's Ochtends is het nog erger. Dan haalt hij zijn neus ook nog op.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:35 schreef Stability het volgende:
stervio kan je nou niet gewoon praten zonder elke keer dat slijmgeslurp erbij?
hij is maandag weer weg.... moest ff kapper spelen en vanavond zich profilerten als bingoqueenquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:35 schreef Stability het volgende:
stervio kan je nou niet gewoon praten zonder elke keer dat slijmgeslurp erbij?
ik vind dat zooo irritant om te horen he...die overdreven nichtentaalquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
's Ochtends is het nog ergers. Dan haalt hij zijn neus ook nog op.
hij mag van mij nu ook wel weg hoor, kan die vanacht nog bij zn vriendje liggenquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:37 schreef waterkant het volgende:
[..]
hij is maandag weer weg.... moest ff kapper spelen en vanavond zich profilerten als bingoqueen
en ze zorgt er weer netjes voor dat ze het laatste klaar is met eten...dan is de afwas al gedaanquote:
echt? zo bang is ze dat er drank komt, pfffquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:38 schreef MargrietV het volgende:
Laura heeft al aangekondigd als er Passoa komt, ze vroeg naar bed gaat. Partypooper
Liters dat hok in vanavond en een missie van iemand anders om haar even "te helpen"quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:38 schreef MargrietV het volgende:
Laura heeft al aangekondigd als er Passoa komt, ze vroeg naar bed gaat. Partypooper
waarom niet, ben je een man dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:40 schreef waterkant het volgende:
[..]
sorry maar ik zou graag willen dat ik die jurk zou kunnen dragen! gaat hem niet worden
ohhhhquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:42 schreef waterkant het volgende:
[..]
haha neeeeeeeeeee te dik en te oud!
deed al suggestie een fles limonadesiroop vullen met Passaoquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Liters dat hok in vanavond en een missie van iemand anders om haar even "te helpen"
Che belloquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:42 schreef MargrietV het volgende:
[..]
deed al suggestie een fles limonadesiroop vullen met Passao
Heb je de UI'tjes van Segredo gevonden?quote:
Daar heeft Laura toch geen passoa voor nodig?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:38 schreef MargrietV het volgende:
Ik ga meteen kijkenquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb je de UI'tjes van Segredo gevonden?
treurig om gisteren, heeft ze al 200.000 keer gemeld, ze zweert het op haar moederquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:43 schreef Stability het volgende:
waarom word jo weer zo gevolgd door de cam??
wat zouden jullie willen zien dan van laura?quote:
Deze mogen er ook wel bij:quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb je de UI'tjes van Segredo gevonden?
dan moet ze lekker naar huis toe gaan, dan heeft ze mama, ian en bulletje om mee te kroelenquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:45 schreef MargrietV het volgende:
[..]
treurig om gisteren, heeft ze al 200.000 keer gemeld, ze zweert het op haar moeder
Die uitzetting was toch al geploft gisteren. Laat Karim maar terug komen vanavond.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop dat die stoel op dat vlot voor Karim is, dat ze hem als een Oosterse prins moeten behandelen.
Zal wel kinderachtig zijn als hij niet bij een feestje mag. Hij zal Seg ook al wel hebben gehoord. En het is niet eens zijn schuld dat hij boven zit.
(Ok, het was Alex zijn schuld ook niet dat hij werd genomineerd, maar dat ligt anders)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |