plak het maar op de heupjes!quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:31 schreef MAMA_Bongetje het volgende:
[..]
[..]
en alles, maar dan ook alles gaat die hooischuur in...
volgens mij doet ze dat ook nog het liefs liggend.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:32 schreef Vultarian het volgende:
[..]
snel anders wordt het brood koud he
Gore smeerpijp is hetquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:31 schreef mangalie het volgende:
Vieze lange sliert stond der haar te borstelen bij de eettafel![]()
ja toen ik het vanmiddag voorstelde lachte iedereen mij uit en nu is het waar en hoor je niemand.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:56 schreef iBenny het volgende:
ha-ha... ze zullen 24-uur op het vlot moeten verblijven
quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:32 schreef Vultarian het volgende:
[..]
snel anders wordt het brood koud he
quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gore smeerpijp is het
[ afbeelding ]
je had het wat vaker moeten zeggen, ik zei het je nogquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:32 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
ja toen ik het vanmiddag voorstelde lachte iedereen mij uit en nu is het waar en hoor je niemand.
is het waar dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:32 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
ja toen ik het vanmiddag voorstelde lachte iedereen mij uit en nu is het waar en hoor je niemand.
Nou dat pikte ik niet hoor als iemand bij de etenstafel zijn haar kamt bah bah , heeft gedouched trekt ze dat douchegordijn weer aan van vanmiddagquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gore smeerpijp is het
[ afbeelding ]
ok ze is lang... ok ze komt onder de douche vandaan ok laura is om te haten????quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gore smeerpijp is het
[ afbeelding ]
eerst ontsmetten!!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:34 schreef beequeen het volgende:
Mag Flip wel drank pakken uit de schone koelkast?
Als jij niet snapt dat je je haren niet borstelt bij de eettafel. Dan ga ik daar verder geen discussie over voeren. Vrij zinloos.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:34 schreef waterkant het volgende:
[..]
ok ze is lang... ok ze komt onder de douche vandaan ok laura is om te haten????
dat is de jurk van opoe !quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:34 schreef Freule het volgende:
[..]
Nou dat pikte ik niet hoor als iemand bij de etenstafel zijn haar kamt bah bah , heeft gedouched trekt ze dat douchegordijn weer aan van vanmiddag
quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:35 schreef Stability het volgende:
stervio kan je nou niet gewoon praten zonder elke keer dat slijmgeslurp erbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |