bezig geweest en nu weer. Ik vind dat nogal ongezond.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:36 schreef Mylene het volgende:
Ik vind het volstrekt normaal dat Joanna haar broertje nu mist omdat hij jarig is geweest.
Raar eigenlijk dat je dit moet zeggen. Als Gerard het was geweest was het kennelijk wel normaal geweest.
Nogal krom.
je vergeet ikke, ikke, ikkequote:Op zaterdag 16 april 2011 18:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hou toch op, ze is er gisteren 24/7 mee bezig geweest en nu weer. Ik vind dat nogal ongezond.
Mijn moeder, Ian en Buddha........
Dit dus, daarom gooien ze er nu een SL in. Hoe doorzichtig.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[ afbeelding ]
Joanna is een toppertje. Ik hoop echt dat ze de finale gaat halen!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:34 schreef akveor het volgende:
Joannaheeft voor het eerst heimwee. Ze moet veel aan Boeddha denken en aan haar broertje Ian. Zeker nu Segredo in et huis is gekomen.
Ze is steeds aan het denken en dan moet ze dingen doen ipv doelloos uit haar neus te eten.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[ afbeelding ]
http://soccer-portal.org/(...)rid-v-barcelona.htmlquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:21 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
wil je ook man city tegen man und kijken ?
http://soccer-portal.org/(...)-utd-v-man-city.html
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:36 schreef Mylene het volgende:
Nogal krom.
Was ik ook al bang voor dat als Servio terug zou komen Sharon weer naar hem zou trekken, hij was tenslotte haar beste maatje in het huis voor hij wegging..quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:40 schreef Annelies-G het volgende:
Gisteren kon ik het nog begrijpen dat Sharon zoveel bij Servio in de buurt was, nieuwe impulsen zijn goed voor geest en lichaam. Vandaag verbaas ik me er een beetje over en raak wel wat teleurgesteld in Sharon, ze doet nu net alsof Geer niet bestaat, niet netjes.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
http://soccer-portal.org/(...)rid-v-barcelona.html
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Geweldige sneer van Sharon aan Betty Bitch: "Nu mag jij eens een keer iets niet zien..."![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:42 schreef Kwaliteit het volgende:
ik vind secret story met de dag saaier worden
The Bunker Online moet terug
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:44 schreef waterkant het volgende:
ga me steeds meer ergeren aan sharon...
laat gerard vallen voor servio, papegaait zich een stuk in de rondte, is heel bazig en voelt zich de beste dierenliefhebber...
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:44 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
waarom lach je me uit? ik meen het
100 x? Dat refereert waarschijnlijk aan Sharon met haar gezeik over Amerika?quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[ afbeelding ]
en ikke ikke ikkequote:Op zaterdag 16 april 2011 18:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hou toch op, ze is er gisteren 24/7 mee bezig geweest en nu weer. Ik vind dat nogal ongezond.
Mijn moeder, Ian en Buddha........
Gelukkig heeft hij die niet nodig itt Djoon.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:43 schreef akveor het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers dat Gerard niet voor Streamlocks zorgt...
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
100 x? Dat refereert waarschijnlijk aan Sharon met haar gezeik over Amerika?
Dan zal ze in de peilingen wel behoorlijk gaan dalen, want ik hoor het de voice-over al zeggen maandag: Gerard zit er een beetje doorheen, maar zijn maatje Sharon heeft meer oog voor haar oude maatje Servio.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:41 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Was ik ook al bang voor dat als Servio terug zou komen Sharon weer naar hem zou trekken, hij was tenslotte haar beste maatje in het huis voor hij wegging..
Het word er idd niet beter opquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:49 schreef Stability het volgende:
nou zijn die kont en die benen nog veel dikker met dat corset aan
erg he, die verschrikkelijke krijsstem die ze dan opzetquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:50 schreef Berenjenafok het volgende:
Laura met haar rotstem: Wat heb je met je tieten gedaaaan!?
Tijd voor TBO2!!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:42 schreef Kwaliteit het volgende:
ik vind secret story met de dag saaier worden
The Bunker Online moet terug
Valt mij ookecht tegen hoor, dat doe je niet als je een maatje hebt. Ik laat mjn nadere vriendinnen ook niet vallen voor mijn hartsvriendin. Aandacht verdelen, maar dat kent ze blijkbaar niet. Ga even mijn ongenoegen twitteren aan mama sharquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan zal ze in de peilingen wel behoorlijk gaan dalen, want ik hoor het de voice-over al zeggen maandag: Gerard zit er een beetje doorheen, maar zijn maatje Sharon heeft meer oog voor haar oude maatje Servio.
inderdaadquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tijd voor TBO2!!!![]()
Ik hoop dat DJ Provox snel een goede sponsor voor Vlemmix weet te vinden!!
haha poste ik ook al! zijn we het eindelijk eens met elkaar eens!quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:49 schreef Stability het volgende:
nou zijn die kont en die benen nog veel dikker met dat corset aan
Ja, sneren kan ze goed. Dat gaat haar steeds beter af sinds ze weet dat ze hoog staat in de polls..quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Geweldige sneer van Sharon aan Betty Bitch: "Nu mag jij eens een keer iets niet zien..."![]()
Nou met The Bunker beviel er dag en nacht wat te belevenquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:51 schreef Vultarian het volgende:
tijd voor een bunker topic zodat ik hier niet tegen die rotzooi aan hoef te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |