Alleen Laura moest betalen, de andere niets. Er was 1000 gevraagd. Laura was de eerste die gevraagd werd, de rest hoefde dus niet te betalen,quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:16 schreef Stability het volgende:
[..]
iedereen heeft toch betaald? er waren erbij die zelfs 3000 gaven en anderen hun hele kluis...laura gaf 1000
Nee hoor, jij kan gewoon niet hoofdrekenenquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:16 schreef Vultarian het volgende:
[..]
je bedoelt dat je moeite doet om je eruit te lullenpoging mislukt
volgens de secret story site mag ze hem mee naar huis nemen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:15 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Uhhh nee, ik heb het zelf zitten lezen en er stond vanmiddag duidelijk dat hij NA zijn verblijf in secret story een nieuw baasje zoekt.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:17 schreef beequeen het volgende:
Djoon tegen Flip: Ga eten.
Flip: waarom?
Djoon: omdat ik het zeg.
Nog zo'n betweter.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:17 schreef Zzoos het volgende:
[..]
volgens de secret story site mag ze hem mee naar huis nemen.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:17 schreef beequeen het volgende:
Djoon tegen Flip: Ga eten.
Flip: waarom?
Djoon: omdat ik het zeg.
oh maar ik zag sharon gisteren aan iedereen geld vragen, ik wist dus niet dat ze alleen laura's geld hebben gebruiktquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:17 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Alleen Laura moest betalen, de andere niets. Er was 1000 gevraagd. Laura was de eerste die gevraagd werd, de rest hoefde dus niet te betalen,
nee die bedragen gaan niet naar de stichting... laura zei als eerste al 1000 euro en dat was de vraag van bridget... minimaal 1000 euro voor de stichting... laura betaalde als enigequote:Op zaterdag 16 april 2011 19:16 schreef Stability het volgende:
[..]
iedereen heeft toch betaald? er waren erbij die zelfs 3000 gaven en anderen hun hele kluis...laura gaf 1000
jep kheb het begrepenquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:18 schreef waterkant het volgende:
[..]
nee die bedragen gaan niet naar de stichting... laura zei als eerste al 1000 euro en dat was de vraag van bridget... minimaal 1000 euro voor de stichting... laura betaalde als enige
Dit staat op de site van SSTquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:18 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Nog zo'n betweter.
http://www.dierenhulpmirbessa.nl/index.php/puppys/1043-segredo
de anderen hebben later gezegd als ze thuis zijn een donatie te doen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:18 schreef Stability het volgende:
[..]
oh maar ik zag sharon gisteren aan iedereen geld vragen, ik wist dus niet dat ze alleen laura's geld hebben gebruikt
Uh, het ene sluit het andere niet uit...quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:19 schreef Zzoos het volgende:
[..]
Dit staat op de site van SST
Bridget spreekt Sharon toe
15 april om 20.27
Dutchy Puppy doneert Segredo.
De blonde presentatrice zet zich met de stichting Dutchy Puppy in voor zwerfhonden. Ook in Portugal leven vele zwerfhondjes in slechte omstandigheden op straat. Dutchy Puppy doneert een hondje aan Sharon. Omdat zij bekend staat als de dierenvriend van het huis, krijgt zij de verantwoordelijke taak om voor Segredo, zo heet het hondje, te zorgen. Ze mag haar nieuwe vriend ook mee naar huis nemen als ze Secret Story verlaat. De bewoners moeten gezamenlijk 1.000 euro bij elkaar leggen om Segredo en vele andere hondjes te redden.
Haha ja,... en wij geloven alles wat op de SST site staat!quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:19 schreef Zzoos het volgende:
[..]
Dit staat op de site van SST
Bridget spreekt Sharon toe
15 april om 20.27
Dutchy Puppy doneert Segredo.
De blonde presentatrice zet zich met de stichting Dutchy Puppy in voor zwerfhonden. Ook in Portugal leven vele zwerfhondjes in slechte omstandigheden op straat. Dutchy Puppy doneert een hondje aan Sharon. Omdat zij bekend staat als de dierenvriend van het huis, krijgt zij de verantwoordelijke taak om voor Segredo, zo heet het hondje, te zorgen. Ze mag haar nieuwe vriend ook mee naar huis nemen als ze Secret Story verlaat. De bewoners moeten gezamenlijk 1.000 euro bij elkaar leggen om Segredo en vele andere hondjes te redden.
en sharon heeft al meerdere keren aangegeven hem mee te willen nemen naar huisquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Uh, het ene sluit het andere niet uit...
ok, dat heb ik denk ik gemist...ben ook vaak van de pc af onder het streamen of druk met photoshoppen, dan hoor en zie ik de helft nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:19 schreef MargrietV het volgende:
[..]
de anderen hebben later gezegd als ze thuis zijn een donatie te doen.
Ze wil ook die 100000 euroquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:20 schreef Zzoos het volgende:
[..]
en sharon heeft al meerdere keren aangegeven hem mee te willen nemen naar huis
laura ookquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:20 schreef Zzoos het volgende:
[..]
en sharon heeft al meerdere keren aangegeven hem mee te willen nemen naar huis
ze wil hem mee naar huis nemen, maar ze weet nog NIET officieel dat ze hem mag houdenquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Uh, het ene sluit het andere niet uit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |