's Ochtends is het nog erger. Dan haalt hij zijn neus ook nog op.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:35 schreef Stability het volgende:
stervio kan je nou niet gewoon praten zonder elke keer dat slijmgeslurp erbij?
hij is maandag weer weg.... moest ff kapper spelen en vanavond zich profilerten als bingoqueenquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:35 schreef Stability het volgende:
stervio kan je nou niet gewoon praten zonder elke keer dat slijmgeslurp erbij?
ik vind dat zooo irritant om te horen he...die overdreven nichtentaalquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
's Ochtends is het nog ergers. Dan haalt hij zijn neus ook nog op.
hij mag van mij nu ook wel weg hoor, kan die vanacht nog bij zn vriendje liggenquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:37 schreef waterkant het volgende:
[..]
hij is maandag weer weg.... moest ff kapper spelen en vanavond zich profilerten als bingoqueen
en ze zorgt er weer netjes voor dat ze het laatste klaar is met eten...dan is de afwas al gedaanquote:
echt? zo bang is ze dat er drank komt, pfffquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:38 schreef MargrietV het volgende:
Laura heeft al aangekondigd als er Passoa komt, ze vroeg naar bed gaat. Partypooper
Liters dat hok in vanavond en een missie van iemand anders om haar even "te helpen"quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:38 schreef MargrietV het volgende:
Laura heeft al aangekondigd als er Passoa komt, ze vroeg naar bed gaat. Partypooper
waarom niet, ben je een man dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:40 schreef waterkant het volgende:
[..]
sorry maar ik zou graag willen dat ik die jurk zou kunnen dragen! gaat hem niet worden
ohhhhquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:42 schreef waterkant het volgende:
[..]
haha neeeeeeeeeee te dik en te oud!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |